Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä tahtoo toivoa aloittanut aikaan 21.01.2005 klo 09:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on ihana perhe, kolme kasvavaa poikaa ja mies, mutta elämääni varjostaa pelko siitä, että miehelleni on toinen nainen tärkeämpi. Hänellä oli suhde kollegaansa, kun me tapasimme ja menimme nopeasti kihloihin. Luonnollisesti se suhde loppui silloin. Tämä toinen nainen oli jo silloin naimisissa, mutta itki mieheni perään. Puolitoista vuotta sitten…

Käyttäjä mariza aloittanut aikaan 13.03.2005 klo 10:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kellään kokemusta palkattomasta työkokeilusta? Minä olen kuukauden palkattomassa työkokeilussa työkkärin kautta ja arvostus työpaikalla on sen mukaista.Ei kukaan arvosta työpaikalla jos tekee palkatona työtä. Se näkyy juoruiluna, pilkkaamisena, torjumisena ja se näytetään vielä aika avoimesti. Tämä uskomaton käytös saa mielen masentumaan.Työkokeilu on ainoa turvallinen vaihtoehto kokeilla mikä ala olisi…

Käyttäjä Silent rage aloittanut aikaan 08.03.2005 klo 11:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Puolisoni jätti minut masennukseni takia muutama kuukausi sitten, josta tietysti masennus paheni entisestään. Syön masennukseen cipramilia, mutta se auttaa ainoastaan sen verran, että en ajattele itsemurhaa joka päivä, enkä ole ärtynyt tai vihainen, kuten tapasin. Iloa en juurikaan koe edelleenkään, enkä oikein pysty tarttumaan mihinkään asioiden tekemiseen. En ole ollut…

Anopit

5
Käyttäjä Tuuliska aloittanut aikaan 07.03.2005 klo 15:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi! Mulla on nyt pienoinen kriisi anopin kanssa.Kaikki alko kun oltiin syömässä mieheni mummon luona ja mieheni 13-vuotias pikkuveli alko kiukutteleen ettei nää tv:tä omalta paikaltaan ruokapäydässä.Minun paikaltani näkee tv:n ja kaikkeen kiukutteluun kyllästyneenä kysyin kiukkusesti että menetkö minun paikalleni istumaan vai et.Pikkuveli suuttu ja lähti huoneesta,veljeni äiti ja mummo…

Käyttäjä Mary75 aloittanut aikaan 01.03.2005 klo 23:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tunnen yksinäisyyttä, tunnen että minut on hylätty. Haluan miehen ja lapsia, mutta en ole mikään tanssipaikan ihminen, eikä chattiiin voi luottaa. Mitä oikein teen??

Käyttäjä belinea aloittanut aikaan 04.03.2005 klo 23:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei, olen sairastunut jo toisen kerran masennukseen ja syön samoja lääkkeitä, kuin edel. kerralla. Lääkityksestä on kyllä ollut apua, mutta tuli tässä hetki sitten itsetuhoisia ajatuksia mieleen. Pelästyin todella paljon, joten soitin heti päiv. lääkärille ajan ja kävin juttelemassa. Eipä siitä juuri muuta apua silloin ollut. Minulla on suuri uusperhe…

Käyttäjä Ovda aloittanut aikaan 13.02.2005 klo 17:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla diagnosoitiin hetki sitten masennus, lievemmän puoleinen ilmeisesti kun suht pienellä lääkityksellä pärjäilen ja sairaalahoitoa ei ole koskaan tarvittu. Paniikkioireita on myös kovien stressikausien päätteeksi ollut. Anyway. Viime kesänä olin aika ikäänkuin ’sekasin’. Miesystävän naama alkoi jostain syystä kyllästyttää ja AJAUDUIN pikaiseen suhteeseen toisen kanssa. Tunsin syvää syyllisyyttä koko sen…

Käyttäjä murkku 1 aloittanut aikaan 21.02.2005 klo 13:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mulla on sellaiset vanhemmat, että en saa tehdä mitään. viikkorahat otetaan pois, jos vaikka haisen tupakille . en polta haju tarttuu minuun koulun vaatanaulakosta. en saa soittaa musiikkia, en saa ottaa jääkaapista leipää itse, kun sotken kaapin, oman huoneen ovi pitää olla aina auki, että isä näkee mitä teen. mikään…

Käyttäjä Dressed to depre aloittanut aikaan 07.02.2005 klo 12:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En oikein osaa pitää itseäni, enkä elämääni minkään arvoisina. Elämästä pitäisi kuulemma nauttia, mutta minun kohdallani nautinto on todella kaukana. En näe tässä koko hommassa mitään järkeä. Ollessani töissä, huomasin, että elämä on pelkkää työntekoa….välillä on viikonloppu ja sitten taas töihin…samaa rataa vuodesta toiseen. Ikinä ei ole kunnolla aikaa olla…

Käyttäjä Särö aloittanut aikaan 02.02.2005 klo 21:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen löytänyt itsestäni erittäin ikäviä piirteitä seurustelun myötä. Olen ”jo” 26-vuotias, mutta nyt vasta ensimmäistä kertaa seurustelen vakavasti, tai oikeastaan ollenkaan. Ennen tätä suhdetta elin monia salamasuhteita, yhden yön juttuja ja muita kuluttavia yritelmiä, ja olin tuttavapiirissäni tunnettu sarkastisesta asennoitumisestani miehiä ja rakkautta kohtaan: lapsellisesti julistin että kaikki miehet ovat…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: