Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4567
Käyttäjä valuva kyynel aloittanut aikaan 12.10.2008 klo 04:06 kohteessa Aikuisen elämää

Sanat katovat johonkin,vaikka pitäisi jotain kirjoittaa,sillä on niin loputtoman yksinäinen olo ja ikävä omia lapsiaankin.Entpä ystäväni,mihin te katositte,en vaivannut teitä,en tupannut kyläilemään,sillä miten olisinkaan voinut,koska rahaa sitä minkä ihmiset luulevat tuovan onnea,ei ole.Tietysti jokainen tarvitsee sitä ruokaan ja kaikkeen välttämättömäänkin,mutta täydellistä onnea se ei elämään tuo,jos edes elämästä voisikaan tulla…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 06.10.2008 klo 21:50 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä voi saada tai kysyä jouluavustusta?

Käyttäjä jäähile aloittanut aikaan 05.10.2008 klo 17:28 kohteessa Aikuisen elämää

En ole aikoihin käynyt täällä kirjoittamassa, mut nyt kun olen taas monta päivää pyöritellyt kaikkea vaan omassa päässäni, niin aattelin tulla tänne purkamaan ne ulos päästäni, jos vaikka jotain ihmistä jaksais kiinnostaa kuulla mitä mulle kuuluu.. Mä olen taas ihan sika väsynyt kaikkeen😯🗯️..mulla on sellanen tunne jälleen kerran että mä…

Käyttäjä pkatriina aloittanut aikaan 10.10.2008 klo 12:31 kohteessa Aikuisen elämää

mistä apua kun työnantaja kiusaa, lähettämällä lausuntoja ilman perusteluja. Työnantaja väittää ettei tiedä minun tämänhetkistä työkykyäni vaikka olen sairaslomalla .Työterveyslääkärin mukaan olen sairaslomalla 28.2. 2009 saakka. Työnantajan lausunnon mukaan hänellä on kuitenki antaa minulle tämänhetkistä työkykyä vastaavaa työtä. Oikea käteni on nyt leikattu kaksi kertaa ranteesta ja viimeksi olkapää on…

Käyttäjä tuplatar aloittanut aikaan 22.09.2008 klo 17:23 kohteessa Aikuisen elämää

Kuinka arki rullaa? Minun mieheni on vammautunut ja arki tosi vaikeaa.

Käyttäjä m-e aloittanut aikaan 05.10.2008 klo 23:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lueskellut ja kommentoinut muiden juttuja; nyt oma olo on niin epätoivoinen, että haen sitä toivoa teiltä… Tiistaina kolahtaa mittariin 29. Kamalaa; mitä olen saanut aikaiseksi? Kauniin ja viisaan tyttären, en mitään muuta. On niin vaikeaa rakentaa kaikkea alusta alkaen nyt, tämän ikäisenä. Syömishäiriö alkoi ekalla luokalla. Muistan kuinka söin…

Hei

Käyttäjä jonna1989 aloittanut aikaan 05.10.2008 klo 17:54 kohteessa Aikuisen elämää

mulla on tosi usein semmonen olo, et ois parempi olla kuollut. Tai en sillee haluis kuolla, mut haluisin tän tuskan pois. Kaikki muuten hyvin, opiskelut alussa lähihoitajana, perhe, poikaystävä, ystäviä, harrastuksia, baaris käyn viikonloppusin, harrastuksia paljon.. silti joku mättää.. tunneilla ei meinaa saada happea, näen painajaisia, ahdistaa. En halua tehdä…

Käyttäjä Jatuli aloittanut aikaan 01.10.2008 klo 12:36 kohteessa Aikuisen elämää

Jouduin tilanteeseen jossa katsoin itseäni kuvanauhalta. Puhumista ja vain olemista, mutta säikähdin ihan oikeasti sitä. En yhtään tunnistanut itseäni siitä. Päätinkin että se taitaa olla pahin keksintö ihmisellä, videoida itseä ja muita ja sitten joutuu katsomaan totuutta itsestä ja omasta epävarmasta olemuksesta. En olisi taas romahtanut tähän itseäni vähättelevään kuoppaan…

Käyttäjä HJ-81 aloittanut aikaan 02.10.2008 klo 13:23 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Minulla on kaveri, joka kärsii selkeistä mielenterveysongelmista, ja on itsekin tästä tietoinen. Hän ei kuitenkaan ole saanut tilannettaan vastaavaa hoitoa eikä ole mitenkään hoitohalukas, koska pelkää olevansa ”hullu”. Hän kärsii harhoista, on poissaoleva, unohtelee sopimiaan asioita, puhuu erikoisia asioita havainnoistaan, pohtii maailmaa harvinaisen älykkäin teorioin, ja tämän takia monet…

Käyttäjä Dissosiaatio aloittanut aikaan 03.10.2008 klo 16:23 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kysellä teiltä, onko kellään kokemusta tuetuista lomista, kuten a-loma säätiön tukemista lomista?? ( http://www.a-lomat.fi ) Itse hain juuri eräälle tuetulle lomalle. 🙂

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: