Seksuaalisuus on yliarvostettua?

Seksuaalisuus on yliarvostettua?

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 17.04.2009 klo 16:21 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 17.04.2009 klo 16:21

Minusta tuntuu, että seksuaalisia asioita tyrkytetään ympärillä niin paljon, että se on vienyt suuren osan omista haluistani olla seksuaalinen ihminen. Seksiin liittyvät asiat voisivat jopa tuntua luonnollisilta, mutta pahoin pelkään, ettei se onnistu enää samalla lailla sen jälkeen, miten joka puolella nähdään jatkuvasti seksiä. seksillä tarkoitan tässä tapauksessa jo vihjailevia videoitakin.

Tänään jälleen kerran tuli todella ällöttävä olo, kun näin erään seksiä tihkuvan musiikkivideon, missä laulava nainen toi väkisinkin mieleeni erään kouluni opettajan… Vaikka se kuulostaa koomiselta, mutta se on totta. Ja heti toki kuvittelin opettajani esiintymässä samankaltaisessa eroottisessa vidoessa, ja se sai voimaan pahoin.

Ja sekin vielä: kun ajattelenkin opettajan roolissa olevaa ihmistä harrastamassa intohimoisesti seksiä puolisonsa kanssa, niin se ällöttää hirveästi, vaikka en usko että näin on monella 16 – vuotiaalla.

Kai sitä vaan haluaisi kuvitella oman opettajansa olevan vain siinä tiukassa auktoriteetin roolissa kuin sen lisäksi aivan eri roolissa kotona. Rakastuneena? Intohimoisena? Halukkaana? Puolisonsa silmissä seksikkäänä?

Tämän vuoksi se, että sama opettaja on tällä hetkellä raskaana, on jollakin tavalla todella ällöttävää… Aina kun nään hänen pullean vatsansa, niin kuvittelen hänet harrastamassa seksiä puolisonsa kanssa – mielikuva on hävettävä.

Mutta ei tämä ole ainoa asia – se, mikä minua vaivaa, on se, että seksi ei taida olla pelkästään luonnollinen asia enää: se on pikemminkin yksi elämän ihailluimmista asioista.

Mitä mieltä te olette?

No… jos ette jaksa vastata, niin varmaan lähetän samaa viestiä ihan tohon nettuen puolelle. kiitti

Käyttäjä zas kirjoittanut 23.03.2011 klo 20:02

Itekkin oon mietinyt sitä että seksuaalisuutta korostetaan ihan liikaa. Jotenki inhottavia monet musiikkivideot joissa varsinkin naiset keikuttelee itteään pikkuvaatteissa ja ähisee ym. ja mainoksissa tietty se näkyy myös. Tuntuu muutenkin että mahdollisimman nuorena pitää alottaa olla jo trendikäs ja seksikäs.. Ite kyllä pidän seksistä, mutta en harrasta baaripokailua ja haluan kumppanin. Eikä kyllä jaksa sitä kun seksi olisi joku elämän keskipiste. Jotenkin myös ällöttää liikaa kuunnella muiden seksitekemisiä ja se on kivempi pitää oman ja kumppanin seksimenot meidän kahden välisenä asiana..
Muutenkin tunnutaan välillä jankutettavan siitä kuinka seksistä pitäis puhua avoimemmin ja kaikkee.

Käyttäjä HHenis kirjoittanut 06.04.2011 klo 18:18

Mun mielest seksi on ihan liian yli arvostettua!
Mua on yritetty käyttää hyväks kahesti saman päivän aikana...kaks eri ihmistä...toinen niistä oli siskon mies... ;____;
Oon nykyään helvetin masentunu enkä saa ees kunnollista hoitoo...voin luvata et loppu on lähellä...
Ja pelkään nykyään aikuisii miehii....faijaaki joskus ;__; ja siskon mies ehotteli et se haluis yrittää uudestaa....

Käyttäjä Lauritar kirjoittanut 14.04.2011 klo 22:10

Seksi tuntuu olevan joku menestyksen mitta nykyään, varsinkin nuorilla.

Entinen tyttöystäväni (olen mies) ihaili kaveriaan, joka oli päässyt sänkyyn jonkun Hunks-tanssijan kanssa. Kaverini jatkuvasti leuhkii sillä, miten paljon seksiä hän saa. Isoveljeni väitti myös "saavansa harva se päivä", mutta kun yritin kysyä miten, vastaus oli kiertävä ja kangerteleva, "riippuu tytöstä miten siihen päästään". Minusta vaikutti enemmän siltä, ettei hänen egonsa kestänyt.

Eräs tuttuni ajatteli jokseenkin niin, että kulutuksen lisäämiseksi nuorille markkinoidaan kuva seksikkäästä ja kallismakuisesta ikibilettäjästä - "tällainen nuori on menestynyt. Olkaa tälläisia niin saatte kavereita ja seksiä". Sitten nuoret kuluttavat rahaa vaatteisiin ja kännyköihin ja pahimmillaan jopa plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin, vaikka he eivät niitä tarvitsisi, imitoidakseen menestyneen nuoren ideaa, joka heille on markkinoitu, ja rahaa tulvii vaatteiden ja kännyköiden ja kirurgien taskuihin.

Mitä mieltä olette tuosta?

Käyttäjä dies nafastus kirjoittanut 15.04.2011 klo 12:01

Joo itse katselen elämää täältä nuorten aikuisten äitinä. En tiedä kaikkea - enkä haluakaan, mutta kyllä itsestäni tuntuu että seksiä, hiin puheissa kuin teoissa on tolkuttomasti nykypäivänä.

Tokihan asia on todella kiinnostava jo luonnollisen hormonitoiminnan vuoksi "nuori eläin" kun on "suunniteltu" niin että lisääntyminen on mielessä tarpeeksi usein. Se mikä nykyisin on toisin, että seksuaalisuus tihkuu niin ilmiselvästi kaikkialla ympärillämme. Ennen asiaa hillitsi paitsi sopivaisuussäännöt, myös ettei kukaan uskaltanut asiasta ääneen puhua. Mutta nykyään liioitellaankin sitten hulppeasti.

Aika tasoittaa tämän asian.