yksin olo,masentavaa

yksin olo,masentavaa

Käyttäjä memmu80 aloittanut aikaan 09.01.2009 klo 11:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä memmu80 kirjoittanut 09.01.2009 klo 11:36

Tunnen itseni tosi yksinäiseksi ja masentavaksi.On aika paljon auttanut,kun tietää et en ole ainoa,kuka kärsii myös masennuksesta.Nämä sivut ovat hiukan auttaneet ainakin itseäni ja luulen myös et muitakin(toivottavasti).En oikein taida kunnolla tätä ohjelmaa,täsä netissä,mut yritän olla mukana.Olen paljon alkanut erakoimaan,sen tähden kun tämä masennus tulee.En oikein pysty olemaan kenenkään kanssa tekemisissä.Mikä olis apu jos joku tuntee samoin voisiko kertoa?Toivon kaikille kuitenkin hyvää ja toivotan uutta vuotta vielä näin.Yritetään pärjäillä,jotenkuten.T:Yksinäinen☹️

Käyttäjä Puolukka kirjoittanut 20.01.2009 klo 08:00

Hei Memmu,

Varmaankin tänään, juuri tänään sinulla on parempi mieli, onhan. Hyvä kun otat jollain tavalla kontatia toisiin, ja tämä on yksi ihan mukava keino.

En ole kokenut kuvaamaasi masennusta, mutta meillä kaikilla on ajoittain enemmän tai vähemmän orpo, yksinäinen ja alakuloinen olo. Itse pääsen siitä itkemällä joskus oikein perinpohjin, ja toimimalla, lenkille yksin tai siivoan... Alakulossa on tavallista että pahimman hetken haluaa olla yksin (tai ainakin luulen niin).

Toivottavasti saat vastauksen joiltakin joilla on asiasta enemmän tuntemuksia ja kokemuksia.

Voippa tyttö hyvin, et ole ainoa surujesi kanssa.