Nuorten foorumi

1 kuukausi sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 14.09.2005 klo 19:35 kohteessa Nuorten foorumi

kertokaas mulle ku en laske leikkiä ja oikeesti vissii pitäis tehä jotain mut en tiiä mitä. koska jostain syystä kukaa ei oikeesti ymmärrä mua, menee hermot joka asiasta ja ihan siitä syystä ku ei kiinnosta eikä huvita tehä mitään.. ihan sama ku ois sillee kuollu, tietääks ketää mitä tarkotan? ja…

Käyttäjä toffy aloittanut aikaan 04.10.2005 klo 16:17 kohteessa Nuorten foorumi

mulla ei ole viiltelemisestä mitään kokemusta, millasta se on enkä tiiä siitä mitään… nyt oon saanu tietää että yks mun kaveri viiltelee ja haluisin tietää miten voisin auttaa sitä lopettamaan?😑❓ mä en kyllä edes tunne sitä kovin hyvin se on yks poika joka oli mun kanssa samalla riparilla. mutta mä…

Käyttäjä Weltsu aloittanut aikaan 16.08.2005 klo 01:01 kohteessa Nuorten foorumi

Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa tänne, ja haluaisin kertoa ainakin tämän teille. Oloni on alkanut olla aika paha viime aikoina, olen töissä yhdessä firmassa täällä missä asun ja joka ikinen aamu kun ajan sinne toivon vaan että joku rekka ajaa päälleni ja tämä loppuu. Ja yleensä ajan aika reiluja ylinopeuksia, yhen…

Käyttäjä b92f aloittanut aikaan 28.08.2005 klo 01:00 kohteessa Nuorten foorumi

Sairastan vaikeata paniikkihäiriötä ja paljon muutakin mutta tuo pääasiassa aiheuttaa nykyisen tilanteeni. Eli olen jatkuvasti kotona neljän seinän sisällä ja yksin. Asun kyllä vanhempieni kanssa mutta tämän ikäisenä kyllä kaipaa jo muitakin ihmisiä. (Olen 24v.) Ainoa kerta jolloin olen muualla kuin kotona on se, kun astun ulko-ovesta autoon ja minut…

Käyttäjä rajatapa aloittanut aikaan 30.08.2005 klo 14:03 kohteessa Nuorten foorumi

Tämä nettisaitti on minulle uusi löytö,ja viikon sisällä olen lukenut,kysynyt,pähkäillyt,ilahtunut ja masentunut lukemistani jutuista. Olen tarponut pitkää matkaa itseeni päin,useimmiten aina karaten kun jotain mieltä liikauttavaa on esiin pompannut. Olen alkoholistiperheen lapsi, isäni kuoli kun olin 11vuotias.Hyväksyin tapahtuneen vasta vuosia jälkeenpäin.Olen erityslasten kanssa ihan kuin kotonani, ymmärrystä joukkoonkuulumattomille riittää. Käyttäydyn…

Käyttäjä Crazy Girl aloittanut aikaan 02.07.2005 klo 00:33 kohteessa Nuorten foorumi

Eli kuten sanoin, miten vihasta pääsee yli? Poikaystäväni petti ja jätti minut kohta vuosi sitten.. Vihaan häntä edelleen yli kaiken sekä hänen nykyistä tyttöystävää. He menivät yhteen samana päivänä jona hän jätti minut.

Käyttäjä Navdi aloittanut aikaan 30.08.2005 klo 11:24 kohteessa Nuorten foorumi

Sulhaseni kuoli melkein 2 vuotta sitten leukemiaan. Minun masennus alkoi siitä. Huijasin kaikkia. Pidin yllä kulissia joka romahti myöhemmin. Meillä meni hyvin. Meillä meni todella hyvin. Olimme olleet yhdessä jo kolme vuotta ja uutena vuotena 2002-3 sulhaseni antoi minulle sormuksen. Olin niin onnellinen! Niin taivaallisen onnellinen. Sitten helmikuussa sain puhelun…

Käyttäjä Inkakakadu aloittanut aikaan 13.07.2005 klo 19:14 kohteessa Nuorten foorumi

Mietin joka päivä tunnin tai kaks, mitä haluan. Hassua on se, että mietin pieniä asioita elämään verrattuna. -Haluanko ihastua johonkin poikaan täällä suomessa, jos aion loppujen lopuksi muuttaa Amerikkaan ja löytää sieltä miehen? Toi on ainut kysymys, jonka pystyn ”pukemaan” sanoiksi. Sain tän Tukinetin osotteen yheltä NuortenKriisipisteen työntekijältä, kun hain…

Käyttäjä casanova aloittanut aikaan 17.08.2005 klo 15:36 kohteessa Nuorten foorumi

Olin koulussa koulukiusattu. Siitä on jäänyt monenlaisia traumoja. nykyään mulla on poikaystävä ja vaikka ollaankin menossa kihloihin, mulla on semmonen pelko, että entä jos hän jättää minut.en pysty kattoon kaikkia ihmisiä silmiinkään. yks mun kaveri petti mun luottamuksen vähän aikaa sitten pari kertaa ja nyt tuntuu, etten pysty luottamaan kehenkään.

Käyttäjä apathique aloittanut aikaan 30.05.2005 klo 18:58 kohteessa Nuorten foorumi

Miten ihminen voi olla niin typerä, että ajattelemattaan pilaa ehkä loppu elämänsä? Olisi hyvä vakituinen työ, ei olisi kauan aikaa sitten erääntyneitä laskuja, ei tarvitsisi miettiä mistä saan rahaa taas lainojen lyhennykseen, ruokaan ja elämiseen yleensä. Olisi harrastuksia, tekemistä vaikka mitä. Mutta kun lähes kaikesta pitää luopua ja siitä en…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: