Ahistus ja masennus

Ahistus ja masennus

Käyttäjä Fantasy aloittanut aikaan 21.04.2012 klo 15:27 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Fantasy kirjoittanut 21.04.2012 klo 15:27

Mä oon ollu jo aika pitkään masenutunut ja enkä tiiä enää mitä mun pitäsi tehä? Mä oon asunu koko ikäni äitin kanssa kahestaa eikä mun isä haluu pitää muhu yhteyttä. Oon vast 14-vuotias ja haluisin elää normaalia teini-ikää. Kaverini käyvät ulkona ja viettävät aikaa keskenään ja mä en jaksais tehä mitää. Joka aamu kun kouluu pitäis lähtee nii en jaksa halusin vaa jäädä nukkumaan. Oon koko aja väsyny eikä mikään huvita. Ruokahaluki on kadonnu aika lailla. Oon harrastanu 9 vuotta fudista ja oon aina käyny harkoissa! Nyt seki on jääny pois en jaksa käydä enää ees harkoissa. Mä esitän koulussa, kotona ja sukulaisten aikana ilosita ja reipasta vaikka mä en sitä tällä hetkellä oo. Mä en millää haluis et kukaa näkee kuinka huono mun on olla koska mun on vaikee näyttää tunteita. Mul on ollu ajatuksii et voisin tehä ittelleni jotain ku on nii huono olla. Mun kouluki on menny tosi huonsti numerot laskee koko ajan. Mul on 1 kaveri joka kuuntelee mua ja on mun tukena mut en haluis et sen elämää menee mun masennukseen. Mä oon käyny psykolokilla mut ei se oikee oo auttanu mun oloon mitenkää. Haluisin pois täält! Paeta sitä ahistusta ja masennusta! Mitä mun pitää tehä? 😑❓

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 27.04.2012 klo 22:40

Hei Fantasy🙂
Pidä kiinni siitä yhdestä ystävästäsi ja miksi sinä sen fudiksen lopetit? Jos et siitä pitänyt niin yritä etsiä joku muu harrastus missä tapaisit samanhenkisiä ihmisiä kuin itse olet. Kevät on rankkaa aikaa meille kaikille, niin se vaan on, hyväksy se, mutta koetetaan keksiä tekemistä vaikka lenkkeilemällä tms. mistä ikinä pidätkin. Voisitko kaverisi kanssa harrastaa, ehkä voisitte yhdessä miettiä mikä saisi sinut piristymään. Tsemppiä, keksit kyllä jotain. Voimia vaikeimman yli ja hali 🙂👍