Nuorten foorumi
Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.
Sopii Nuoret
Nuorten foorumi
Nuorten foorumi aiheet
Kaikki aihealueet
mä en jaksa…
11apua 😯🗯️ mä en oo hyvä kirjottaa, mut yritän kuitenkin jos se auttais… olin 6v kun mun vanhemmat eros. äiti meni naimisiin mun isän veljen eli siis mun sedän kanssa ja isä meni erään naisen jolla on sivupersoonahäiriö.. jouduin siis kasvamaan 6v asti sairaan ihmisen kanssa. yksi äitipuoleni sivupersoonista on…
Minusta tuntuu, että seksuaalisia asioita tyrkytetään ympärillä niin paljon, että se on vienyt suuren osan omista haluistani olla seksuaalinen ihminen. Seksiin liittyvät asiat voisivat jopa tuntua luonnollisilta, mutta pahoin pelkään, ettei se onnistu enää samalla lailla sen jälkeen, miten joka puolella nähdään jatkuvasti seksiä. seksillä tarkoitan tässä tapauksessa jo vihjailevia…
nään itteni koko ajan lihava entiiä mikä mua vaivaa oon hoikka tai niin mulle sanootaan mutta ite en voi uskoa sitä mitenkään vaaka sanoo että painan noin 50 ja olen 167 pitkä mutta silti vaikka olen normaali ja niin kaikki sanoo niin näen että olisin liian läski : o en…
Hei! Oon aika peloissani tällä hetkellä. Olen 16-vuotias tyttö ja elämäni ei tällä hetkellä oikein suju, on masennusta, ahdistusta ja syömishäiriötä. Olen nyt kuukauden sisällä nähnyt kaksi kertaa unta, että olen tappanut ihan tuntemattoman ihmisen, uni on tuntunut todelliselta, mutta hyvin sekavalta ja ihmeelliseltä. Pelkään, että olen hullu/tulossa hulluksi kun…
Hei, En ole koskaan aikaisemmin kirjoittanut tällaiselle palstalle, mutta nyt tuli sellainen pakonomainen fiilis purkautua. Olen 19-vuotias tyttö ja minun on vaikea löytää itsestäni mitään positiivisia puolia. Lapsena olin erittäin ujo ja olen ollut koko elämäni tietyllä tavalla synkkämielinen. Viime aikoina sellainen yleisfiilis minulla on ollut kuristava itseinho, ja tuntuu…
En jaksa
2Hei! Olen jo pitkään tuntenut että en ole tai käyttäydy kuin itse olen. Tiedän syvällä sisimmässäni että olen iloinen, puhelias ja hyväntuulinen mutta en vain ole ☹️. Olen yleensä todella ahdistunut ja hiljainen tästä syystä, minua vain painostaa. Lähdin yliopistoni vaihto-oppilas tuuttoriksi ja heidän kanssaan joskus tunnen itseni olevan oma…
Heipä hei. Olen 17-vuotias opiskelija, tyttö… Viimeaikoina olen kohdannut monta pelkotiloa, ahdistusta epätoivon hetkeä. Vaikka elämäni tuntuu menevän nykyään paremmin kuin esimerkiksi puoli vuotta sitten, olo on silti kamalampi ja pääni tekee minut joskus hulluksi. Olen hyvin hämmentynyt olotiloistani, jotka ovat nykyään melkolailla samaa puuroutunutta massaa. Ystävien kanssa voi hymyillä,…
Olen pitkän aikaa pohtinut, tulisiko minun hakea ammattiapua 😐 En osaa määritellä, että olenko todella sen avun tarpeessa vai ovatko ongelmani ns. liian pieniä. Kynnys avun hakemiseen on suht suuri, sillä olen niitä ihmisiä jotka tyynesti toteavat, että on sitä ennenkin pärjätty. Vanhempien avioero, se että en hyväksy itseäni ja…
Olen 17v. Minusta ei aina uskoisi mitä pääni sisällä liikkuu. Jotkut ihmiset (esim entisellä työpaikallani) kuvailisivat minua ulospäinsuuntautuneeksi, sosiaaliseksi, rohkeaksi yms. Ystävieni kanssa en ujostele, heidän seurassaan puhun paljon. Kun olen kotona, yleensä mielentilani on kuin vuoristorata. Yhtenä hetkenä voin nauraa aivan hysteerisesti ilman mitään syytä ja olla pirteä ja…
Sanon näin aluksi että tulette löytämään virheitä tästä kirjoituksesta. Noniin… En oikein tiedä mitä tehdä kun mun vanhemmat riitelee jatkuvasti. Kaikki meidän naapurit luulevat että meillä on kaikki mainiosti, mutta toisin on. Vanhempani riitelevät liki joka päivä ja se päättyy siihen että äitini alkaa itkeä että miksi hänellä on näin…