Aikuisen elämää

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Angel of Death aloittanut aikaan 23.10.2012 klo 14:03 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä tutkimuksesta?

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 22.10.2012 klo 17:07 kohteessa Aikuisen elämää

Oletteko joutunut ikinä nettikiusaajan käsiin tai vainojan kynsiin? Miten olette siitä selvinnyt? Saitteko jostain apua? Kuinka kauan pelko kestää?

Käyttäjä Itse aloittanut aikaan 19.10.2012 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää

… voiko teho oikeasti ”loppua” melkein kahden vuoden käytön jälkeen? Kyseessä escitalopram actavis, elokuusta lähtien annostus on ollut taas 20 mg. Sitä ennen on ollut myös tuo sama määrä mutta hetkellisesti oli matalampi kun oli loppuraskaus menossa. Mutta siis, voiko vaikutus loppua?

Käyttäjä aloittanut aikaan 23.10.2012 klo 00:25 kohteessa Aikuisen elämää

Heissan! Koska itse kukin masennuksen kokenut varmasti on pohtinut syitä tilaansa, ajattelin varsinkin mieslukijoita muistuttaa testosteronivajeesta yhtenä syynä alakuloon, vetämättömyyteen ym. oireisiin. Testosteroniarvot voivat olla pielessä jo nuorillakin miehillä. Mm. miesklinikka.com sivustolla tuntuu äkkiseltään olevan varsin hyvää infoa aiheesta. Syitä masennukseen ym. ”mielenterveysongelmiin” on tietysti lukematon määrä, joten tämä vain…

Käyttäjä aloittanut aikaan 19.10.2012 klo 04:34 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä se teistä on? Häpäiseekö muistoa, jos terapiassa puhuu vainajasta kaikki huonot asiat? Tai ei hyväksy vainajan itsemurhaa ja pitää häntä pelkurina? Tai netissä kirjoittelee vainajasta sellaista mitä ei ikinä olisi uskaltanut sanoa elävälle vainajalle suoraan päin naamaa? Tai vie sukuhautaa ensin vain yhden kanervan ja sanoo hautakivelle ettei se…

Käyttäjä Zombie88 aloittanut aikaan 17.10.2012 klo 04:17 kohteessa Aikuisen elämää

En pysty pääsemään eroon pärjäävän ihmisen roolin esittämisestä ,mikä entisestään pahentaa masennusta. Moni läheisistäkään ei tiedä kuinka kurja oloni todellisuudessa on. Omissa oloissa, kun ei tarvitse pitää kulisseja pystyssä seinät sitten kaatuu totaalisesti päälle. Minua vaivaa jatkuva syylisyyden tunne ja pelko, että läheisille tapahtuu jotain ja se on minun syytäni.Voimakas…

Käyttäjä alone2 aloittanut aikaan 18.10.2012 klo 18:38 kohteessa Aikuisen elämää

En enää löydä ensimmäistäkään syytä että miksi jatkaisin elämääni…Muutama kuukausi sitten minut raiskattiin ja ilmeisesti oli virhe olla käsittelemättä asiaa. Kunnes ensin meni yöunet ja jos hetkeksi nukahtaa saa herätä kauheisiin painajaisiin, sitten lähti ruokahalu jopa ruoan tuoksu oksettaa ja paino tippuu huomattavaa vauhtia alaspäin. en osaa enää kontrolloida ajatuksia/tekemisiäni.…

Käyttäjä sinipii aloittanut aikaan 12.10.2012 klo 13:03 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kertoa omasta tilanteestani ja saada kokemuksia muilta. Ystäväni on samanikäinen kuin minä eli 22 vuotta. Olemme olleet ystäviä noin 5 vuoden ajan, jota ennen hän oli yksi kiusaajistani. Kiusaaminen tapahtui jalkapallojoukkueessamme, onnekseni kyseinen henkilö ei ollut samassa koulussa kanssani. Kiusaaminen oli eristämistä ja pilkkaamista. Samaan aikaan minua koulukiusattiin, joten…

Käyttäjä särkynytN aloittanut aikaan 20.03.2011 klo 19:03 kohteessa Aikuisen elämää

vuosia olen ollut miesten objekti hyväksikäytetty…kaikki haluaa vain seksiä. Nyt kun olen jo keski-ikäinen sama jatkuu. Minulla on lyhyessä ajassa kuollut monta läheistä. Viimeksi äiti ja olen surun murtamana. Hän kuoli 8kk sitten. Olen ollut seurustelusuhteessa erään miehen kanssa n. 5v ja sinä aikana olen muuttunut kuin yö ja päivä.…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 11.10.2012 klo 03:53 kohteessa Aikuisen elämää

Myönnän ihan avoimesti, että olen kiittämätön paska, joka ei haluaisi tyytyä vähempään kuin filmitähden elämään. Haluaako joku kertoa, mikä on kiittämättömän ihmisen diagnoosi? Terapeutit syöttivät lääkkeitä, muut ihmiset todellisuudentajua, mutta silti vihaan kaikkea ja kaikkia. Mikä mun diagnoosi sitten on: miksi jostain ihmisestä tulee tyytymätön, vaikkei aihetta ole?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: