Nuorten foorumi

3 päivää sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä Uxor aloittanut aikaan 09.02.2005 klo 11:56 kohteessa Nuorten foorumi

Hei taas kaikki pitkästä aikaa! Kirjoitin syksyllä 2003 useasti täällä varsinkin Yksi Kirjoitu:n kanssa siitä kuinka selviämme onnettomuuksistamme. Olin siis kesällä 2003 pahassa moottoripyöräonnettomuudessa, jonka takia olen taas ollut sairaslomalla ja leikkausjonossa nelisen kuukautta. Lantio on rikki ja pitää taas leikata ja korjata… Yksi Kirjoitu, joka oli minulle tärkeä tukihenkilö,…

Käyttäjä _gugga_ aloittanut aikaan 07.02.2005 klo 15:37 kohteessa Nuorten foorumi

Ää…..apua papua!!!! Moon kohta tulossa hulluks! Tai siltä ainakin tuntuu. Mä ihastun sillain aika harvoin tosissani ja nyt mulle on käynyt niin. Löysin baarista aivan ihanan ihmisen ja hitaita tanssittiin ja käsikädessä pois käveltiin. Ollaan nyt sen jälkeen soiteltu ja mailailtu, mut en oo varma et mitä se nyt oikein…

Käyttäjä Olento aloittanut aikaan 11.05.2004 klo 21:55 kohteessa Nuorten foorumi

Miten olette jaksaneet opiskella masentuneina? Kun harmaat aivosolumatoset luikertelevat kaoottisesti toistensa lomassa ja tuntuvat menettäneen yhteyden toisiinsa, kun rintaa puristaa valtaisa kivi ja näkee vain yhden värin, kun on hukkunut itseensä eikä tahto tunnu riittävän? Olen todennäköisesti sairastanut masennusta jo kolmivuotiaana. Toimintakykyni se tosin kahlitsi vasta paljon myöhemmin, ollessani yläasteen…

Käyttäjä elisali aloittanut aikaan 13.02.2005 klo 15:50 kohteessa Nuorten foorumi

Kaikki muut ikäiseni seurustelevat jo, mutta itse en ole ikinä ollut ihastunut kehenkään. En edes ala- tai yläasteella. Saatan pitää tai kiinnostua jostain hyvännökäisestä, hauskasta tai fiksusta tyypistä, mutta mitään enempää en tunne. Välillä tuntuu, että tavallaan jopa pelkään vastakkaista sukupuolta. Olen aina vihannut esim. halaamista. Eikö niin, että kaikkea…

Käyttäjä sazu aloittanut aikaan 11.02.2005 klo 10:32 kohteessa Nuorten foorumi

En oikeastaan nyt tiedä miksi minä tänne kirjoitan. Tiedän etten enään kestä yksin, mutta kun ei pysty puhumaan. Ajattelin sitten tänne kertoa oman tarinani jos se vaikka helpotaisi oloani. Olen huomannut tässä muutaman kuluneen vuoden aikana muuttuneeni. En enään itsekkään tunne itseäni. Olen ollut aina erittäin ulospäinsuuntautunut ihminen ja minulla…

Käyttäjä Kii aloittanut aikaan 08.06.2004 klo 16:03 kohteessa Nuorten foorumi

Minullakin on koulukiusausta takana, minua kiusattiin muistaakseni koko ala-asteen ajan. Vaikka olen jo 20 vuotias, kiusaus vaikuttaa elämääni ylä. Kiusaus jätti pysyvät jäljet. Ennen suorastaan pelkäsin ihmisiä ja minulla oli pahoja sosiaalisia pelkoja. Vaikka pelkoni ovat lieventyneet todella PALJON, minulla on edelleen huonot sosiaaliset taidot. Vaikka periaatteessa tulen kai jotenkin…

Käyttäjä Niina-Maria aloittanut aikaan 04.02.2005 klo 23:36 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä onko täällä vastaavaa keskustelua kuin tämä, mutta jos on, niin unohtakaa aloittamani keskustelu! Mahdan olla täällä maailmassa ainoa, jota ahdistaa sana seurustelu. Ahdistaa myös se, että joillakin kavereilla on tapana yrittää etsiä seuraa, ns. parittaa minuu. En itse tykkää ajatuksesta yhtään, vaikka joskus ne tyypit tuntuvatkin ihan hyviltä.…

Käyttäjä illusion aloittanut aikaan 28.01.2005 klo 00:07 kohteessa Nuorten foorumi

En oo taas täälläkään käyny pitkään aikaan.. Välillä vaan on niin paha olla ettei saa aikaseks mitään, ja sitte välillä tulee olo että kaikilla muilla täällä on niin paljon vaikeenpaa ku mulla et miten kehtaan tulla tänne valittamaan asioistani.. ☹️ Nyt kuitenki taas tulin. Ei tahdo voimat riittää ton koulun…

Käyttäjä pegaso aloittanut aikaan 17.01.2005 klo 18:57 kohteessa Nuorten foorumi

Olen ollut ujo ja hiljainen pienestä asti ja saanutkin siitä kuulla sukulaisilta, luokkatovereilta ja milloin missäkin. Se on ollut kuin syntiä ihmisille, että olen ollut arka. Nyt, kohta kaksikymppisenä nuorena naisena se vaivaa vieläkin. Se vaivaa sosiaalissa tilanteissa, kuten jos pitäisi soittaa johonkin. Oma äitini tilaa vieläkin minulle mm. hammaslääkäriajan!…

Käyttäjä Soolo aloittanut aikaan 16.01.2005 klo 01:40 kohteessa Nuorten foorumi

Joskus olisi ihanaa elää edes 5minuuttia elämää, niin etten pelkäisi itseäni, muita ja sairaita kuvitelmiani. Näen painajaisia lähes joka yö, painajaisia jossa mies seisoo vierelläni ja kertoo minulle miksi minun on turha edes elää…pahinta on että hän kertoo minulle olevansa minä ja ettei katoa ellen herää ja kun herään hän…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: