Aikuisen elämää

39 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä Einsame aloittanut aikaan 03.06.2009 klo 12:02 kohteessa Aikuisen elämää

Olemme mieheni kanssa yli viisikymppinen lapseton (tietoinen valinta) aviopari. Meillä ei ole koko avioliittomme aikana ollut juurikaan ystäviä, eivätkä edes sukulaiset kummaltakaan puolelta halua pitää meihin yhteyttä. Tuntuu, että meitä on varta vasten kartettu ”kuin ruttoa”. Eilen sain eräästä keskustelusta ajatuksen, että johtuuko syrjäyttämisemme lapsettomuudestamme? Elämä näyttää pyörivän ns. poikkeavan…

Käyttäjä pillittäjä aloittanut aikaan 01.01.2010 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Minulla on samanlaisia ongelmia mieheni kanssa.Juuri nyt pyhinä alkoi hänen juomisputki kolmen kuukauden raittiuden jälkeen.En suostu tapaamaan juomiskautena häntä,asummekin eri osoitteissa.Hänkin on selvänä kiva ihminen.Juomiskautena olen päättänyt hoitaa itseäni,käyn omissa harrastuksissani itsekkäästi ja tapailen ystävättäriäni.Avainta en ole kotiini suostunut antamaan,kannattaa pitää pää kylmänä.Enää en kiinnitä huomiota hänen juomisiin ,kun…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 07.01.2010 klo 17:12 kohteessa Aikuisen elämää

Miten jouduitte pakkohoitoon? Kuka haki – poliisi ja ambulanssiko? Tunkeutuivatko kotiin? Minkälaista kohtelua saitte vastaanotossa? Pidittekö itseänne täysin terveinä hakutilanteessa? Kuka ilmoitti teidät ja miten? Saitteko traumoja menettelystä? Äitini soitti terveyskeskukseen ja kysyi olenko ottanut lääkkeet. Sieltä lähetettiin heti poliisi ja ambulanssi, koska en ollut ottanut lääkkeitä. Minussa ei ollut…

Käyttäjä Pompula aloittanut aikaan 07.12.2009 klo 20:07 kohteessa Aikuisen elämää

En edes jaksa lukea mitä te muut olette kirjoittaneet, kun on niin paha olla. Joulun lähestyessä minun masennukseni vahvistuu. Marraskuussa se alkaa jo näyttää ilkeää päätään. Minun jouluihini on mahtunut isoja vastoinkäymisiä ja siksi joulu hirvittää / kauhistuttaa ja siksi jos jotain vihaan, niin joulua. En pysty olemaan ihmisten kanssa,…

Käyttäjä pillittäjä aloittanut aikaan 01.01.2010 klo 17:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olin minäkin jouluaaton osittain yksin,samoin olin yksin uudenvuoden aaton ja uudenvuoden päivän.Piti valita yksin olo kotona,kun ei kiinnostanut mennä läträämään alkoholin kanssa.Seurustelukumppanini halusi nauttia alkoholia,sai mennä juhlimaan ilman minua.Tämä päivä on mennyt todella hitaasti ja soitin ystävättärelleni,joka sanoi samaa tästä päivästä.No eipä tämä yksinolo niin kamalaa ole omien ajatustensa…

Käyttäjä SuprA aloittanut aikaan 31.12.2009 klo 17:47 kohteessa Aikuisen elämää

uusvuoskin yksin. Viime uudenvuoden lupaus – Ens uuttavuotta en ole yksin. Noh, mitä niitä lupauksia tekemään, kun ei niitä pysty pitämään kuitenkaan 🙂 Nää juhlat on kaikkein vaikeimpii asioita. Kaikki ihmiset tuntuu pitävän hauskaa ja salaa olen heille kateellinen. :/ Olenko tosiaan ainut joka viettää uuttavuotta ja kaikkia juhlia yksin…

Käyttäjä paivansade3 aloittanut aikaan 29.12.2009 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää

Moi olen 23 vuotias mies, kirjoitan nyt ekaa kertaa tänne palstalle. Olen nuorempana sairastanut jonkin asteista anoreksiaa, diagnoosia minulla ei ole. Muutaman vuoden taistelun jälkeen sain jonkunasteisen niskalenkin tästä sairaudesta Se ei kuitenkaan poistunut arpia jättämättä, elämääni on jäänyt joitakin piirteitä, mutta olen jotenkin pärjännyt niiden kanssa. Painoa on kertynyt…

Käyttäjä Malluvaan aloittanut aikaan 20.12.2009 klo 21:52 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa. Lueskelin tuolta aiempaa, teitä kohtalotovereita täällä on ainakin ollut ja kirjoittanutkin, mutta tuntuu että nyt ei ole ketään täälä. Kirjoitin tonne taaemmas oman tarinani. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia, vaikka itse ainakin häpeän ja tunnen syyllisyyttä sairaudestani.! Mies75? Mihin hävinnyt? Jos jotain kiinnostaa tuolta taaempaa läytyy tarinani otsikolla ”pakko-oireinen nainen”.

Käyttäjä kotka123 aloittanut aikaan 25.11.2009 klo 17:35 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne kun en enää tiedä mitä pitäisi ajatella. En usko löytäväni vastauksia, mutta apua kenties.. Elikkäs olen ns. ryvennyt tässä parisuhteessa 1,5vuotta. Alkoholismi olisi pitänyt hoksata heti. Ei hän usein juo, tai siis voi olla juomattakin helposti. Mutta sitten kun lähtee, niin sitten se kans lähtee. Siihen…

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 06.12.2009 klo 13:21 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko tämä oikea paikka tähän, mutta siltikin.. Mieheni kuoli 3.12.09 yllättäen ja äkillisesti 37v ikäisenä.. Ehdimme olla naimisissa hetken, meidät vihittiin 22.8.09. Suru ja ikävä on valtava. tuntuu että haluaisi kirjoittaa pahasta olosta, mutta siihen ei ole sanoja eikä mitään. ei sitä vielä edes ymmärrä tai usko. Aivan…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: