Nuorten foorumi

4 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä mari^^ aloittanut aikaan 18.07.2005 klo 17:39 kohteessa Nuorten foorumi

Onko teillä kokemuksia tukiasunnoista, perhetukikeskuksista tms.? Olisi kiva tietää mitä mieltä olette niistä ja miten perheenne/sukulaisenne/kaverinne ovat suhtautuneet niihin? Itse olin ensin Leinolan perhetukikeskuksessa ja sieltä sitten Metsolan perhetukikeskukseen ja nyt sitten Toivon tuvan tukiasunnossa. Leinolan perhetukikeskus oli tedella rauhaton paikka ja vietin siellä paljon aikaa omassa huoneessa, kunnes sain…

Käyttäjä aavaton aloittanut aikaan 10.07.2005 klo 21:04 kohteessa Nuorten foorumi

Pikkutytöt yrittävät olla naisia liian varhain. Seurauksena on masennusta, väkivaltaa ja itseinhoa. Viiltelin taas pitkästä aikaa. Mutta kun ei se edes oikeastaan satu (ei ainakaan tarpeeks) niin ei siitä oo mitään hyötyä. Äitikään ei ymmärrä mua. Se ei ymmärrä että voi olla paha olo ilman mitään suurempaa syytä. Voi kun…

Käyttäjä Väsynyt88 aloittanut aikaan 13.05.2005 klo 08:54 kohteessa Nuorten foorumi

Moi Mulle on tapahtunut se, mikä tapahtuu varmaan jokaiselle jossain vaiheessaa elämää. Olin vain yhden illan jutuksi kelpaava ja se sattu. Tää jätkä, on pyörätuolissa, mutta silti mä rakastin sitä todella. Se sattu, kun se mies oli eka, jonka päästin niin lähelle itseäni. Mutta mä toivuin siitä. Olkaa ihania ja…

Käyttäjä cheeky aloittanut aikaan 30.06.2005 klo 19:07 kohteessa Nuorten foorumi

Olen nyt käynyt jonkin verran psykologilla ja olen yrittänyt kaks kertaa kuukauden aikana itsaria. Nyt joudun osastolle. Mua ei kiinnosta missä mä aikaani vietän, muta mua pelottaa mennä sinne. En pääse kesätöihinkään sen takia että menen osastolle ja riparikin jää käymättä. Elämäni on yhtä helvettiä ja haluan kuolla!!!

Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 31.05.2005 klo 18:55 kohteessa Nuorten foorumi

Hei! En tiedä ihna tarkkaan, miksi kirjoitan, ehkä hakeaksseni vastausta menneesseen ja kysyäkseni, tuntuuko teistä samalta? Joskus vuonna 2002 silloisessa koulussani jouduin umpikujaan, sitä ennen mulla oli ollut tyypillisiä oireita masennuksesta/siitä, että jotakin on vialla. Olin ollut jo varmaan pari vuotta tosi masentunut, alakuloinen aina silloin tällöin ottanut särkylääkkeitä tms.…

Käyttäjä krisseeh90 aloittanut aikaan 29.05.2005 klo 18:57 kohteessa Nuorten foorumi

en tiädä onko muilla samanlaisia juttuja ku mulla, mutta saan joskus aivan kummallisia pelkotiloja. pelkään kuolemaa,aaveita,paholaisia ja kaikkea muuta ”yliluonnollista”…yleensä näitä tulee öisin jolloin näen myös harhoja…herään öisin ihan yhtäkkiä siihen tunteeseen että joku tuijottaa. kerran heräsin yöllä kun luulin että joku tuijottaa mua mun pään yläpuolelta, säpsähdin hereille ja…

Käyttäjä Adal aloittanut aikaan 07.03.2005 klo 10:24 kohteessa Nuorten foorumi

En tiedä enää mitä tekisin. Olen niin masentunut ettei millään ole enää väliä. Menetin just rakkaimpani, läheisimmän ihmisen sen takia, ku se ei enää jaksanu mua. Ja mä syytän taas itseäni, kun en saanut apua ajoissa. Mä en jaksa enää kauaa. Tätä elämää. Eikä kukaan auta, kun jono on niin…

Käyttäjä T0nC aloittanut aikaan 10.05.2005 klo 19:09 kohteessa Nuorten foorumi

Terve! Olen yksi 14 vuotias poika täältä *******. Jotenkin tuntuu, että osaan nolata itseni joka paikassa, esim kirkossa tai koulussa. Kirkossa en ensimmäisellä kerralla osannut löytää sitä koria, jonne rippipassit laitetaan, ja koulussa menin kamppimaan yhden tyypin vahingossa. Ja jotkut väittävät, että nolaan itseni internetissä, vaikka en ole mitään nolannut.…

Käyttäjä Iija aloittanut aikaan 09.03.2005 klo 17:31 kohteessa Nuorten foorumi

Ongelmani on hyvä suullinen ja kirjallinen ulosanti. Osaan puhua ja vastata esitettyihin kysymyksiin.. Mutta en silti saa ilmaistua itseäni oikealla tavalla… Luon tahtomattani kuvan hyvin pärjäävästä ihmisestä jolla on mahdollisuuksia vaikka mihin (ainakin terapeuttini ja työvoimatoimiston väki näin näyttävät olettavan). Miksi kukaan ei tajua miltä minusta oikeasti tuntuu😭? Että minä…

Käyttäjä Koko aloittanut aikaan 10.05.2005 klo 21:57 kohteessa Nuorten foorumi

Minä olen aina ollut hyvä kaikessa. Ala-asteella sain hymytytön, myöhemmin kasapäin stipendejä, kehuja, ylistystä ja minulle sanottiin ”tyttö, sinusta tulee vielä jotain suurta”. Minä kirjoitin kolme laudaturia, mutta minua ärsytti tavattomasti, kun englanti ja reaali jäivät parin pisteen päähän laudaturista. Minä en kouluaikoinani liki koskaan ollut yksinäinen, vaikka kaikki eivät…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: