Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4567
Käyttäjä NiLaDella aloittanut aikaan 29.10.2008 klo 15:12 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, haluaisin tietää luotettavia vertaistukisivustoja joita voisi käyttää ilman pelkoa henkilöllisyyden leviämisestä tai epämääräisestä porukasta. Onko kukaan käyttänyt esim. http://www.vertaistuki.net kokemuksia? Muita hyviä sivustoja? (tuolla toisella vertaistuki sivustolla ei näkynyt lukon kuvaa niinkuin täällä tukinetissä, viestittääkö se turvattomasta sivustosta?) ja siis tarkoituksena olisi löytää joku hyvä tukipaikka mahdollisesti tämän rinnalle…

Käyttäjä NiLaDella aloittanut aikaan 25.10.2008 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää

Olipa kerran pieni punaposkinen iloa täynnä oleva tyttö. Ennakkoluulottomana hän otti kaiken ilolla vastaan, mutta jo varhain hän huomasi, ettei kaikki olekaan yhtä iloa. Miksi niin monet haluavat pitää hänet kaiken ulkopuolella? Eikö hän ole yhtä arvokas kuin kaikki muutkin? Pienenpieni särö sydämessä tämä pieni tyttö haluaa jatkaa elämää eteenpäin.…

Käyttäjä jäähile aloittanut aikaan 01.03.2008 klo 22:32 kohteessa Aikuisen elämää

Mä en enää jaksa…☹️ Mä olen 25 vuotta ja viimeiset 8 vuotta mulla on ollut ongelmia selän kanssa. Nyt viimeisen puolentoista vuoden aikana, vielä enemmän. Mä olen rampannut lekurissa…joo, saikkua ja särkylääkettä. Viime kesänä alkoi jalat puutua ja menin taas kerran lekuriin..ja koska olen töissä, käyn työpaikkalääkärillä, joka on yksityinen…

Käyttäjä Monica_79 aloittanut aikaan 27.10.2008 klo 15:41 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on elämässä periaatteita. Sellaisia periaatteita, jotka ovat hyviä, jopa yleviä, mutta ne tekevät elämästäni joskus todella vaikeaa, sillä kaikki muut eivät noita periaatteita noudata tai edes kunnioita. Yksi periaate on se, että jos jotain ihmistä rakastaa niin sitä suojelee, vaikka henkensä kaupalla. Sitten jos mua kohdellaan lapsuudenkodissa niin, että…

Käyttäjä miamar aloittanut aikaan 18.10.2008 klo 14:40 kohteessa Aikuisen elämää

Niinpä hurahti syysloma, että lapsen isä päätti yksipuoleisesti, että lapsipa ei tulekaan. Ensin laittoi viestiä, että tapaaminen siirtyy hieman, sitten tulee viesti että huomenna voit hakea, sitten sekin peruuntuu, sitten että he tuovat kotipihaan huomenna ja kas, niin meni koko loma, ettei saatu tavata lapsen kanssa, vaikka siitä on oikeudenpaperit.…

Käyttäjä Regina aloittanut aikaan 22.10.2008 klo 12:47 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lueskellut monien kirjoituksia ja useat näyttävät painiskelevan elämässään samanlaisten ongelmien parissa, joita itsekin olen käynyt läpi. Toisinaan on tuntunut, että maailma kaatuu päälle, mutta hengissä ollaan. Olen itse ns. keskiluokkaisesta perheestä ja rahaa, työtä yms on aina ollut. Ei liiaksi asti, mutta köyhyydessäkään ei ole tarvinnut elää. Vuosia sitten…

Käyttäjä Mikado aloittanut aikaan 20.10.2008 klo 14:48 kohteessa Aikuisen elämää

Moi Erikoista, että noin sanoivat, sossun tätikin sanoi et tapa ittesi. Luultavasti koska lääkitys ei tehoa, psykoterapiaan on jonoa, päiväsairaalaan ei pääse. Joten kohautetaan olkia. Ei voida mitään. Tavallaan tuo motivoi hieman yrittämään, vaikka moniongelmaiselle se on kyllä vaikeata. Ihmettelen kyllä miten suomen terveyspalvelut huononevat kuukausi kuukaudelta, vuosi vuodelta. Vielä…

Käyttäjä Meg aloittanut aikaan 16.10.2008 klo 12:07 kohteessa Aikuisen elämää

Joka päivä herään väsyneenä ja masentuneena. Paljon huolia, työttömyyttä ja toivottomuutta kaikkien asioiden kanssa joita pitää yrittää hallita rajallisilla voimavaroilla. Kun on pitkään työtön ajattelee että tässäkö tämä elämä oli. Taisteltava on silti joka päivä että päivä tulee läpi mentyä. Väsymys ja nuutuneisuus ovat pahinta. Kun oma naama ja olemus…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 17.10.2008 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää

hei, otin vastaaan työharjoittelun. Kukaan ei tiedä, paitsi se, joka on kokenut, että jos on ollut kauan työtön, miten uskomattomia voi siirtymävaiheet olla: työharjoittelusta työtömyyteen tai työttömyydest työharjoitteluun taloudellisessa mielessä. Ajattelin, tossa yksi päivä kun olin säästänyt etukäteen työhaastattelu-matkaa varten ja jouduin odottamaan säästämiäni rahoja, kún sain ne takaisin jälkikäteen…

Käyttäjä miamar aloittanut aikaan 11.10.2008 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää

Heipähei ihmiset! Olen saapunut elämäni matkalla tienhaaraan, jossa seison vain paikallani, kuin elävä kuollut, noin jos yritän tunnetta jotenkin kuvata. Etsisin ihmistä jakamaan ajatuksiani, olen sairaslomalta työttömäksi siirtynyt nainen. Aiheita omassa elämässäni,joihin kaipaisin ns.vertaistukea on mm.etä-äitiys, masennuksen sairastaminen ja siitä toipuminen, läheisten reaktiot, kun he huomaavat, että kato, se oli…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: