Nuorten foorumi

2 päivää sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 30.10.2005 klo 14:59 kohteessa Nuorten foorumi

oon huomannu et jostain syystä vaikka on fyrkkaa ihan hyvin kuukaudeks, mut sit aina tulee näitä hankintoja. Ja sit huomaa kuukauden puolivälissä, ei hemmetti!! Taaskaan ei riitä safkaa.. ☹️ joo joo mä tiiän mitä aijotte sanoo ”ruoka on tärkeempää ku jotkut hankinnat” plaa plaa.. ku musa ja soittaminen on enemmän…

Käyttäjä Enkeli_ilman_siipiä aloittanut aikaan 09.11.2005 klo 21:04 kohteessa Nuorten foorumi

Tänne kirjoittamisesta on tullu joku valopilkku mun maailmaani, täällä voi tuntea sen kuinka ihmiset todella ymmärtää miltä minusta todella tuntuu, täällä voi olla sitä mitä on ja mille tuntuu, ei tarvii jaksaa enempää ku oikeasti jaksaa, ei tarvii hymyillä jos itkettää… Mun elämästäni on tullu iso valhe, jota mä elättelen…

Käyttäjä ilonana aloittanut aikaan 11.11.2005 klo 19:08 kohteessa Nuorten foorumi

Voiko klamydia tai kondylooma tarttua suuseksissä kahden tytön välillä???! Tarvitsen vastauksen mahd. pian. Kiitos 🙂 *ilonana*

Käyttäjä aloittanut aikaan 28.10.2005 klo 14:55 kohteessa Nuorten foorumi

Onko tällaisia muita kuin mie tai ootteko olleet tällaisia. Siis, että ei jaksa ku maata sängyssä. Vaikka kuinka haluaisi mitä vaan tehdä, niin ei yksinkertaisesti jaksa nousta ylös. Miten muuten tästä selviää? Jääkö ainiaaksi makuuasentoon? Soppii ainakin arkkuun hyvin, jos ois jämähtynyt pystyasentoon, voisi olla hankalampi tilanne. Mutta onko tämä…

Käyttäjä peterc aloittanut aikaan 16.01.2005 klo 03:39 kohteessa Nuorten foorumi

Haluaisin lukea muiden kokemuksista kiusattuina olosta, sekä myöskin jos vain mahdollistä KIUSAAJAN näkökulmasta. Syitä, seuraamuksia ja niin pois päin. Omat kokemukseni jokseenkin tiivistettynä. Ensimmäinen koulumuistoni liittyy kiusaamiseen, aivan ekaluokalta. Tällöin opettajana ollut nainen sai tosin luokan kuriin, ja sain olla rauhassa ja suht. koht. aivan kuten kuka tahansa muu ikäiseni.…

Käyttäjä Campsu aloittanut aikaan 07.11.2005 klo 21:36 kohteessa Nuorten foorumi

No oon uus käyttäjä täällä.. Niin mistä saa tukihenkilön? Haluaisin puhua jollekkin mun kaikista sadoista ongelmista, mutta en oikein tiiä mistä löytäisin tukihenkilön.. Kiitos jos neuvotte, ettekä pidä tätä kysymystä ihan tyhmänä..🙂🌻

Käyttäjä Bambi-88 aloittanut aikaan 26.10.2005 klo 21:17 kohteessa Nuorten foorumi

Olen seurannut foorumia ja jonkin aikaa, mutta nyt tarvitsen itse apua, Teidän apua. Ystäväni on kärsinyt syömishäiriöstä jo n. 3 vuotta ja sen seurauksena masennuksesta. Hän on käynyt terapeutilla ja syönyt masennuslääkkeitä mutta lopettanut molemmat koska on koennut ettei niistä ole hänelle apua, vaan ennemminkin haittaa. Muuten hänellä meneekin erittäin…

Käyttäjä DevilEye aloittanut aikaan 07.11.2005 klo 21:07 kohteessa Nuorten foorumi

hetken aikaa olin onnellinen… kaikki tuntui menevän hyvin… Kuitenkin kaikki kaatui, unelmat murenivat, kaikki paha mitä ei pitänyt tapahtua tapahtui… Muutin tyttöystävänni kanssa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, Minun kouluni jatkui etäopiskelulla, tytölläni täällä… Kaikki tuntui että sujuu hyvin Kuitenkin viimeiset 2 viikkoa elämä on murentunut silmissäni… Tyttöystävä vaatii päästä asumaan yksin,…

Käyttäjä Soolo aloittanut aikaan 18.10.2005 klo 15:54 kohteessa Nuorten foorumi

Oon nyt kakskyt vuotias ja n.puolivuotta sitten pääsin pois sairaalasta kroonisen masennuksen vuoksi. Lääkkeet lopetin heti, koska ne saivat pääni sekaisin ja aiheuttivat pitkiä muistikatkoksia, huimausta ja korvissa humisi jatkuvasti. Nyt olen yrittänyt jatkaa eteenpäin. En palannut opiskelun pariin vaan muutin vanhemman sisareni kanssa asumaan, koska hän sanoi, että tekisin…

Käyttäjä pessimistinen aloittanut aikaan 03.11.2005 klo 19:15 kohteessa Nuorten foorumi

Olisi tarvetta saada välillä pientä potkua persuksille ja apua ruoan ja asioiden hoitoon…..onko kelllään kokemusta??😋

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: