Aikuisen elämää

23 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4562
Käyttäjä JustMe aloittanut aikaan 27.09.2008 klo 16:47 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on epämääräinen paha olo, joka johtuu tilanteestani. Olen työtön tahtomattani, osaton, rooliton, rahaton, liian kallis asunto (sos.tsto hätyyttää muuttamaan halvempaan, mutta sellaisia ei ole) ja yksinäinen jo lähes 60-kymppinen. Ongelmistani on tehty mielenterveysongelma, vaikka taistelen, että ne eivät ole mielenterveysongelma eikä niitä voi hoitaa lääkkeillä. Näin ollen olen konfliktitilanteessa…

Käyttäjä angergo aloittanut aikaan 25.09.2008 klo 15:33 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä ketään vankien omaisia? Tämä on tietysti sellainen asia että sitä ei ole helppo myöntää, mutta vertaistukea kyselen!

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 18.04.2008 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kirjaimellisesti kusessa. Viikko sitten sain kirjeen että luottotietohini on tullut merkintä. Nyt tuli ulosotto mieheltä lasku ja kirje. Olen joutunut talousahdinkoon laskujen ja vippien takia. Olen ollut työtön kohta kolme vuotta ja sairastellut etten ole voinut maksaa kaikkia. Miehelleni en ole omasta talousahdinkosta vielä uskaltanut puhua. En halua olla…

Käyttäjä aloittanut aikaan 23.09.2008 klo 14:13 kohteessa Aikuisen elämää

avaan tämän ketjun, jos te aikuisettekin haluetta asiasta puhua. Nyt sanottiin, että on 9 kuollutta.

Käyttäjä Janu aloittanut aikaan 07.09.2008 klo 20:07 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 23-vuotias nuori nainen ja muuten tyytyväinen elämään mutta kaikkea varjostaa se tosiasia että olen sotkenut asioitani jo useamman vuoden ajan. Minulla on ulosotossa laskuja eikä minulla ole aavistustakaan kuinka paljon ja miten voin ratkaista tämän asian ja lopettaa iän ikuisen asian murehtimisen. Tämä kierre alkoi jo kun olin 18…

Käyttäjä angergo aloittanut aikaan 17.09.2008 klo 16:51 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen niin epätoivoinen. Minä olen mielenterveys- ja päihdeongelmaisen väkivaltaisen aikuisen pojan äiti. Nyt tuntuu että tarkoit on ajaa minut itsemurhaan, ei tällaista kiusaamista kestä. Ymmärrän kyllä että pojallani on pinna kireällä omista asioistaan, mutta miksi purkaa kaikki raivo minuun. Kun joku asia hänellä ei onnistu, soittaa hän minulle ja…

Käyttäjä ninnuska aloittanut aikaan 17.09.2008 klo 23:12 kohteessa Aikuisen elämää

Kuukausi sit paloin loppuun töissä. Oon tehnyt koko kesän hulluna töitä ja kaikki muu on saanut kärsiä, lapset, kaverit, harrastukset. Töitä töitä töitä…Noh kuukaus sit tuli seinä vastaan ja lähdin kotiin sen jälkeen kun olin saanut törkeet haukut, jotka olivat osittain ansaittuja, mutta tapa millä annettiin oli aivan sairas. Kävin…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 16.09.2008 klo 12:16 kohteessa Aikuisen elämää

Selailin tuossa vanhoja viestejäni ja huomasin että välissä oli hyväkin jakso, se miski jälleen tuntuu että pahenee niin eipä ole tietoa. Hieman taustaa. Aikaisemmin asuin Espoossa ja muutettiin minun työni perässä maalle. Työni on määräaikainen mutta kuitenkin. Olipahan nyt mahdollisuus palata ns. juurilleni ja mieskin suostui mukisematta. Epäilen kylläkin että…

Käyttäjä kesätuuli aloittanut aikaan 15.09.2008 klo 12:05 kohteessa Aikuisen elämää

15.9.2008 Kirjoitan tänne tuntojani kun taas ottaa niin pannuun, siksi kirjoitan kun jonkun ajan päästä tämä tuntuu naurettavalta. Tämä todella rassaa minua, taas kerran yritän muistaa että toista ei voi muuttaa, muutos on tultava itsestään. Lähdin pyhäaamuksi työhön kello 7 isäntä jäi nukkumaan, ja hyvä niin. Töistä tullessa talo tyhjä…

Käyttäjä maalla asuva aloittanut aikaan 09.09.2008 klo 13:50 kohteessa Aikuisen elämää

Äsken isäni vain ilmoitti, että etsikääs rakennustavarat esille – hän aikoo tulla huomenna tänne tekemään julkisivulaudoitusta. Vaikka kuinka yritin sanoa että kyllä ne saamme itsekin paikoilleen. Niin ei kun hän vain jankkaa ja jankkaa, että eikö apu kelpaa. Tuumin vain että tulkaa sitten. Tuntuu että vanhempani ovat taas täällä liiankin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: