Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä aloittanut aikaan 25.10.2008 klo 00:16 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen uskovainen. sellainen synnytysalisuskovainen jioka uskoo siksi koska niin on tapana. Olen kateellinen niille ihmisille jotka kertovat kuinka Jumala/Jeesus ilmestyi heidän elämäänsä ja kaikki oli kunnossa. Minä rukoilen, kiitän joka ilta menneestä päivästä, pyydän hyvää yötä, suojelusta ja varjelusta. Tässä minä vaan olen sekavineni ajatukseni. Joskua tuntuu, että aivan…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 17.09.2008 klo 10:30 kohteessa Aikuisen elämää

Työpaikaltani lomautettiin kymmeniä ihmisiä. Töitä ei riitä kaikille loppuvuodeksi. Jännitin tuota lomautusta ja itkeskelin sitä jo etukäteen, mutta lapun saatuani menin todella sekaisin. Kädet vaan tärisivät ja aloin itkeä kaikkien nähden. Hävetti todella paljon ja jouduin lähtemään kotiin. Kävin seuraavana päivänä lääkärissä ja lääkäri määritteli tilani sopeutumishäiriö stressiin. Itkusta ei…

Käyttäjä Minttu68 aloittanut aikaan 13.11.2008 klo 05:42 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on sama tilanne. Olen kokenut paljon. En enää ole mikään nuori, nyt vaan kaikki menneisyyden ikävät asiat lapsuudesta jne. ovat tulleet mieleen. Olin kouluaikoina koulukiusattu ja se johti lintsaamiseen koulusta, olen kouluikäisenä joutunut pahoinpitelyn kohteeksi. Työelämässäkin on kiusaamista ollut. Ja mitä tulee parisuhteeseen. Minulla oli 18v kestänyt suhde mieheen,…

Käyttäjä HonestMaryJane aloittanut aikaan 14.11.2007 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin tuoda keskusteltavaksi niinkin vaikean aiheen kuin itsemurhan. Olen itse elänyt, noh, minulle liian raskaan elämän. Toisinaan voi olla varma, että ei, kaikille ei anneta sen mukaan mitä he kestävät. Toisinaan taakka on valtava ja voimat on puristettu loppuun. En sanoisi, etteikö kipu jalostaisi, mutta kipu voi olla liikaa kestettäväksi…

Käyttäjä kuiskaaja aloittanut aikaan 30.10.2008 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut masentunut lähes koko elämäni. Oirehtia aloin ennen teini-ikää, suunnilleen niihin aikoihin, kun huomasin olevani lesbo. Lesbouden tunnustaminen oli hieno asia, kunnes ymmärsin yhteiskunnan raadollisuuden ja sen miten paljon minua kiusattiin tuon, silloin vielä kovin herkän asian kanssa. Sairastuin bulimiaan, sain paniikkikohtauksia ja vetäydyin kaveriporukasta. Istuin yksin koulun käytävällä…

Käyttäjä vötys aloittanut aikaan 07.11.2008 klo 18:18 kohteessa Aikuisen elämää

Olen toista kertaa naimisissa nykysen kans alun kolmatta vuotta.Nyn olen joutunut paljon miettiin mix tää toinenkin suhe kariutuu juhtuuko se musta…Ex sairasti masennusta miltei 18vuotta koitin pärjätä olin toki itekki sairas ja ymmärsin ehkä liikaakin.Monasti siina oli kovakin hätä kelle soittais APUA! lopulta apu tulikin kun ex hakeutu hoitoon mut…

Käyttäjä brodigy aloittanut aikaan 12.10.2008 klo 17:51 kohteessa Aikuisen elämää

Mulle aloitettiin nyt 10. päivä abilify lääke. Ja olen nyt koko viikonlopun paininut sivuvaikutusten kanssa. Annostus 15 mg. Kysyisin että mitenkä muilla on onnistunut tämän lääkkeen käyttöön otto? Mulle päätettiin vaihtaa abilify risperdalin sijaan. Risperdal alko vuosien käytön jälkeen lihottamaan jo riskirajoille, muuten se sopi mulle. Harmittava sivuvaikutus, ei muuten…

Käyttäjä luminda aloittanut aikaan 31.10.2008 klo 23:01 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka. Mulla on vakava masennus ja tarkemmin määrittämätön psykoosi -diagnoosit. Ongelmani on lääkehoito. Psyykelääkkeet ovat mielestäni luonnottomia ja pelkään että niistä on fyysisesti haittaa mulle. Haluaisinkin kysyä onko jollain tiedossa vaihtoehtoja lääkehoidolle? Jotain luonnonmukaisempaa kuin psyykelääkkeet? Mulla menee tällä hetkellä 1 masennuslääke, 1 psykoosilääke, litium (masennuslääkkeen tueksi) ja 1 ahdistuslääke…

Käyttäjä yksinäinen kulkija aloittanut aikaan 02.08.2008 klo 13:14 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa kaikille! olen keski-ikäinen sairaanhoitaja.Olen tehnyt tätä työtä pari vuotta. Omasta mielestäni olen ok. sairaanhoitaja ja pärjään hyvin työssäni erikoissairaanhoidossa, ainakin aikaisemmin. Nykyään pelkään mennä työhön, syön mielialalääkkeitä ja otan beetasalpaajaa ennen työhön lähtöä. Työ on sinänsä mukavaa, mutta pelkään joitakin työtovereitani. he ovat kärkkäitä sanomaan pienistäkin asioista. Haluan palautetta…

Käyttäjä memmu80 aloittanut aikaan 01.11.2008 klo 19:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen mukana näissä kovissa kivuista,mut ei oikein lääkkeetkään auta.Masenukseeni otan mielialalääkkeitä,jotka auttavat pahemman ylin.Silti välillä on alitajunnassa se masennus jollain tapaa,ei huvita mikään.Kipuja täsä on ollut ja on moneksi,mut lääkkeet ei tunnu auttavan.Onneks olen päässyt eläkkeelle,mut yksinäisyys masentaa ja myös ne kivut.Toivotaan nyt yhdessä,et pärjättäis,näiden kipujen kanssa jokapäiväisten askareiden mukana.Jollain…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: