Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä 2006 aloittanut aikaan 05.04.2007 klo 14:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Eli ongelmana on avomieheni joka lähestulkoon joka viikonloppu menee kavereidensa kanssa saunomaan ja sitten palaa kotiin aamuyöllä humalassa. Jos sattuu olemaan kotona niin silloinkin ottaa. Viikolla on töissä, nykyään tekee jatkuvasti ylitöitä ja sitten on lisäksi siihen harrastukset(joissa ei mitään pahaa)..elikkä ei auta kotitöissä eikä lapsen hoidossa, meillä on siis…

Käyttäjä hiutale1 aloittanut aikaan 17.04.2007 klo 22:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

aiemmin puhuin että pidänkö lapsen vai en, ja nyt oon tullut siihen tulokseen etten pidä. en ole siihen vielä valmis. opiskelut ja kaikki pahasti kesken. niinpä nyt on edessä abortti. mietin että valitako lääkkeellinen keskeytys vai kaavinta. pelottaa. miten tehdä tämä ilman että vanhempani saisivat tietää. olen hätää kärsimässä. ajattelin…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 09.04.2007 klo 12:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tällä hetkellä tuntuu että elämäni menee vain alaspäin kuin ns. lehmän häntä.Aviomieheni juo ja en saa häntä lopettamaan juomista. Jos sanon miehelleni juomisesta niin hän juo vaan entistä enemmän ja viis välittää että olen aidosti huolissaan hänenkin jaksamisestaan. En minäkään jaksa kaikkea yksin. Meillä on kaksi ihanaa lasta 4,5 kuukauden…

Käyttäjä itseä etsimässä aloittanut aikaan 07.04.2007 klo 11:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuuluuko otsikon ”parisuhde, koti ja perhe” alle, jos niitä ei ole? Onhan minulla asunto, mutta ei puolisoa, eikä muutenkaan läheisiä, joiden kanssa elämää jakaa. Minulla on ollut seurusteluja, on ollut ystäviäkin, ja nytkin nimellisesti on ihmisiä ympäri Suomen. Mutta ei taida olla ketään, joka kestäisi elämänkipuni. Jos olisin vain hymyilevä…

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 13.04.2007 klo 23:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ihan uusi täällä. Sain yheltä ihmiseltä tämän netti osoitteen. Mulla ei ole paljon hajuakaan siitä millainen tämä on, mut kai hieman tutustuminen helpottais asiaa… Olen aika vaikeessa elämän tilanteessa tällä hetkellä, enkä oikeastaan tiedä mitä enää tekisin. Sairastan todennäköisesti aika pahaa anoreksiaa ja joudun osastolle sen takii. Ei mulla…

Käyttäjä hiutale1 aloittanut aikaan 11.04.2007 klo 22:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen nyt 18 vuotias ja tuossa viime juhlahumussa kävi pieni vahinko. ja tietenkin suojaus unohtui., tiedän tyhmäähän se oli ja kaduttaa. mutta en halua antaa lasta pois, tai tehdä aborttia. haluaisin pitää sen, mutta tiedän että isää sillä ei tulisi olemaan. ja vanhempani sitä eivät hyväksyisi. tuskallista. olen joskus sanonut…

Käyttäjä surusuun suudelma aloittanut aikaan 16.02.2007 klo 12:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen onnellinen, että löysin tämän…voin purkaa pahaa oloani edes kirjoittamalla. On lohduttavaa, että muillakin on ongelmia, kait sen jotenkin tietää mutta kun rypee omassa tuskassaan, ei sitä usko. Olen aina ollut tosi vahva, siis henkisesti. Itsenäinen nainen, pärjäävä. Näinä 12 vuotena kaikki on rapissut kuorina maahan.Minulla on kolme lasta ja…

Käyttäjä pajukukka aloittanut aikaan 13.04.2007 klo 23:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen juurin toipunut masennuksesta, tällä kertaa masennus kesti noin vuoden josta puolivuotta lääkitys. Lopetin itse lääkityksen vähän kerrallaan n. kuukauden ajalla. Koin turhiksi terapiakäynnit. Kenenkään ei tarvitse ottaa esimerkkiä, minulle se vaan ei sopinut, ei. Tuona aikana puolestani rukoiltiin ja tiedän entuudestakin että se on paras lääke. Tänään juuri tapahtui…

Käyttäjä avokki aloittanut aikaan 28.03.2007 klo 09:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onpa kiva, että löysin tänne, täällä on juuri sellaista asiallista keskustelua, mitä toivoinkin🙂 Siis kerronpa hieman itsestäni: Minulla on pitkä avioliitto takana (kaksi aikuista lasta), nuorena ensimmäisen ihastuksen kanssa kuljettiin yli 30 vuotta. Suhteemme oli erittäin vaikea jo seurusteluvaiheessa (jatkuvaa uhkailua, henkistä sekä fyysistä väkivaltaa miehen puolelta), tajusin vasta eromme…

Käyttäjä patinatar aloittanut aikaan 10.04.2007 klo 11:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen täällä kirjoitellutkin muutamille vastauksia ja nyt rohkenen kysäistä itselleni hiukan tukea. Olen siis eronnut vuosia sitten,eron jälkeen sain kokea henkistä väkivaltaa muutamia vuosia. Kävin läpi asioita joita en voinut kuvitellakkaan elämääni. Olen myös sairastanut vakavasti useita kertoja elämäni aikana,kohdannut kuolemaa kasvotusten. Seurusteluyrityksiä tuli eron jälkeen,kai epätoivoisesti hain lohtua…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: