Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä Ei ymmärrä aloittanut aikaan 27.09.2009 klo 13:36 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi jäsen tällä sivustolla ja kaipaisin neuvoja. Tuntuu, että elämässä on nyt niin paljon vaikeita asioita, että pakko purkaa asioita ulos ja tämä sivusto vaan tuntui tällä hetkellä hyvältä vaihtoehdolta. Olen 31-vuotias nainen. Minulla on ihana poikaystävä ja suloinen pieni kissa. Asumme poikaystäväni kanssa yhdessä mukavalla alueella paritalo-asunnossa. Olemme…

Käyttäjä piipeM aloittanut aikaan 14.10.2009 klo 14:42 kohteessa Aikuisen elämää

Kohta joulu lähestyy. Olen kuullut että jostain voi hakea tai saada jouluavusta mutta mistä. Voisitteko laittaa paikkoja joista kysellä jouluksi avusta.

Käyttäjä VimmaVamma aloittanut aikaan 27.09.2009 klo 09:53 kohteessa Aikuisen elämää

En oikein tiedä miten tämän aloittaisin. Kaikki tuntuu menevän väärinpäin. Vuonna 97 sairastuin psykoosin ja jouduin sairaalaan. Hoito oli erittäin väkivaltaista. Lääkkeet syötettiin väkisin ja ei edes kerrottu mitä lääkkeet olivat. Sain tietää asian vasta kymmenen vuotta jälkeenpäin. Yksikin hoitaja löi minua nyrkillä selkään saadakseen minut kaadettua. Olen pienikokoinen nainen…

Käyttäjä LunaChan aloittanut aikaan 21.09.2009 klo 14:14 kohteessa Aikuisen elämää

…ja etenkin hoitoon hakeutumisesta niiden suhteen tarvitsisin neuvoja. Olen ollut suhteellisen pitkään erilaisten terapiapalvelujen piirissä – 14-vuotiaasta lähtien (nyt olen 22). Tästä huolimatta tilanteeni on tuntunut vain pahentuneen vuosien varrella: enemmän ahdistusta, masennusta ja taipumusta itsetuhoisuuteen. Viime vuoden keväänä sain viimein diagnoosin, jossa oli (muiden asioiden joukossa) estynyt persoonallisuushäiriö ja…

Käyttäjä retkelijä aloittanut aikaan 28.09.2009 klo 15:38 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa Minua ihan vapisuttaa kun alan miettiä työelämästä saadut kokemukset. Minulla nousee niskakarvat ylös ja koko keho alkaa voida pahoin kun mietin työelämästä saadut kokemukset. Minulle se oli painajaista kun yritin nuorena naisena pärjätä työelämässä, vaihdoin työpaikka koska pakenin pahoja ihmisiä. Pahoja naisia ja miehiä kun ne ottivat minut silmätikuksi.…

Käyttäjä Cilla3 aloittanut aikaan 07.10.2009 klo 20:03 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita masentuneita, joihin lääkitys ei tehoa? Olen kokeillut Seromexia ja Citalopramia, parhaillaan kokeiltavana on Cipralex. Seromex ja Citalopram eivät vaikuta mitenkään. Klotriptyliä yritin käyttää unihäiriöihin, mutta lääke ei parantanut unta. Pani ainoastaan pään sekaisin, vaikka yritin ottaa pienempiä annostuksia eri kellonaikoihin. Cipralexista on kokemusta vasta parilta päivältä, joten…

Käyttäjä viola__ aloittanut aikaan 05.10.2009 klo 19:22 kohteessa Aikuisen elämää

Itseäni 5 vuotta nuorempi veljeni on vaikeasti masentunut. Takana on 3 itsemurhayritystä, psykiatrinen sairaalahoitojakso, erilaisia lääkkeitä, lääkkeiden väärinkäyttöä, ammattiavun saamattomuutta, toivoa paremmasta ja sitten taas syvää synkkyyttä. Nyt veljelläni on taas hyvin vaikea jakso. Edellinen oli muutamia kuukausia sitten ja silloin se kärjistyi itsemurhayrityksiin. Itse jouduin todistamaan yhtä niistä ja…

Käyttäjä Simblemyne aloittanut aikaan 09.10.2009 klo 21:14 kohteessa Aikuisen elämää

minulle määrättiin psyykenlääkitys 20-21v iässä kun olin häiriköinyt valtuuston puheenjohtajaa tosi rankasti ja mulle oli todettu masennus ja jouduin suljetulle osastolle. nyt oon 26v ja syön edelleen lääkkeitä. risperdalin sain neuvottelemalla pois mutta masennuslääkettä joudun syömään edelleen. mitä luulette että lopun ikäänikö minä lääkkeitä syön? mulla oli masennuslääkkeenä ensin cipramil,…

Käyttäjä mimmu93 aloittanut aikaan 04.10.2009 klo 12:32 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla myös lähiaikoina tullut ajatuksia. Lähinnä sellaisia miten sen tekisin. Esim ajellessani mietin paikkoja missä helpointa tms. Sitä en tiedosta tekisinkö jos tilanne niin vaatisi…Vai onko tämä jotain etukäteisvalmistelua, että jos tila menee niin huonoksi, on heti toimintavalmis? Silti elämässä paljon hyviä asioita, niin menneisyydessä kuin nykyisyydessäkin. Tulevaisuudesta vaikea sanoa,…

Käyttäjä Surku78 aloittanut aikaan 18.10.2008 klo 13:24 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on uupumus- , masennus- , ja ahdistusoireita. Lääkärissä en ole asiasta käynyt. Olen nyt aloittanut mäkikuisman ja kauranversouutteen kokeilun. Olen vasta ottanut näitä viikon verran, nukkuminen on parantunut ja sydämentykytys vaimentunut, muuta en osaa vielä sanoa. Minulla ei ole mitään muita vakituisia lääkkeitä. Olisin myös kiinnnostunut kuulemaan muiden kokemuksia…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: