kun kertaviikkoon terapia ei riitä…

kun kertaviikkoon terapia ei riitä...

Käyttäjä jen83 aloittanut aikaan 16.09.2005 klo 16:55 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä jen83 kirjoittanut 16.09.2005 klo 16:55

Mä käyn tosi kivalla terapeutilla kerran viikossa. viimeaikoina on tuntunut, että se kerta viikkoon ei riitä. oon yrittäny sanoo, että pitäis saaha enemmän käyntejä, mutta ei onnistu. niinpä soitin tänään oikeusaputoimistoon ja sain ajan. oikeusaputoimistoon soitin sillämielin, että jos vaikka saisin korvauksia mun koulukiusaajilta tai koululta, jossa olin siihen, että menisin yksityiselle terapeutille. ongelmia riittäis, tietty parempiakin aikoja välillä on. en oikeen ees osaa puhua

Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2005 klo 20:24

Terve jen83, on kyllä kiva sua nähä. Aika raskasta varmaan alkaa oikeuskäynti koulukiusaamisesta. On niitä ainakin yksi tapaus ketä on saanut korvauksia.
Mie itse vähensin terapiassa käyntiä yhteen kertaan vapaaehtoisesti, kun on yo-kirjotukset ja sovittiin että sinä aikana hirveesti itteäni rasita menneisyydellä. saatko sie lähettää sille teraputille meiliä? Mie saan. tavallaa se meilin lähettäminen korvaa sen käynnin.
en ossaa muuten auttaa.

Käyttäjä agathar kirjoittanut 08.10.2005 klo 15:51

moi jen.
tiedäthän, että jos hakisit hoitavalta lääkäriltäsi lausunnon, pystyisit hakemaan kelan korvaamaa yksityistä psykoterapiaa jonka voisi toteuttaa 2 kertaa viikossa? itse tein näin kun kerran viikossa tahti ei riittänyt, ja sain kelan tuen täytenä vuodeksi eteenpäin. omavastuuta mulle jää 4e/kerta. kannattaa ottaa tämä puheeksi psykologisi kanssa!! oikein paljon voimia sinulle, tiedän miltä susta tuntuu.

Käyttäjä lasia kirjoittanut 10.10.2005 klo 09:09

mulla on nyt joka toinen vk, koska mun terapeutilla on reissuja niin helvetisit.
Yleensä ois 2krt/vk, mut sekin väheni, kun koulua on niin pitkään, niin ei voi olla pois.

mutta mä kirjoitan kirjeitä, kun hajoon.
Mut en mä jaksa siltikään.😯🗯️