Minussa on vika

Minussa on vika

Käyttäjä T0nC aloittanut aikaan 10.05.2005 klo 19:09 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä T0nC kirjoittanut 10.05.2005 klo 19:09

Terve!

Olen yksi 14 vuotias poika täältä *******. Jotenkin tuntuu, että osaan nolata itseni joka paikassa, esim kirkossa tai koulussa. Kirkossa en ensimmäisellä kerralla osannut löytää sitä koria, jonne rippipassit laitetaan, ja koulussa menin kamppimaan yhden tyypin vahingossa. Ja jotkut väittävät, että nolaan itseni internetissä, vaikka en ole mitään nolannut. Tosin he ovat itse internetistä, jotka niin väittävät.

Joskus kun minua puhutellaan, niin olen aivan sanaton, enkä keksi mitä voisi sanoa esimerkiksi puolustukseksi. Tosin osaan puolustaa itseäni vähän puhumalla totta, mutta en osaa sanoa sitten muuta, vaikka en tiedä onko sillä väliä.

Nuorten epäkohtelijas käytös vaivaa minua. Minulle on aika usein äyskitty ja valitettu jotakin. Olen vähän erillainen, kun en ole ihminen, joka tappelee tai kiusii tai mitään.

Näissä kaikissa aiheissa minulla on jotain.. Miten noita ongelmia voisi parantaa?

Käyttäjä cheeky kirjoittanut 12.05.2005 klo 12:25

Mä en nyt mitä noihin vois vastata ku en oikein tajunnu!! mut kuitenkin, oletko yrittänyt kertoa kavereillesi miltä susta tuntuu ku ne sanoo et sä nolaat ittes siellä ja siellä?? Kannattaa ehkä alottaa ihan vaan siitä..

Käyttäjä T0nC kirjoittanut 13.05.2005 klo 22:54

cheeky kirjoitti 12.05.2005 klo 12:25:

Mä en nyt mitä noihin vois vastata ku en oikein tajunnu!! mut kuitenkin, oletko yrittänyt kertoa kavereillesi miltä susta tuntuu ku ne sanoo et sä nolaat ittes siellä ja siellä?? Kannattaa ehkä alottaa ihan vaan siitä..

No joillekkin, tosin he ovat internetistä. He taas sanovat, että ei kannata välittää, mutta silti ne jutut vaivaavat.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2005 klo 15:02

Mitä on rippipassi? saako siitä jonkun rangaistuksen, jos sen laittaa väärään paikkaan?
muuta en osaa sitten sanoa. mulla on itteni kanssa ihan samat ongelmat. mitä, jos aattelisit niin, että muissa on vika ei sussa.

Käyttäjä cheeky kirjoittanut 17.05.2005 klo 15:27

kannattais kertoo niillekki kavereille ketä näät eli niille jotka ei ole netistä et miltä susta tuntuu?? Luulisin sen auttavan.. Mulla oli mun kaverin kans pitkään riita ja silloin mietin et mikä mussa on vikana ku se ei halunnu olla vähään aikaan mun kaveri?? Vasta äskettäin mulle selvisi että se haluaa olla mun kaveri mut yks toinen tyyppi suuttuis jos se ois mun kaveri joten textaa vaikka jollekki parhaimmalle kaverillesi ja kerrot miltä susta tuntuu kun sua kiusataan ihan turhasta.. Kysyt vaikka et miks te mua kiusaatte?? Miltä teistä' tai susta tuntuis jos sua kiusattais samanlailla?? Selitä tilanteesi heille ja kerro että se ei ole kivaa ja että haluat olla heidän kaveri.. Mun yks toinen kaveri kertoi hyvän esimerkin millainen kannattaa olla jos on riitaa.. Jos ne tai joku sanoo sulle jotain sanot vaan vaikka että okei kulta, nähään huomenna leffassa!! Pidät tollasta niin sit ne huomaa ettei sua kiinnosta ja se loppuu.. VOIMIA!!

Käyttäjä T0nC kirjoittanut 27.05.2005 klo 17:55

cheeky kirjoitti 17.05.2005 klo 15:27:
Kysyt vaikka et miks te mua kiusaatte?? Miltä teistä' tai susta tuntuis jos sua kiusattais samanlailla?? Selitä tilanteesi heille ja kerro että se ei ole kivaa ja että haluat olla heidän kaveri.

Olen joskus kysynyt ja ne sanovat jotain 'LOL!!!'. Tosin olen jättänyt ne kulmat, mutta silti ne välillä pyörivät kimpussa. En kyllä jaksa välittää enää.
😉
Ja olen niille monta kertaa sanonut, että 'elämässä on ihmisiä joilla on tunteet'. No kyllä minä tiedän, että se porukka on täysin kirottu. Ei ne minun kaverini sitä tajunnut, minkä takia ne kimpussani ovat. No jooh..Nyt on asiat aika hyvin ja kiitos vastauksista.. ja kaikkea hyvää teille..