Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä jenna* aloittanut aikaan 28.04.2007 klo 17:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa useita vuosia. Hän on hyvässä asemassa. Viimeisellä tapaamisellamme hän hakkasi minua. Se sattui aivan älyttömästi, itkin ja huusin. Hän hävitti puhelimestani ennen tapaamistamme lähettämänsä tekstiviestit. Otti minua kurkusta kiinni ja totesi, että koska kukaan ei tiedä hänen olevan luonani, hän voi vaikka…

Käyttäjä lannistumaton aloittanut aikaan 13.04.2007 klo 20:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aloittaja: Lannistumaton Avomieheni jossain lenkillä, lähti suoraan navetalta,omista töistään. Kiukkuisena taas kerran! Kostona minulle kun läsnäoloni ja puheen ”vituttivat”. Niin tuttua ja raivostuttavaa, asioita ei pysty keskustelemaan, kaikki riidat vain kasaantuvat puhumattomina ja kun hänen mielialansa jonkun päivän päästä muuttuvat hän pistää kaiken vain villaisella. Lapset kärsivät, vaikka ovat vasta…

Käyttäjä Monica_79 aloittanut aikaan 27.04.2007 klo 09:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi!😟 Tahtoisin kertoa omasta elämästäni, olkootpa se sitten kuinka vähäpätöinen tahansa. Mä pelkään miehiä. Pelkään vaikkei olisi mitään aihettakaan. Töissä olen oppinut jotenkin suhtautumaan heihin, mutta pidän välimatkaa. Parisuhde tuntuu todella vaikealta. Olen kuin jähmettynyt kauhusta suurimman osan aikaa. Ja koen ajoittain järkyttävää ahdistusta, hallitsemattomia pelkotiloja, tärinää, oksentamisen halua, itsevihaa…

Käyttäjä Hanei aloittanut aikaan 20.03.2007 klo 15:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elisiis minkälainen suhde teillä on isää/ äitiin? Mulla on hirveän huonot välit isin kanssa. Parivuotta sitten ei ollut mitään ongelmia, koska silloin mä en ollut vielä tajunnut miten hirveen paljon isin teot vaikuttaa muhun ja mun siskoon. Oikeastaan vasta tässä viimeaikoina mä olen tajunnut kaiken. Miksi siskolla on anoreksia, neuroottinen,…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 16.04.2007 klo 13:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on pitkään ollut ongelmana mun aviomiehen juominen ja se on saanut ahdistuneeksi. On päiviä jolloin tunnen kaiken olevan hyvin mutta kun se mieheni juominen alkaa niin kaikki menee pieleen ja mieheni ei suostu lähtee juttelemaan sen ongelmasta mihinkään vaan syttää mun menneisyyttä juomisestaan joka on tosi hölmösti tehty. Kunpa…

Käyttäjä MOR62 aloittanut aikaan 26.03.2007 klo 11:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

HEI, Nyt kun olen tutustunut tähän tukinettiin, haluan kertoa itsestäni, olen luonteeltaan ymmärtäväinen, positiivinen, iloinen ja hyvin kiltti ihminen. Tätä minun kiltteyttä on paljon käytetty hyväksi.Olin naimisissa yhden miehen kanssa noin 9-10 vuotta. Otin eron miehestäni, kun hän löysi toisen naisen. Katsoin kuitenkin tilannetta vuoden ja olin valmis taistelemaan miehestäni,…

Käyttäjä milla72 aloittanut aikaan 27.04.2007 klo 12:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Äijäkkeeni muuttaa vuokralle 2.5. Sairaslomaa sain viikon ja olen täällä itkenyt yksin silmät päästäni. Olen purkanut häneen masennustani (diangosoitu ja lääkkeetkään eivät sopineet) jonkin aikaa. Hän ei anna sitä anteeksi. Sanat ovat varmasti satuttaneet, en epäile. Seksikin jäi, kun koti- ja päivätyö vei voimani. Ei kuulemma rakasta enää, tykkää ehkä…

Käyttäjä kiski aloittanut aikaan 18.04.2007 klo 08:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Yritän nyt lyhyesti kertoa oman tarinani, mutta voi olla että se vain venyy ja venyy, mutta toivoisin jonkinlaisia vastauksia oloani helpottamaan. Kirjoitin tänne jo aikaisemmin, mutta tilanteet ovat muuttuneet joten aloitan tarinani uudelleen. Eli olen nuori kahden lapsen äiti, naimisissa, oma koti ja kaikki päällisin puolin hyvin. Mieheni ilmoitti…

Käyttäjä räävä aloittanut aikaan 19.02.2007 klo 09:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki!No tää on mun elämäni vaikein asia,mitä onneks työstän terapiassa just nyt.Mua käytettiin hyväksi kun olin 11v.Elämä hajos siihen paikkaa,kiersin sitten lastikset ja koulukodit ja mielisairaalan..olin kovista,kovin.sillä tuloksella että kaytin 20v.viinaa ja huumeita.Möin itseäni ja annoin kaikin mahdollisin tavoin käyttää itseäni hyväksi.Mikään kun ei tuntunut miltään.Jostain kumman syystä rupesin…

Käyttäjä mirlat aloittanut aikaan 22.04.2007 klo 21:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki jotka olette antaneet tukenne ja mielipiteenne täälä minun tilanteeseen. Otsikko Tuska kirjoittanut mirlat. Haluan kertoa, että kyllä se aurinkokin alkaa paistaa risukasaan kaikilla. Meidät on luotu selviämääm tilanteesta kuin tilanteesta uskokaa vaan. Minulla se aurinko alkanut paistaa ja olen nyt onnellisempi kuin koskaan. Kaikki asiat on järjestyksessä ja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: