Aikuisen elämää

9 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4562
Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 22.01.2010 klo 13:05 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki ihmiset, ja varsinkin rassaantuneet ihmiset, tarvitsevat jotakin millä ja miten hemmotella itseään. Mitä sinä teet kun haluat hemmotella – ja palkita – itseäsi? Ostatko jotakin? Teetkö / ostatko hoitoja? Menetkö jonnekin esim. matkalle tai näyttelyyn? Kertokaa meille muille vihjeeksi miten ja millä hemmottelette ja palkitsette itseänne!

Käyttäjä Coconuts aloittanut aikaan 24.01.2010 klo 12:21 kohteessa Aikuisen elämää

Miksi en osaa olla onnellinen? Minua pelottaa tulevaisuus. En osaa nauttia siitä, mitä minulla on juuri nyt. Mietin menneisyytäni, mahdollisia tulevia kriisejä, läheisteni ongelmia ja omaa huonouttani. Lapsuudesta muista ainaiset riidat vanhempieni välillä. Rahaa oli vähän, uusioperhe ja sen tuoma salailu ja äidin syöpä (myös äidin syöpä salattiin perheen ulkopuolisilta).…

Käyttäjä taikku79 aloittanut aikaan 15.01.2010 klo 14:51 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa vaan kaikille! Jotkut teistä varmaan muistavatkin minut viime kesältä, kun taistelin vaikeassa avioliitossa mielenterveysongelmaisen miehen kanssa. Ex-miehelläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö, krooninen vaikea masennus ja persoonallisuushäiriöitä. Muutin viime elokuussa yksin…mies uhkasi itsemurhalla kymmeniä kertoja. Erohakemuksen laitoin lokakuussa….pari kuukautta sain olla aika rauhassa. Joulukuussa exäni sai tietää että minulla on uusi…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 07.01.2010 klo 16:32 kohteessa Aikuisen elämää

Onko teillä luuloja, jotka tiedätte olevan harhaa ja rassaavat teitä? Kertookas meille muille niin voimme yhdessä pohtia olisiko niissä jotain perää totuudesta. Mitäs sanotte noista poliiseista, jotka aina ilmestyvät paikalle kun meikä menee ovesta ulos? Taitavat ihan vain rauhassa patrulloida aluetta.

Käyttäjä Neitonen75 aloittanut aikaan 22.09.2009 klo 10:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 34 vuotias, naimisissa, 1 lapsi, mutta maailma meinaa kaatua päälle. Tämä stoori alkaa hyvin tutusti: Isäni on alkoholisti ja juonut koko ikänsä. Kaikki pyhät ja viikonloput olivat aina viinan täyttämiä. Äiti joutui joskus lähtemään isää karkuun naapuriin ja me lapset jäätiin omiin huoneisiin nukkumaan. Joskus isä ja kaverit yltyivät…

Käyttäjä Mansikka789 aloittanut aikaan 15.01.2010 klo 18:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Millaista vertaistukea olette saaneet erilaisiin ongelmiinne? Onko siitä ollut teidän mielestänne hyötyä ja mitkä on olleet parhaita tapoja mielestänne? Onko vertaistukea tullut ammattilaisilta vai kohtalontovereilta vai mistä? Mietin mistä voisin saada omiin mielenterveysongelmiin hyvää tukea.

Käyttäjä aloittanut aikaan 14.01.2010 klo 20:48 kohteessa Aikuisen elämää

Silminnäkijöiden mukaan Haitin järistysalueen katuojat ovat värjääntyneet verestä punaisiksi ja vanhemmistaan eroon joutuneet lapset nukkuvat ruumisröykkiöiden vieressä, kertoo brittilehti Daily Mail. Haitin maajäristys on niin kauhistuttavaa ettei saata muuta kuin itkeä.

Käyttäjä lohari76 aloittanut aikaan 08.01.2010 klo 16:56 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on omakohtainen askarruttava asia ja kysymys, mutta mietin sitä myös yleisellä tasolla. Itseäni mietityttää, olenko vain omalaatuinen persoona, vai onko minulla mahdollisesti kaksisuuntainen mielialahäiriö tai jokin vastaava. Missä menee raja tiettyjen temperamenttipiirteiden ja mielenterveyshäiriön välissä? Onko mahdollista vetää tiukkaa rajaa esim. lievemmän II tyyppisen maanis-depressiivisyyden ja impulsiivisen & sosiaalisen…

Käyttäjä Iset aloittanut aikaan 07.01.2010 klo 16:54 kohteessa Aikuisen elämää

Pari päivää sitten pitkäaikainen avomieheni sanoi että hän haluaa olla yksin ja etsii itselleen uuden asunnon. Sanoi että kotona oleminenkin ahdistaa, myös minä ahdistan häntä. Maailma mureni jalkojen alta. Tiesinhän minä ettei meillä eletty sitä onnellisinta aikaa, mutta en odottanut ettei asiasta voitaisi enää edes keskustella. Hän myös sanoi että…

Käyttäjä Adele aloittanut aikaan 05.01.2010 klo 09:46 kohteessa Aikuisen elämää

En usko mielenterveyspalveluihin. Itse jouduin sinne pyöritykseen 2004 ja pyörityksestä vasta olenkin sairastunut. Syön lääkkeitä, mutta en tiedä mihinkä vaivaan ja mitä ne muka auttavat / auttaisivat. Haluan päästä eroon koko mielenterveyshoidosta – avohoidosta. Haluan lopettaa kaikkien lääkkeiden syömisen. Voisin silloin paljon paremmin. Sairaalassa pitäminen on pelkkää säilytystä. Onkos teitä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: