osastolle..

osastolle..

Käyttäjä cheeky aloittanut aikaan 30.06.2005 klo 19:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä cheeky kirjoittanut 30.06.2005 klo 19:07

Olen nyt käynyt jonkin verran psykologilla ja olen yrittänyt kaks kertaa kuukauden aikana itsaria. Nyt joudun osastolle. Mua ei kiinnosta missä mä aikaani vietän, muta mua pelottaa mennä sinne. En pääse kesätöihinkään sen takia että menen osastolle ja riparikin jää käymättä. Elämäni on yhtä helvettiä ja haluan kuolla!!!

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2005 klo 10:28

jos luet mun juttuja tuolla masennus, syömishäiriö otsikossa, niin sitä mie vaan, että olen myös kuntoutuksessa koko kesän. ei ole elämää, ei pääse minneen. kuntoutus on todella raskasta. enkä ymmärrä miten sitten elokuussa jaksaisin mennä kouluun, ku ei ole yhtään kesälomaa. olin nyt 4 päivää kotona, taas pitää lähteä, aivan kuin vankilaan lähtisin
mie saan kerran viikossa käydä koneella. onko sulla osastolla konetta, jos on voimme kirjottaa kerran viikossa.
halaus sulle.

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2005 klo 10:32

jatkuu lähetys. miekin olisin päässyt kahdeksi viikoksi siivojaksi, sitten olisin elokuussa päässyt Mm-kisoihin töihin ilman palkkaa, sellaiseksi oppaaksi venäläisille urheiljoille eli olisin sanonut niille venäjäksi, että riisu nyt hitossa ne vaatteet tuohon koriin ja tuolla on vessa. mie vielä toivon, että pääsisin sinne. kuolla mie en vissiin halua mutta odotan, että avaruusalus mut hakisi pois
uusi halaus

Käyttäjä Messed Up kirjoittanut 08.07.2005 klo 16:10

Osastot vaihtelee,nuorten osastot on hyviä paikkoja..