Hei!

Hei!

Käyttäjä nada aloittanut aikaan 11.05.2005 klo 10:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nada kirjoittanut 11.05.2005 klo 10:31

Kilttejä miehiä… hmmm… itse tässä yritän toipua mieheni pettämisesta ja valehtelusta enkä oikein jaksa uskoa että varsinaisesti vilpittömiä, kilttejä ja helliä miehiä on edes olemassa! Mutta sinulle voisin antaa neuvon, että älä yritäkään nyt löytää itsellesi uutta miestä vaan päätä olla hyvä itsellesi! Olet erosi takia niin haavoittuvassa mielentilassa, että jos vastaasi tulee hyväksikäyttäjä ääliö mies, olet seuraavan takaiskun jälkeen vielä huonommassa jamassa!
Mitä jos aloittaisit jonkun uuden, ihanan harrastuksen, opettelisit nauttimaan elämästä aivan uudella tavalla ja olisit itsellesi hyvä! Kun olet toipunut erosta ja itsetuntosi on parempi, on helpompaa suhtautua pettymyksiin ja katsella uusia ihmisiä ihan eri mielellä. Heti eron jälkeen alkaa helposti pönkittää omaa huonoa oloaan vain etsimällä uusia ihmissuhteita – nehän ovat tuomittuja heti omaan mahdottomuuteensa jos toinen osapuoli vielä toipuu entisestä suhteesta.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää, tiedän että elämästä nauttiminen on vaikeaa kun on juuri eronnut mutta jos aloitat pienin askelin ja päätät että elämäsi tärkein ihminen olet sinä itse niin se on jo hyvä alku!! Tsemppiä!!🙂🌻

Käyttäjä nada kirjoittanut 12.05.2005 klo 12:03

Olin tarkoittanut ylläolevan viestin vastaukseksi nimimerkille 50v, se tulikin vahingossa uudeksi otsikoksi...

Käyttäjä Peni kirjoittanut 19.05.2005 klo 14:12

Miten te naiset määrittelette hyvän miehen? Onko hän hyvä nainen vai hyvä mies? Tunnen hyviä miehiä koko joukon, mutta mistä tunnistan hyvän naisen

Käyttäjä New lonely kirjoittanut 01.06.2005 klo 18:55

Hyvä mies/nainen on varmaan aika suhteellinen käsite, toiselle voi sopia toisenlainen kuin vaikka itselle. Mutta eiköhän niitä perus-hyviä piirteitä ole ne uskollisuus, rehellisyys ja muutenkin vilpittömyys. Itselle on tullut vastaan kunnon mätäpaise, joka ei tosiaan mielestäni ansaitse kyllä mitään hyvää, mutta onneksi hyviä ihmisiä, nimenomaan miehiä, on tullut sitäkin enemmän vastaan. Useimmat niistä on kyllä ihan kavereita, enkä siksi tiedä olisivatko he niin samanlaisia seurustellessa. Toivon kuitenkin heille koittavan joskus sen ajan, jolloin heillä olisi oma nainen kainalossa sen pelkän paskanjauhamisringin ja kaljanjuonnin sijasta.

Vastaan on myös tullut naisia, jotka ovat todella hirveitä. Veljeni seurusteli niin kamalan tapauksen kanssa, että kyllä oli onni, että tajusi hänet jättää aikoinaan. Nainen petti, riiteli, alisti ja muutenkin kohteli veljeäni todella kamalasti. Olisi pitänyt kuu ostaa taivaalta, mutta nainen ei ollut valmis olemaan edes rehellinen. Huippu oli se, että tämä nainen petti veljen kaverin kanssa yhden humalaisen kerran, joten myös kaverisuhde meni poikki. Koska tunnen kummatkin henkilöt, syytän tätä naista, vaikkakin ei ollut tältä kaverilta kovin järkevä veto myöskään. Mutta hän on tosin asiasta oikeasti ollut pahoillaan...

Minua on petetty, ja olen myös itse pettänyt varmasti juuri tämän seurauksena. Nyt on hyvä olla yksin ja aikuistua, että joskus se hyvä mies sitten saisi minusta hyvän naisen. Ei kai kukaan ole täydellinen, kuitenkin voisi joissain asioissa peilata sitä omaa käytöstäänkin. Välillä hyvistäkin ihmisistä tulee pahoja, jos heitä siihen provosoidaan.