Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä näkymätön ninni aloittanut aikaan 19.10.2009 klo 15:11 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tiedättekö, kun on vain koko ajan ihan kamalan paha olla. ☹️ Kun en näe toivon pilkahdusta missään. Tuntuu, että mikään ei vie eteenpäin,ei terapia, ei lääkkeet, ei yhtään mikään. Olen tullut perheelleni taakaksi kun olen haluton tekemään mitään. Tuntuu, että olen kokeillut jo kaikkea, solmut eivät vain aukea. Vuosia…

Käyttäjä Tuomas78 aloittanut aikaan 01.11.2009 klo 12:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 32v mies. Takana hyvä työhistoria. 10vuotta ilman pakkolomia tai työttömyyttä. Pelkkää työtä siis ja 10vuotta kestänyt parisuhde, joista 2 viimistä vuotta naimisissa. Oli omakotitaloa, kissoja ja koiria. Vaimolla jopa hevonenkin. Kaiken pinnan alla silti kaikki ei ollut kunnossa. Loppupeleissä sain töistä pakkolomalapun kouraan, joka katkaisi normi rytmin, jossa en…

…..

2
Käyttäjä t-petsku aloittanut aikaan 05.11.2009 klo 17:38 kohteessa Aikuisen elämää

Harmaata, pimeätä, ikkunan ulkopuolella ja pään sisällä. Maanantaina alkaa työkokeilu kansalaisopistolla (kolme neljä tuntia pv, kolme neljä pv vk). Saa nähdä mitä tapahtuu.

Käyttäjä legenda aloittanut aikaan 04.11.2009 klo 00:11 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jonkun aikaa miettinyt, mistä tietää että on surrut liian kauan, ja että olisi aika päästää irti. Erosin reilu puoli vuotta sitten, jolloin murenin aivan täysin. Koko seurustelu aikamme, mieheni imi minusta kaiken elämän irti, joten kun hän lähti elämästäni, jäin kuihtuneena yksin. Piti yrittää jatkaa ja koota elämä taas…

Käyttäjä Kotkatar aloittanut aikaan 03.11.2009 klo 17:27 kohteessa Aikuisen elämää

Tew: nauratti tuo sinun kaikenkattava kuvauksesi. On sinussa varmasti positiivisiakin puolia, kunhan vain kaivelet. Työelämässä on niin paljon persoonallisuushäiriöisiä, että hyvin sinä sinne muuten mahdut mukaan tuolla kuvauksella. Minua jännittää edelleen tuo haastattelu. Seuraavana vaiheena on taas tapaaminen. Sinne nyt sitten pitäisi edustava asu olla. Siihen ei ole varaa, ei…

Käyttäjä Kotkatar aloittanut aikaan 01.11.2009 klo 03:45 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt työttömänä olen ensimmästa kertaa elämässäni huomannut miten alkoholi vähentää ahdistusta. Joudun oikein tappelemaan, että tuota salmiakkikossua osta ja siemaile joka päivä. Olen nyt yrittänyt rajoittaa sen vain niihin aikoihin kun teen kurssilaskuja. Ne ahdistaa niin paljon, että en pysty niitä selvin päin tekemään. Työttömille osoitetaan paljon piilo***tuilua. Joku hyvissä…

Käyttäjä Mies75 aloittanut aikaan 26.10.2009 klo 14:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tänne ennenkin kirjoitellut (noin puoli vuotta sitten) samasta aiheesta. Sain apua antipsykoosilääkityksestä ja ajatukset olivat poissa jonkin aikaa. Nyt olin sairaalassa lääkepurussa 6,5 viikkoa ja minulta purettiin kaikki muu lääkitys paitsi masennuslääkkeet. Sain viikon kuluttua sairaalasta päästyäni uudelleen pakkoajatuksia. Minun pakkoajatukseni liittyvät edelleen internettiin, salasanoihin ja niiden hakkerointiin. Pakkoajatuksia…

Käyttäjä Axuli83 aloittanut aikaan 05.10.2009 klo 01:20 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä nyt on tapeltu elämän kanssa enemmän joka vuosi siitä asti kun sairastuin vakavaan masennukseen. Hmm..taitaa olla 5 vuotta kohta 6. Jos en ihan valehtele. Tarkkoja vuosia on vaikea muistaa kun sitä kauan kielsi iteltänsä avun. Sitten kun havahtui niin oli jo muutama vuosi kulunut. Nyt vaan tuntuu etten enää…

Käyttäjä jossu86 aloittanut aikaan 16.10.2009 klo 07:06 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu että tämmönen kuuluu sinne murrosikään, olen kuitenkin jo 23v. Tuntuu että tämän ikäisen pitäisi jo tietää kuka on, uskaltaa sanoa mielipiteensä ja olla oma itsensä. Mutta kun tuntuu myös, etten vaan tiedä kuka olen😳. Toisaalta en oikeen edes uskalla olla oma itseni. Koko koulussaoloajan olen ollut koulukiusattu, sekä luokkakavereiden…

Käyttäjä Einsame aloittanut aikaan 16.03.2009 klo 14:12 kohteessa Aikuisen elämää

Miten pääsen eroon elämantilanteestani ??? Olen ainoa lapsi, joka on isäni sanojen mukaan tehtykin siksi, että äitini olisi tullut hulluksi ellei olisi saanut lasta. Olivat 10 v naimisissa kunnes minä synnyin. Siitä pitäen äitini on pitänyt minua lelunaan (?) , jossa roikkuu kiinni kuin puutiainen. Äitini jäi pois työstä minut…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: