Heippa!

Heippa!

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 13.04.2007 klo 23:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.04.2007 klo 23:32

Olen ihan uusi täällä. Sain yheltä ihmiseltä tämän netti osoitteen.
Mulla ei ole paljon hajuakaan siitä millainen tämä on, mut kai hieman tutustuminen helpottais asiaa…

Olen aika vaikeessa elämän tilanteessa tällä hetkellä, enkä oikeastaan tiedä mitä enää tekisin. Sairastan todennäköisesti aika pahaa anoreksiaa ja joudun osastolle sen takii. Ei mulla paljon itessäni ole sellai huolta, vaan tosta mun murusta. Miten hän pärjää mun vanhempien kanssa. Jaksaako he.

Olen tämän illan miettinyt suuresti, olenko sairas, vai sitten en. Tunteeni menee edestakasin koko ajan, mitä enemmän tunteja menee eteenpäin. Vielä alku illasta tunsin itteni todella sairaaksi ja tyhmäksi, mutta nyt tuntuu että elämä taas NIIN hymyilee ja se kaikki on valetta. Mut silti todellisuudessa sisälläni möyrii jokin hirveä mörkö, joka ei suostu millään sielt lähtee…

EI tästä mun kirjoittamisesta mitään tuu. En osaa sellai kirjoittaa… Taidan jäädä vaan seurailee mitä täällä tapahtuu….

Kiitos kun kävit lukemassa…

Käyttäjä Uupunut kameli kirjoittanut 16.04.2007 klo 10:56

Heippa! Kirjoitit, että
"Sairastan todennäköisesti aika pahaa anoreksiaa ja joudun osastolle sen takii. Ei mulla paljon itessäni ole sellai huolta, vaan tosta mun murusta. Miten hän pärjää mun vanhempien kanssa. Jaksaako he."

Tervetuloa joukkoon mukaan. Vastaukset tulevat täällä viivellä läpiluennan vuoksi, joten älä masennu, jos et heti vastausta saisikaan. 🙂🌻

Anoreksiassa voi olla vaikeaa hahmottaa omaa tilaa, koska ei näe itseään realistisesti, vaikka kuinka yrittäisi. Tyhmyyttä se ei ole, anorektikot ovat usein älyllisesti erittäin fiksuja. 🙂👍

Mutta kuka / mikä tämä "muru" on ja kuinka vanha sinä itse olet?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.04.2007 klo 10:50

tämä "muru" on mun tytär. Olen itse aika nuori vasta, ainakin niin olen muilta kuulunut. Huomasin että viiveellä nämä tänne tulee, ja olen va yrittänyt jotenkin jaksaa. TOsin viikonloppu meni todella nopeasti kun melkein nukuin va...