Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3753
Käyttäjä Silent rage aloittanut aikaan 07.04.2005 klo 10:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ihmissuhteeni ovat aina menneet ennemmin tai myöhemmin poskelleen. Olen miettinyt asioita, ja alkanut epäillä, että osaankohan ollenkaan oikeasti rakastaa? Onkohan minulla joku persoonallisuushäiriö? Allekirjoitan joitakin ominaisuuksia, joita kuvaillaan narsistisen persoonallisuushäiriön tapauksessa. Voinko oppia rakastamaan ihmistä ihmisenä, sensijaan että olen kiintynyt häneen ”omaisuutena”? Minusta on ristiriitaista, että olen kyllä sosiaalinen, ja…

Käyttäjä aloittanut aikaan 14.03.2005 klo 16:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Oikeat isä ja äiti ovat kuolleet, sitten mut adoptoitiin. Aloin jostain syystä heitäkin sanomaan isäksi ja äidiksi. Mulla on välillä todella ikävä kuolleita vanhempia enkä osaa tai kehtaa heistä kelleen puhuu, kun tuntuu, että sitten kaikkia loukkaan. Mutta pahin ongelma mulla on, kun mun kuolleet isä ja äiti ilmestyvät mulle…

Käyttäjä klara aloittanut aikaan 11.02.2005 klo 20:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä ei nyt liity parisuhteeseen, kotiin eikä perheeseen. Ellei niitä sitten tulkita oikein laveasti. —– Minulla on jonkunlaisia ihmissuhteita 3-5 semmoiseen ihmiseen, joiden seurasta en nauti ollenkaan. Yhteydenpito heihin suorastaan syö energiaani ja hyvää mieltäni. Eräässä stressin hoito-oppaassa kehoitettiin ”välttämään negatiivisia ihmisiä”. En tiedä, ovatko he erityisesti negatiivisia, mutta minä…

Käyttäjä Silent rage aloittanut aikaan 24.03.2005 klo 22:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Asuin avoliitossa lähes koko sen ajan, mitä ihminen normaalisti kokeilee vastakkaisen sukupuolen kanssa, ja vielä paljon pitempään. Minulta jäi ikäänkuin kokematta se ”nuoruus”. Nyt kun minut on kolmekymppisenä jätetty yksin, niin nyt sitten vedän jalkaan muovihousua ja värjään lettiä (mitä en ole ikinä ennen tehnyt), ja minua luullaan poikkeuksetta 25-vuotiaaksi.…

Käyttäjä siivetön_enkeli aloittanut aikaan 22.02.2005 klo 10:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nuori nainen ja olen löytänyt itsestäni kamalan vian. Se häiritsee minua varmasti yhtä paljon kuin kumppaniani. Kun joudun uhkaavaan tilanteeseen riidellessämme, saatan lyödä häntä. En haluaisi niin tapahtuvan, mutat joku minussa pistää puolustamaan itseäni. Hän ei lyö minua, eli itsepuolustuksesta ei ole kysymys, mutta tilanteen ajautuessa siihen, joku minut…

Käyttäjä Mariana aloittanut aikaan 18.03.2005 klo 09:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut nykyisen kanssa parisen vuotta, ja oikeastaan koko ajan on ollut luottamuspulaa, eli juttu rassannut minua alusta alkaen. Mies oli vielä aivan kiinni entisessään kun aloimme seurustelemaan, vaikkakin kielsi tämän minulta. Piti salassa yhteyttä ja tapaili tätä joskus, sanoi minulle tekevänsä ihan muuta. Heillä ei ole lapsia tms. suhdekaan…

Käyttäjä 2003 aloittanut aikaan 30.10.2004 klo 12:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vastaisikohan kukaan näin henkilökohtaiseen aiheeseen. En tiedä mistä muualta voisin saada mielipiteitä. Terapeuttini sivuutti asian sanomalla että seksuaalisuushan on turvallisuutta ja läheisyyttä, kun kysyin häneltä sexpon seks.neuvojan kehotuksesta, olisiko hänellä valmiuksia antaa seksuaaliterapiaa. Olen naisena tuntenut – myös 25 v avioliitossa – että kelpaan kyllä miehelle fyysisen tyydytyksen saamiseen, mutta…

Käyttäjä Milluska aloittanut aikaan 15.03.2005 klo 16:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun edellinen poikaystäväni hyväksikäytti minua!jos en ollut hänen kanssaan joka päivä yhdynnässä niin olin pettänyt häntä.(hän pakotti minut yhdyntään) En saanut käydä yksin kaupungilla,kioskilla,kaupassa ja hän vei ja haki aina minut töistä eli en saanut käydä missään yksin. Kerran olin kampaajalla en tietysti saanut mennä sinnekkään yksin minulle laitettiin permanenntia…

Käyttäjä transparent aloittanut aikaan 29.01.2005 klo 07:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tästä asiasta on ääri vaikea kirjoittaa mutta…jospa löytyisi joku joka osaisi edes tukea. Lapsia on 2 toinen täytti juuri 2v ja toien täytti vuoden eli peräkkäin tehdyt, toivotut mutta.. Molemmat lapset syntyivät sekstiolla joista eka hätäsektiolla, jo sairaalassa huomasin että vauva ei ollutkaan se unelmien nappisilmä vaan se huutavampi versi,…

Käyttäjä aww aloittanut aikaan 25.01.2005 klo 13:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niin niin, ongelmia ongelmia.. Minulla on minittäin suhde varatun miehen kanssa, eikä sekään vielä mitään.. Entäs kun tämä mies on serkkuni aviomies?! En tunne minkäänlaista syyllisyyttä, ja mieskin sanoo, että näin on hyvä ja että pitää minusta paljon ym. Ei voi vaan jättää vaimoaan lasten takia, sen ymmärrän täysin. Mutta…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: