Unessa tappaminen

Unessa tappaminen

Käyttäjä -jassu- aloittanut aikaan 07.04.2011 klo 21:31 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä -jassu- kirjoittanut 07.04.2011 klo 21:31

Hei!

Oon aika peloissani tällä hetkellä. Olen 16-vuotias tyttö ja elämäni ei tällä hetkellä oikein suju, on masennusta, ahdistusta ja syömishäiriötä.

Olen nyt kuukauden sisällä nähnyt kaksi kertaa unta, että olen tappanut ihan tuntemattoman ihmisen, uni on tuntunut todelliselta, mutta hyvin sekavalta ja ihmeelliseltä.

Pelkään, että olen hullu/tulossa hulluksi kun näen tälläisiä unia? Mitä nämä voi tarkoittaa? Oon itkeny näidenkin unien takia hyvin monta iltaa, koska ne ahdistaa mua ja mua pelottaa, että miksi mä näen tuollaisia unia?

Pyydän, auttakaa!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 08.04.2011 klo 11:25

Heippa
Kyllähän varmaan kaikki näkee unia millon minkäkin laisia.
Mutta olet vissiin perus kouussa niin käy heti kouluterveyden hoitajan luona juttelemassa
peloista ja pahasta olostasi???!!!
Niin varmasti auttaa ja saat avun.
Onkos sinulla ystäviä / kavereita??? olisi hyvä kun pystyisit puhumaan iloja ja suruja ystäville.
Kauanko sinulla on ollut tuo paha / pelokas olo???
Muista että elämä kyllä järjestyy mutta aina kun on elämässä vaikeata tai heikko
hetki niin ikinä ei saa jäädä asioita miettimään yksin sillä äkkiä tulee kärpäsestä härkänen.
Minä yritän sinua auttaa ja olla sinun tukenasi.
Mitä muuta sinun eläämääsi kuuluu???
Laitan sinulle viellä tuon MLL lasten ja nuorten puhelimen numeron 116111 päivystää
vuoden jokaisena päivänä soita siihen kanssa ( on kyllä aika ruuhkanen ) sekin helpottas
varmasti elämääsi.
Mutta ehdottomasti mene heti kouluterveyden hoitajan luokse.
Minä toivon sinulle kaikkea hyvää ja menestystä eläämääsi
Kaunista kevättä sinulle