Hajottaa

Hajottaa

Käyttäjä SuprA aloittanut aikaan 31.12.2009 klo 17:47 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SuprA kirjoittanut 31.12.2009 klo 17:47

uusvuoskin yksin. Viime uudenvuoden lupaus – Ens uuttavuotta en ole yksin. Noh, mitä niitä lupauksia tekemään, kun ei niitä pysty pitämään kuitenkaan 🙂
Nää juhlat on kaikkein vaikeimpii asioita. Kaikki ihmiset tuntuu pitävän hauskaa ja salaa olen heille kateellinen. :/ Olenko tosiaan ainut joka viettää uuttavuotta ja kaikkia juhlia yksin :'(

Käyttäjä chiynes kirjoittanut 31.12.2009 klo 19:37

Hei SuprA
Sä et ole ainoo joka viettää osittain uudenvuoden yksin. Sitä ihminen ns. joutuu erilaisten syiden ja olosuhteiden pakosta olemaan yksin niin muutenkin että pyhä/aattopäivisin. Olisi mulla mahdollisuus mennä ihan viettämään sen jonnenkin esim frendin tutun luokse mut mä en tykkää siitä seurasta,enkä viihtyis todennäköisesti kun itse haluaisin jutella niitä ja näitä ns. pitää hauskaa jos mahdollista.

Mä eilen tekstailin samaiselle frendille niin jonka kanssa mentiin yhdessä jonnenkin hänen tutun kotibileisiin jotka muuttuivat todella tylsiksi kun yks alkoi saarnata mä en jaksanut niitä juttuja kuunnella niin mun on oli pakko lähteä siltä istumalta himaan ja ryyppäsin siinä loppumatkan junassa yksin niin ei se kovin mukavaa ollut. Mut mä helpotuin seuraavan päivän että se päivä oli jo ohi mua ihan 😠 se että kun yritin soitella toiselle frendille niin hän ei voinut vastata mulle jostain ihmeen kumman syystä kysyäkseni olisinko voinut mennä hänelle ?

Mut siihen se jäi sinä päivänä päätin etten mene jonkun ns. kotibileisiin jotka eivät ole mun mieleen.Mä mielummin homehdun himassa ja käyn jossain lähikuppilassa.Nämä asiat ovat tietenkin valintoja miten sitä aikoo elämänsä ja aattopäivät viettää ? Jos ei oo ketään niin ei oo ketään tosin mulla on liian vähän frendejä josta valita niin se olisi hyvä että niitä olisi monta erilaista tyyppiä eri lähtöön.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 01.01.2010 klo 12:03

Et ole ainut. Minäkin olen viettänyt monia uusia vuosia yksin. Tosin en nyt 🙂 Se on vaan lähdettävä ihmisten pariin...seuraa kyllä aina löytyy.
Ymmärrän miten surulliseksi uusi vuosi yksin vietettynä tekee, mutta ei kannata vaipua epätoivoon, mikään ei ole ikuista ei edes yksinäisyys 🙂 Ties mitä kaikkea tälläkin vuodella on sinulle tarjota. Suunta voi vain olla parempi! Usko pois!

🌻🙂🌻