ei apua

ei apua

Käyttäjä salamanisku aloittanut aikaan 16.01.2009 klo 04:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä salamanisku kirjoittanut 16.01.2009 klo 04:42

sairastan epävakaa persannallisuushäiriötä olen sairastannu masennusta jo seitsämän vuotta😑❓en ole saanut minkäänlaista apua siis lähinnä terapiaa tarkoitan viikko sitten meinasin ottaa ison määrään lääkkeitä ja lopettaa päiväni kuulun mielenterveytoimistoon
soitin mun omalle lääkärille joka on mielenterveyden erikoislääkäri😞 soitin sille ja pyysin saada lähetteen hoitoon pelkäsin omaa tilannettani sanoi vain että ei voi auttaa en meinannu uskoa todeksi😭 olisin halunnut suojella itseäni mun miehenikin oli ihan paniikissa🙄 ja mulla 12vuotias poika kotona ainua apu mitä olen saanut on käyn kerran kuukaudessa sairaan hoitajalla juttelemassa lähinnä kerron sille mitä on tapahtunut sen jälkeen se antaa uuden ajan ja näkemiin😟 mielestäni se ei ole mitään apua 😐 olen insestin uhri lapsena käytiin mua hyväksi en ole saanut siihen terapiaa se on kamalaa kun näkee siitä unia ja mielikuvia😭 ja olen aika yksinäinen vaikka minulla aviomies mutta haluaisin omia ystäviä eikä minulla niitä ole😮 vaikka olen ulospäin suuntautuva ja tulen toimeen kaikkien kanssa niin en vaan saa ystäviä onkohan vika minussa🤔olen ihan hukassa rakkaat ihmiset antakaa kommettia🙂🌻

Käyttäjä Syyskaunosilmä kirjoittanut 19.01.2009 klo 13:59

Hei,
Silloin jos tunnet olevasi hengenvaarassa tai pahasti sairas ja tuskainen, sinun pitää mennä päivystykseen. Päivystävän lääkärin on tehtävä sinusta arvio ja lähete hoitoon, jos hän niin arvioi. Siihen vaikuttaa paljon myös se, miten itse asian esität. Ei kannata esittää urheaa tai hymyillä. Terveydenhuollolla on valitettavan paljon taloudellisuusvaatimuksia, johon vedoten he tekevät prioriteettiratkaisuja.

Toivon, että olet saanut tähän mennessä hoitoa tai helpotusta sisäiseen tuskaasi. 🙂🌻

Terveisin Syyskaunosilmä