moi! kyllä sä pärjäät

moi! kyllä sä pärjäät

Käyttäjä pimu_17 aloittanut aikaan 19.05.2005 klo 15:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pimu_17 kirjoittanut 19.05.2005 klo 15:51

😑❓ !5 vuotias poika!
sä oot sä yhteydessä sun vanhempiin..ja oot siel perhekodissa:.
Oo siel perhekodissa vaan..sun omaks parhaaks..sun ei tarvii ottaa yhteyttä sun vanhempiin..jos ne jatkaa tota noi..liian tarkat säännöt..ja yks pikku virhe nii taas sama sääntö,älä anna niiden tehdä sitä..älä sä luovuta..
sun vanhemmat ei voi tehdä tota noin sulle..Mä olin turvakodissa lieväst pahoinpitelyst..mutsi pahoinpiteli mua ja mä sain apua siihen,
niit paikkoi on minne mennä..kaks tai kolme vuotta niin sä saat ite päättää mitä tehdä ja,18 vuotiaana sun ei tarvii edes välittääkää sun vanhemmist mitä ne sanoo sulle..tää laiffi on sun..sun on oikeus olla niin ku muut pojat hengaillu kamujen kanssa..yms..Kerro niille jos oot yhteydessä et sulla on kurjaa olla ku ne on tiukkoja jokaisest asiast..ja se et sun koulu kärsii ku sä et saa rahaa mihin sä tarviit..Sano niille miten asia on..älä
jää siihen niin et sä et sais muka apua siihen..nii ku sä saat..ku sä vaan haluat..puhu perhe kodissa ja kysy niiden mielipidettä et onko oikein kieltää kaikki tekemiset..?? Kyl sä pärjäät..!!
Tsemii..sulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1