Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
Moikka! Olen uusi tällä kanavalla. Kysyisin onko täällä ketään jolla ois kaksisuuntainen mielialahäiriö? Olen sairastanu tätä sairautta yli kuusi vuotta ja nyt alkaa elämä tuntua elämältä. Haluaisin tietää, miten te muut joilla on sama sairaus, olette selvinneet. Mä oon selvinnyt määrätietoisuudella ja periksiantamattomuudella: itse asiassa kovalla työllä ja askel askeleelta…
Tiedättekö sen tunteen kun katsoo peiliin ja näkee jotain niin ällöttävää, että tulee itku ja paniikki? Se kun tuntee olevansa niin kuvottava, että tekee mieli puukottaa itseään. Onneksi lopetin terapian kun oon jo niin hyvässä kunnossa… Musta tuntuu kuin luisuisin koko ajan alaspäin enkä voi sille mitään. Poikaystävä pitää mut…
Ajattelin siirtyä ihan omaan Assi-ketjuun, kun ei tää oikeen enää liity siihen, mitä MAanvava alotin. Eli, keskustelu on alotettu ketjussa Kun ei jaksa kun maata. Tässä muutama linkki, josta selviää, mistä aspergerissä on kyse. Autismi-ja aspergerlitto: http://www.autismiliitto.fi/suomi/aspergerin_syndrooma.html As-ihmisten keksustelupalsta http://www.aspalsta.net/ Joo, oon jo ylioppilas. Koulussa mulla on aina menny hyvin,…
heipparallaa. Olen tässä elämäni viimeiset vuodet ollut nainen, joka ei ole suostunut seksiin vasta kuin suhteessa. Nyt kun suhteita on tullut ja mennyt, ja usko niiden kantavaan hedelmään on kuihtunut tuuleen.. olen alkanut käyttäytyä kuin läheisyyden kipeä hullu. Onko kanavalla ihmisiä jotka hakee rakkautta yhden illan jutuista? Hajoaako niistä pää?…
Hei, kirjoitan ensimmäistä kertaa tänne. Päätin nyt tehdä sen, koska haluan jakaa tämän asian, pois sydämestäni. Purkaa sen ulos, sanoa sanottavani. Luin kerran täällä yhdestä ihmisestä joka sanoi ettei häntä oteta vakavasti koska hänet luettiin ”teiniangstaajaksi”. Oli osuvasti sanottu että pitääkö odottaasiihen luvalliseen 20 ikävuoteen että voi olla masentunut. Olen…
Tämmöisiä tarinoita olette varmaan lukeneet lehdistä ja katsoneet telkkarista. Hävettää kirjoittaa, kun muilla on oikeita vaikeuksia. Minäkin olen pari kertaa esiintynyt, pyyhkinyt räkää poskilta ja itkenyt, selittänyt, että ei ollut tarkoitus. Musta on tehty varoittava esimerkki muille nuorilla. Koulussakin olen käynyt esiintymässä, on näytetty kolarikuvat ja minä ole vieressä itkenyt,…
viiltely..luulin että en koskaan tekis sitä, vaikka paha olo on ollu jo kuus vuotta. Ihmettelin niin aina ihmisiä jotka viilteli itteään. Kerran kuitenki kokeilin..oiskohan ollu joku puoli vuotta sitten. En ees muista, enkä muista ees oliko siihe joku syy. Puoleksi kai siksi että joku vihdoin huomaisi että ei vaan jaksa.…
Olen 25v. , joka kokee epäonnistuneensa elämänsä tavoitteissaz.työ,koulu ja ihmissuhteet ovat olleet vain leikkiä enkä ole onnistunut saavuttamaan mitään kunnollista. Elämä on tuonut suurimmaksi osaksi vain paskaa niskaan ja katkeraa jälkiviisautta. En jaksasi enää leikkiä! yrittää ja pettyä. Koen itseni niin jälkeen jääneeksi muihin verrattuna, omiin tavoitteisiini, ja yhteiskunnan odotuksiin.
Olen uusi täällä ja jokseenkin hukassa itseni ja elämäni kanssa. Olisi mukava herättää jonkin näköistä pohdintaa ja keskustelua omien ajatuksteni pohjalta. Oma lähtökohtani masennukseen… Tuntuu siltä, että olen menettänyt kaiken: poikaystävän, ystävät, perheen (asun opiskelujeni takia kaukana heistä), motivaation elämään, ruokahalun, halun opiskella… listaa voisi jatkaa vielä pitkälle. En saa…
mä en tiedä mitä tehdä, yksi kaverini siru, on jo pitkään osoittanut lieviä masennuksen merkkejä. mä en oo ollut niin hirveen huolissani, luulin et se oli ohimenevää, mut sit se alko puhuu viiltelystä. silloin mä huolestuin ☹️ itselläni oli ongelma viiltelyn kanssa, puhuin siitä silloin sirun kanssa, ensin siru pelkäsi…