Nuorten foorumi

4 kuukautta sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä kakkuu aloittanut aikaan 23.04.2012 klo 00:08 kohteessa Nuorten foorumi

heipähei! Mä en oikein tiedä miks tänne kirjotan, mut kirjotanpahan nyt kuitenkin. Olen siis 19-vuotias tyttö joka pelkää kärsivänsä masennuksesta. Viime syksynä aloitin viiltelyn ja vaikka kuinka haluan aatella ettei mitään sais katua, niin tota mä kadun. Viiltely koukuttaa yhtä pahasti kun alkoholi tai huumeet.. Alkoholia oon kanssa ahkerasti viime…

Käyttäjä hole aloittanut aikaan 04.05.2012 klo 17:06 kohteessa Nuorten foorumi

niin no…oon siis tämmönen kasilla oleva likka ja viikko sit aloin seurustella yhen jätkän kans. sitä ennen 2 vuotta täynnä p*skaa mitä ei vaan yksinkertasesti meinannu jaksaa. täähän on ihan tätä perusrataa, jätkä auttoi jaksamaan. nyt kuitenkin…pelkään et menetän sen. ei enää ota yhetyt niin aktiivisesti ja loukkaantu tänään ku…

Käyttäjä istuin aloittanut aikaan 01.05.2012 klo 16:29 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, en ole aiemmin kirjoittanut tämäntyyliselle foorumille. Yleensä kun olen kokenut ahdistusta, olen koittanut selvitä siitä yksin, mutta nyt ahdistus on sietämätöntä ja haluan jakaa vähän kokemuksiani ja ajatuksiani. Viime yönä olin vapputorilla ja puhuin tuntemani tytön ja paremmin tuntemani pojan kanssa. Meillä oli ihan mukavat keskustelut ja minä olin,…

Käyttäjä -jassu- aloittanut aikaan 20.12.2008 klo 12:27 kohteessa Nuorten foorumi

Hei olen 13.vuotias tyttö, mulle todettiin anoreksia ihan muutama viikko sitten.. tammikuun alussa mulla on aika lasten tautien syömishäiriö polille.. mutta mu vanhemmat saa viedä mut päivystykseen aikaa aikaisemmin jos syöminen vaa huononee tai muute mun vointi pahenee.. onko muita joille on todettu anoreksiaa? tai ollut siitä jossai hoidossa? mutta…

Käyttäjä raituli aloittanut aikaan 05.05.2012 klo 14:56 kohteessa Nuorten foorumi

Ikää on jo 16, mutta ei jätkiä kavereina tai yhtään suhdetta takana. Onko jossain vikaa? Olen aika rempseä ja lauon omia kommentteja, en ole siis mikään hiljainen ihminen. Ei mua välillä jätkät edes kiinnosta, mutta välillä sitten tulee miettineeksi onko jokin mennyt vikaan. Vaikkei kaikilla kavereillanikaan poikia välttämättä kavereina, silti.…

Käyttäjä Nellie aloittanut aikaan 30.04.2012 klo 19:19 kohteessa Nuorten foorumi

Huomasin taas että mähän olen yksin, ”hups”.. Mulla on suhteellisesti todettu masennus, lääkkeitä on kokeiltu mutta ne lopetettiin koska tulin allergiseksi. Terapia-arvio jatkuu, uskon jääväni tyhjän päälle kun vaan hymyilen siellä oikeen miellyttävästi ja kerron aina kuinka ihanaa elämä on. Vaikkei se ole. Oon useamman vuoden pyöriny koulun hoitopiirissä –…

Käyttäjä pikachu aloittanut aikaan 28.04.2012 klo 13:17 kohteessa Nuorten foorumi

Minun ”huono” puoleni on se, että mä otan liian usein kavereitten huolet omille hartioilleni kannettaviksi ja yritän auttaa muita sen verran minkä pystyn, enkä välitä itestäni. Yhellä on masennus ja paniikkihäiriö, se saa usein koulussa paniikkikohtauksia, jonka aikana se lähtee juoksemaan jonnekkin, kukaan ei koskaan tiiä minne. Minä oon useinmiten…

Käyttäjä Tuliprinsessa aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 14:39 kohteessa Nuorten foorumi

Sydämeni hakkaa kun kirjoitan tätä. Sormeni tärisevät ja taon näppäimistöä epätoivoisesti, kuvitellen että voin vuodattaa tänne kaiken sen epätoivon ja tuskan jota pidän sisälläni. Kuin voisin huuhtoa kaiken saastan sisältäni ja aloittaa elämisen alusta. Pelkään, että vain teeskentelen. Että ei ole oikein kuvitella, että minulla olisi jokin asia huonosti, minähän…

Käyttäjä janu aloittanut aikaan 20.04.2012 klo 20:49 kohteessa Nuorten foorumi

mulla on nyt viime syksystä asti ollu huomattavia ongelmia ja nyt olen aika lailla päässyt niistä eroon paitsi jatkuva yksinäisyys vaivaa. Mulla on kyllä kai yks hyvä kaveri ja ehkä se on niinku mun paras kaveri mut oon vaan alkanut miettii enemmän ja enemmän että onko se kuitenkaan mun paras…

Käyttäjä Fantasy aloittanut aikaan 21.04.2012 klo 15:27 kohteessa Nuorten foorumi

Mä oon ollu jo aika pitkään masenutunut ja enkä tiiä enää mitä mun pitäsi tehä? Mä oon asunu koko ikäni äitin kanssa kahestaa eikä mun isä haluu pitää muhu yhteyttä. Oon vast 14-vuotias ja haluisin elää normaalia teini-ikää. Kaverini käyvät ulkona ja viettävät aikaa keskenään ja mä en jaksais tehä…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: