Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 17.07.2005 klo 19:16 kohteessa Nuorten foorumi

joo, en tiiä onko otsikko oikee mut tarkotan lähinnä ihmisten kanssa käymistä ja niitten kanssa toimeen tulemista. esim. mulle on aika vaikeeta olla ihmisjoukossa, esim. festarit ym. mut sitte jos tapaa uuden ihmisen tai muute on tekemisissä ”livenä” nii on aika vaikeeta. ku en keksi mitään puhumista, ja puhun nii…

Käyttäjä bone aloittanut aikaan 30.05.2005 klo 16:00 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, eli, tilanteeni on tämä : olen asunut saksassa noin 4 ja puoli vuotta. muutimme sinne (vanhempieni ja siskojen kanssa) vuonna 2000, kun olin 11. se oli suuri muutos elämässäni, koska jouduin vieraaseen ympäristöön, ja paikkaan missä en osannut puhua edes kieltä. kaikki kaverini jäivät suomeen. olin pitkään tuolloin yksin,…

Käyttäjä Iija aloittanut aikaan 11.03.2005 klo 14:48 kohteessa Nuorten foorumi

Eilen terapeuttini kanssa keskustellessani tajusin, että olen taas sairasloman tarpeessa…☹️ Mulla on pidemmän aikaa ollut aika outo olo, mutta nyt kun terapeutti esitti kysymyksen: ”mitä sinä haluat?”, tajusin vasta mistä on kysymys😭. Nyt en sitten tiedä miten toimia, olen työkkärinkurssilla ja en tiedä voinko sen noin vain lopettaa ilman karenssia…

Käyttäjä cheeky aloittanut aikaan 04.05.2005 klo 18:35 kohteessa Nuorten foorumi

Mä en oo ennen kirjottanut tänne keskusteluryhmiin, mutta nyt ajattelin koittaa. Elämäni muuttui täysin tämän vuoden alussa kun rupesin tappelemaan äitini uuden miesystävän kanssa(he on kihloissa). Melkein kaikesta jopa jo leikistä tulee riitaa. Mulla on nykyään kotona on paha olla ja välillä vituttaa ja ottaa päähän oikeen kunnolla. Siis nyt…

Käyttäjä Tizku aloittanut aikaan 09.06.2005 klo 14:39 kohteessa Nuorten foorumi

Hyvää päivää kohtalotoverit = muut nuoret! Tullessani koulukotiin 21.2-05 aloin melko pian seurustelemaan erään pojan kanssa sieltä. Seurusteltuamme muutaman päivän väliin tuli toinen tyttö ja välimme menivät poikki. 2.6 tämä jätkä kysyi minua uudelleen (ei olisi kuulemma kysynyt jos ei tykkäisi minusta). Olemme nyt seurustelleet viikon verran ja todistamme raukkautemme…

Käyttäjä Tifa aloittanut aikaan 09.02.2005 klo 22:14 kohteessa Nuorten foorumi

Minun on todella vaikea ilmaista ihmisille mitä tunnen. Kaikki viha ja suru vain patoutuvat sisälleni. En ymmärrä miten on niin vaikea sanoa jollekkin, että ”minun on paha olla”. Olen ollut samanlainen pienestä asti. Opin piilottamaan tunteeni kun äitini entinen miesystävä, joka oli hyvin väkivaltainen ja alkoholisoitunut mies, asui meillä. Vain…

Käyttäjä Jeanna aloittanut aikaan 01.04.2005 klo 09:24 kohteessa Nuorten foorumi

Tässä kohden pitäisi lukea, miltä musta tuntuu. Mutta en saa purettua sitä. En edes anonyyminä netissä. Haluaisin vain kuolla pois. En edes tiedä, kuinka kauan oon ollut ”masentunut”, mutta nyt sain oikein tusinadiagnoosin lääkäriltä, kun valitin väsymystä. (en voi myöntää kenellekään, että tarvitsisin apua) Kävin psykiatrisella sairaanhoitajalla, en osannut kertoa…

Käyttäjä Navdi aloittanut aikaan 20.07.2005 klo 12:52 kohteessa Nuorten foorumi

Tämä on ensimmäinen kertani kirjoittaa tänne. Keväällä alkoi tulla paha olo josta oli tosi vaikea puhua saati itse ajatella. Ajattelin ensin, että se johtuu siitä, että joudun vielä kyhistämään äidin kanssa kun en omaakaan asuntoa ole saanut. Sitten huhtikuussa sain kahden viikon varoitusajalla ilmoituksen asunnosta. Päätin ottaa sen koska ajattelin,…

Käyttäjä LIVEnLEARN aloittanut aikaan 20.07.2005 klo 23:08 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla on ongelma joka liittyy siihen että tunnen olevani elämässä tilanteissa joissa olen itsekäs, enkä haluaisi olla. Itsekkyys tuntuu liittyvän niin moneen asiaan.Pitäis päästä elämässä eteenpäin mutta tuntuu ettei voi tehdä asioita koska niihin liittyy itsekkyys. Mulla on suuri päähänpinttymä siitä että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos saavuttaa jotain itsekkäästi se…

Käyttäjä kultatukka aloittanut aikaan 11.07.2005 klo 15:49 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla on nyt kestänyt mania jo kuukauden. Nyt hoitotaho on alkanut rajoittaa mun tekemisiä todella paljon, ei juoksulenkkejä, ei siivousta… Viime viikolla alkoi olla puhetta sairaalaan menosta. Mut mun mielestä mussa ei oo mitään vikaa? Vähän liikaa energiaa. Okei, onhan se liikaa herätä viideltä ku on nukkunut vain 5 tuntia,…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: