ittensä hyväksyminen

ittensä hyväksyminen

Käyttäjä lovegirl aloittanut aikaan 06.04.2011 klo 18:59 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä lovegirl kirjoittanut 06.04.2011 klo 18:59

nään itteni koko ajan lihava entiiä mikä mua vaivaa oon hoikka tai niin mulle sanootaan mutta ite en voi uskoa sitä mitenkään vaaka sanoo että painan noin 50 ja olen 167 pitkä mutta silti vaikka olen normaali ja niin kaikki sanoo niin näen että olisin liian läski : o en tiiä mitä tekisin terkka ei osaa auttaa

Käyttäjä Tunteva kirjoittanut 07.04.2011 klo 15:23

Moikka lovegirl,

Sinulla totta tosiaan ei ole grammaakaan ylipainoa. Päinvastoin, olet hoikka!!

Toisaalta epävarmuuden tunteesi ovat aivan ymmärrettäviä. Nuorena olet kokematon; kasvat kohti aikuisuutta. Sitä paitsi arvioimme toisiamme usein ulkoisin perustein. Mikä tekeekään ihmisestä todella kauniin? Se, mitä hänen sisimmässään on.

Onko jokin erityinen tilanne, joka saa sinut tuntemaan itsesi lihavaksi? Saavatko tunteesi sinut välttelemään syömistä? Elämäsi on niin arvokas, että en missään nimessä soisi sinun sairastuvan syömishäiriöön!!

Käyttäjä shooting star kirjoittanut 07.04.2011 klo 22:07

☺️❤️Hei,

taidat alkaa olla pituutesi nähden painon alipainon rajoilla eli todellakaan ole liian lihava.

Otappas kuvia itsestäsi - ja katso niitä. Millainen ihminen sieltä katsoo takaisin?

Käyttäjä Saiggu kirjoittanut 13.04.2011 klo 20:14

Jos on tollaset suhteet ei oo yhtään liian lihava!!
päin vastoin olet laiha!🙂