Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2106
Käyttäjä Tizku aloittanut aikaan 30.07.2005 klo 14:49 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Elikkäs mä oon edelleen 15-vuotias nuori ja asun koulukodissa. Tämä koulukoti on suljettu yhteisö, jonne kuuluu about 10 nuorta, about 11 ohjaajaa, terapeutit, sossut , johtohenkilöt. Apua ei saa hakee ulkopuolelta, näin minulle sanottiin. Kysymykseni kuuluu, että olenko epänormaali ihminen, kun enemmän viihdyn koulukodilla kuin jommankumman vanhempani luona? Eräs…

Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 22.10.2005 klo 17:37 kohteessa Nuorten foorumi

Sellasta kyselisin ku oon miettiny. Että jos jostain syystä opiskelut päättyy, niin onko mahollista et pärjäis tuetussa työssä ja sitte jos muuttaa paikkakuntaa niin sit pääsiskö esim. siivoojaks tjn? Koska en haluu olla kellekkää taakkana, tai elää toisen kautta tai sillee.. toiv. joku ymmärtää mitä tarkotan.. pelko ettei oo mitään…

Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 10.05.2004 klo 19:17 kohteessa Nuorten foorumi

Mullaon jo jonkun aikaa ollu semmosta,että nälkiinnytän itteeni uhalla.😞 Tuntuu, että kaikki kadulla kävelijät on paljon laihempii kuin minä. Haluaisin laihtua semmoset kymmenen kiloo, nyt oon 160/50. Oon oksentanukin muutaman kerran tarkoituksella, kun syönnin jälkeen tulee niin huono omatunto.😭 Tää on ihan kauheeta, kuinka voi tuntea olevansa niin lihava.😠 En…

Käyttäjä panik aloittanut aikaan 18.09.2005 klo 11:31 kohteessa Nuorten foorumi

Muutin yläasteen jälkeen pois kotoa, toiselle paikkakunnalle, sillä pääsin todella hyvällä todistuksella ja ahkeran harrastuneisuuteni takia huippulukioon. Muutaman kuukauden omillani asuttua masennuin. Koulunkäynti kärsi pahoin univaikeuksien ja psykosomaattisten oireiden vuoksi. Kärsin myös anoreksiasta. Äiti pyysi monta kertaa minua muuttamaan takaisin kotiin, mutta se olisi mielestäni ollut luovuttamista. Vuoden kuluttua hakeuduin…

Käyttäjä flame aloittanut aikaan 25.08.2005 klo 23:40 kohteessa Nuorten foorumi

En jaksanut lukea kaikkia läpi että löytyykö tämä jo mutta haluaisin ongelmiini muiden mielipitäitä ja ehkä kuulla jopa muiden tarinaa jos jollakin vastaavia ongelmia. eli asiaan… Olen kärsinnyt jonkin asteen syömishäiriöstä jo 2vuotta. En osaa oikeen luokitella sitä anoreksiaksi tai bulimiaksi nimittäin se ei ole jatkuvaa vaan kausiluontoista. Välillä jos…

Käyttäjä Väsynyt88 aloittanut aikaan 12.05.2005 klo 09:15 kohteessa Nuorten foorumi

Mä olen ollut koulukodissa nyt kohta kaksi vuotta ja täällä on tosi rankkaa. Onko ketään, joka olisi kokenut samanlaista?😐 Mä jouduin tänne, koska mun vanhemmat eivät olisi pystyneet huolehtimaan minusta. Täällä on oma yhteisönsä, joka on tosin ihan syvältä.☹️ Joudut tekemään paljon itse asioitesi eteen ja sen eteen, että äänesi…

Käyttäjä Heeidi aloittanut aikaan 09.09.2005 klo 13:55 kohteessa Nuorten foorumi

Olin yhellä pojalla kännäämässä.. No muistan sen ku menin sinne ja join.. Sitte en muista enempää.. Siitä on nyt jotai kuukausi.. Heräsin aamulla sen pojan sängystä sen t-paita päällä.. En muista yhtään mitä oon tehny ja näin.. Nyt ei oo ollu menkkoja.. Mitä pitäs tehä?

Käyttäjä kr86 aloittanut aikaan 01.10.2005 klo 20:59 kohteessa Nuorten foorumi

Mua ahdistaa, kun musta tuntuu et oisin ihan merkityksetön… Mulla on ainoastaan mun eri paikkakunnalla asuva tyttöystävä ja kaks kaukaa olevaa nettikaveria, joita oon nähny kerran-pari vuodessa. Nyt en oo enää niitten nettikaverienkaan kanssa paljoa puhunu kun oon vaan ollu tyttöystävän kanssa, sitäkin välillä ärsyttää tää mun ripustautuminen siihen. Kun…

Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 16.09.2005 klo 16:55 kohteessa Nuorten foorumi

Mä käyn tosi kivalla terapeutilla kerran viikossa. viimeaikoina on tuntunut, että se kerta viikkoon ei riitä. oon yrittäny sanoo, että pitäis saaha enemmän käyntejä, mutta ei onnistu. niinpä soitin tänään oikeusaputoimistoon ja sain ajan. oikeusaputoimistoon soitin sillämielin, että jos vaikka saisin korvauksia mun koulukiusaajilta tai koululta, jossa olin siihen, että…

Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 14.09.2005 klo 19:35 kohteessa Nuorten foorumi

kertokaas mulle ku en laske leikkiä ja oikeesti vissii pitäis tehä jotain mut en tiiä mitä. koska jostain syystä kukaa ei oikeesti ymmärrä mua, menee hermot joka asiasta ja ihan siitä syystä ku ei kiinnosta eikä huvita tehä mitään.. ihan sama ku ois sillee kuollu, tietääks ketää mitä tarkotan? ja…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: