Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4570
Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 06.12.2009 klo 13:21 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko tämä oikea paikka tähän, mutta siltikin.. Mieheni kuoli 3.12.09 yllättäen ja äkillisesti 37v ikäisenä.. Ehdimme olla naimisissa hetken, meidät vihittiin 22.8.09. Suru ja ikävä on valtava. tuntuu että haluaisi kirjoittaa pahasta olosta, mutta siihen ei ole sanoja eikä mitään. ei sitä vielä edes ymmärrä tai usko. Aivan…

Käyttäjä man80 aloittanut aikaan 16.12.2009 klo 21:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pahasti hukassa juuri loppui vuoden mittainen työvalmennus enkä kuntoutunut työelämään. Olen aivan yksin. Vointi mennyt huonompaan suuntaan. Diagnoosini on muuttunut keskivaikeasta masennuksesta vaikeaan psykoottiseen masennustilaan ja pakko-oireinen häiriö sekamuotoiseen harhaluuloisuus häiriöön. En saa mistään rahaa koska vakuutusyhtiö ei ole myöntänyt kuntoutustukea.kuntoutusraha loppui äskettäin. Tuntuu ettei ulospääsyä ole. Vakuutuslääkärit tekevät…

Käyttäjä simpukassa aloittanut aikaan 20.12.2009 klo 18:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Päädyin asumuseroon elokuussa. Toimin hyvin ameebamaisesti. Ostin asunnonkin. Nyt olen asunut yksin ja viettänyt hyvin paljon aikaa ihan yksinäisyydessä. Tarvetta sille tuntuu olevan, mutta päivät vaihtelevat. Eilen oli ihan hyvä päivä ja tänään taas kuin päivä ei olisi noussutkaan. Ulkona lumimyräkkä esti ulkoilunkin. Minua painavat taloudelliset asiat, kun ositusta…

Käyttäjä pätkä aloittanut aikaan 18.12.2009 klo 20:57 kohteessa Aikuisen elämää

Kuten otsikkokin viestittää, älkää siis luovuttako. Joulu on meille masentuneille useimmiten vaikeaa aikaa, niin ainakin oletan. Syyllisyyttä olen tuntenut eritoten siitä etten ole jaksanut olla kiinnostunut tästä markkina-joulu systeemistä. Siis syyllisyys on tullut siitäkin että on saanut huomaavaisuutta, lahjojakin, mutta ei itse ole niinkuin ajoissa älynnyt hoitaa omaa osuuttaan. Vaan…

Käyttäjä krisnel aloittanut aikaan 20.11.2009 klo 21:14 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne pitkästä aikaa. Eli siis, taas kerran. Olen puolessa välissä kolmeakymmentä oleva nuori nainen, jolla on todettu sosiaalisten- ja julkisten tilanteiden pelko, paniikkihäiriö, epätasainen persoonallisuus ja masennus. Välillä oireeni ovat lievempiä, esimerkiksi nyt minulla meni aika pitkään ihan hyvin. Siksi tuntuu ehkä aina niin kamalalta, kun oireet…

Käyttäjä Myyrä78 aloittanut aikaan 02.12.2009 klo 17:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Nuorten palstalla oli mielenkiintoinen keskustelun aloitus vastuusta. Mitähän meillä aikuisilla olisi aiheesta sanottavaa? https://www.secure-tukinet.net/keskustelu/viesti.tmpl?grp=59;mid=48057

Käyttäjä Rio aloittanut aikaan 22.11.2009 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä tehdä, jos sinulle tärkeä ihminen viittaa kintaalla, kun kerrot ongelmistasi ja vaikeasta elämäntilanteestasi? Ei vaivaudu vastaamaan sähköpostiin taikka tekstiviestiin, vaikka pyydät apua omalla tavallasi. Ja kun kyseessä on vielä terveydenhuollon ammattilainen ja ainoa jolle haluaa tai voi uskoutua vaikean asian, niin epätoivo, epäusko ja tuska ovat ainoat tunteet. On…

Käyttäjä nouhope aloittanut aikaan 30.11.2009 klo 20:33 kohteessa Aikuisen elämää

Kaupat muuttuvat ostoshelveteiksi joissa raikaa tiptapit niin että järki menee, ajatuskin kauppareissusta puristaa rintaa ja päässä kohina vaan kovenee. Joka paikasta tunkee joulua suut ja silmät täyteen, ei ole keinoa suojata itseään täytyy vain tunkea sekaan koska syötävä on. Jouluihmiset valtaavat maailman, kuluttavat kaiken hapen tilasta ja levittävät joulun ihmekrääsää…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 30.11.2009 klo 17:57 kohteessa Aikuisen elämää

Pimeää, pimeää, vettä sataa, paleltaa ja kaikki mättää… Onko kokemuksia selviytymiskeinoista? Mitkä ovat parhaita konsteja? Itse suosin sisäliikuntaa (hikijumppaa) ja odottelen tietysti kaikkia iloisia joulujuhlia.. Pitäis itsekin yhdet järjestää. Yritän myös pukeutua iloisiin väreihin ja ympäröidä itseni niillä. Kotiini olen hankkinut todella paljon valaistusta, sekin auttaa. Suklaa maistuu, vähän liiankin…

Käyttäjä sbm aloittanut aikaan 29.11.2009 klo 19:44 kohteessa Aikuisen elämää

Sos työntekijästä voi tehdä muistutuksen tiedän sen, mutta onko kellään kokemusta alvari perhetyöstä? lopetin sen ja en nyt tiedä annanko pyydettyä palautetta vai voinko tehdä muunlaisen esim muistutuksen hänestä/heistä? palaute menossa vain kyseiselle työnt koska antoi valmiin kuoren. mitä hyödyttä jos hyvinkin neg palautteeni jää hänelle? aika jännä kun kyseisestä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: