Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä ^tupsu^ aloittanut aikaan 07.10.2004 klo 12:47 kohteessa Nuorten foorumi

kuulin tänään että kaverini on kuollut toissa yönä 😭 en itedä mitä ajatella tai tehdä! muutenkin vaikeaa niin tämä vielä siihen päälle! soitin kriisikeskukseen ja heillä ei ole aikaa! lähdin koulusta ja nyt oon yksin kämpillä ja mietin kaikkee! ei pysty käsittään! miten elämä voi olla noin julmaa? hän oli…

Käyttäjä neiti82 aloittanut aikaan 24.01.2005 klo 14:37 kohteessa Nuorten foorumi

Täällähän ollaan..en tiiä mitä tästä hyödyn, mutta päätin kokeilla tätä itseni takia. Joskus ihmisen vetää hiljaseksi pienetkin asiat, minä yritän selvittää näitä juttuja itselleni. Olen siis 23-vuotias nainen(tai pikemminkin tyttö!), ja tällä hetkellä opiskelen ja käyn työssä(juuri nyt työmäärät näyttää toivottomalta–tavallaan olen siis väliaikaistyötön?). Mikä ei ole kovin iloinen juttu……

Käyttäjä aloittanut aikaan 19.04.2005 klo 10:59 kohteessa Nuorten foorumi

Mie jouvun ensi viikolla kuntoutuskotiin missä mulle opetetaan ihmissuhdetaitoja. Musta ne ovat sama kuin toisen ihmisen mielistelyä ja olemista juuri samanlainen kuin kaikki muutkin ovat. Mie en tällaisena kelpaa yhteiskuntaan vaan joudun koulutukseen missä mulle opetetaan tavat miten täällä maailmassa pitää olla. Vähän samoin kuin mun koirat ovat käyneet koirakoulun…

Käyttäjä EmptyMind aloittanut aikaan 12.03.2005 klo 18:44 kohteessa Nuorten foorumi

En kestä enää. Kaveri makaa sairaalassa maksakuoliossa, ennuste korkeintaan kaksi päivää… 😭 Kävin tänään katsomassa sitä… Silmät pyörii päässä ja mies hourailee pelkkää mongerrusta. Turvonnut kuin vesipallo… En saa sitä näkyä pois mielestä, sitä hajua, sitä ääntä… Tänä yönä ei nukuta. 😞

Käyttäjä eskapolitsi aloittanut aikaan 07.05.2005 klo 23:21 kohteessa Nuorten foorumi

niin siitä on aikaa taas paljon, kun viimeksi tänne kirjoitin. Mutta en ole mitenkään muuttunut. juon joka päivä vain enemmän, juon salaa ja rahaa menee satoja euroja kuukaudessa. haluan eroon tästä, olen muutenkin ujo persoona miten saan apua? en uskalla ja kehtaa pyytää apua. selvää päivää en muista, kuten ei…

Käyttäjä Luuriainen aloittanut aikaan 17.03.2005 klo 23:03 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla on tosi outoja olotiloja ainakin kerran päivässä itkettää, omistuista kyllä huvittaa , ahdistaa, kun minulla oli riitaa ystväni kanssa ja me puhimme asiaa läpi tuntui kuin olisin katsonut pääni sisältä tai jostakin että mitä nuo puhuvat mitä minä sanon?? yhtäkkiä havahdun ja huomaan tuijottavani johonkin mihin ja mitä? en…

Käyttäjä _gugga_ aloittanut aikaan 30.12.2004 klo 11:39 kohteessa Nuorten foorumi

Moi. En ole kirjoittanu tänne koskaan aikasemmin, mut nyt tuntuu että todella tarvin teidän neuvoja. Mä oon sairastanut masennusta jo usemman vuoden. Tuntui etten saanut apua ja helpotusta mistään, joten aloin lääkitsemään itteeni huumeilla. Ensin se oli ”viatonta” pilven polttoa sillointällöin, sitten se alkoi jokapäiväiseksi…tavallaan elämäntavaksi. No….ei se kuitenkaan jäänyt…

Käyttäjä dalbay aloittanut aikaan 22.04.2005 klo 23:47 kohteessa Nuorten foorumi

Moikka! 🙂 Niin, aloitin nyt uuden keskustelun koska ei se mielestani mihinkaan muuhunkaan oikein sopinut. En halunnut harhauttaa muita keskusteluja pois akuperaisesta aiheesta. Siis, (jeps..tassa tulee jonkinlainen elamankerta.ei kylla ihan yksityiskohtainen sellainen 😉) Ajattelin meinaan etta taalta saa varmaan ymmarrysta ja tukea kohtalotovereilta. *Miettii kuumeisesti mista aloittaa😋* No vaikka tasta:…

Käyttäjä maaria80 aloittanut aikaan 16.03.2005 klo 16:28 kohteessa Nuorten foorumi

Olen aika uusi täällä ja halusinpa minäkin sanoa jotakin. Olen jo joitakin vuosia kärsinyt paniikkikohtauksista ja sen myötä huonosta itsetunnosta ja luullakseni siitä johtuen myös masennuksesta. Kuusi vuotta sitten sain sanoa hei hei sille iloiselle, pirteälle, puheliaalle, ihanalle tytölle joka olin. Elämä ennen oli hauskaa ja kaikki uusi jännittävää. Mitä…

Käyttäjä NotMeant aloittanut aikaan 19.03.2005 klo 00:59 kohteessa Nuorten foorumi

Kuinka moni on tosissaan miettinyt olemassaolon tarkoitusta? Mitä järkeä koko olemassaololla ylipäätään on kun ihmiselämä on niin lyhyt kuin on. Elämme koko elämämme tavoitellen ’suuria’ asioita ja kehuskelemme kaikilla saavutuksillamme. Mitä tästä kaikesta on hyötyä siinä vaiheessa kun ihminen kuolee? Auttaako sinua kuolemasi jälkeen jotenkin se että hankit kalliin sohvakaluston…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: