Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3752
Käyttäjä Tuuliska aloittanut aikaan 12.02.2005 klo 20:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan kaikille, oon ihan uus täällä ja kirjotan ekaa kertaa. Eli oon 26-vuotias alkoholisti äidin esikoinen jolla on 2 pikkuveljeä.Äitini kanssa en ole puhunut nyt vuoteen ja hyvä niin.Nuorempi veljeni muutti puolitoistavuotta sitten isälleen ja vuosi sitten lastenpsykiatriselle osastolle.Nyt veljeni(11.v) on pienryhmäkodissa,aikuisuuteen saakka. Aluksi isälle muutto oli hyvä asia…

Käyttäjä Rakastan rakastan aloittanut aikaan 08.02.2005 klo 21:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meillä on perhe. Kaikki taloudellisesti ihan hyvin, voisi sanoa. Edellytykset siis mukavaan elämään. Lisäksi rakkautta on vielä ollut. Ainakin minun puoleltani. Viimeksi menneen viikon jälkeen voin todeta, että kaikki oli liian hyvin. Mieheni ei osannut tätä arvostaa. Häneltä meni työpaikka ja arvatkaa miksi?Alkoholi oli liian tärkeä ystävä. Puhuin, että hae…

Käyttäjä ansguli aloittanut aikaan 08.02.2005 klo 11:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mulla todettiin kans sama häiriö äskettäin manian kautta.mitä lääkkeitä syöt?mä syön temestaa, deprakinea ja lamictalia.t.ansguli

Käyttäjä ansguli aloittanut aikaan 08.02.2005 klo 11:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kiitti vinkistä tosta kirjasta se voisi olla mulle hyvä.mulla todettiin just bipolaarihäiriö ja maniat ja masennukset on aika pahoi.ansguli

Käyttäjä Demoiselle aloittanut aikaan 03.02.2005 klo 12:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ajautunut tilanteeseen ja olotilaan jossa tunnen olevani liian usein ahdistunut. Kerron vähän tilanteen taustoja: Olen parisuhteessa jossa on paljon rakkautta. Suhde on kestänyt noin kaksi vuotta. Kun aloitimme sen, mieheni oli juuri eronnut edellisestä avioliitostaan. Meillä on paljon ollut tilanteita jotka ovat ravistelleet suhdettamme, mm. edelliseen liittoon liittyen jne.…

Käyttäjä minäsini aloittanut aikaan 29.01.2005 klo 11:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

eli jatkan vastaamista tuolta miten eroon epäilystä?-viestiketjusta, kun minä innostuin urpon kanssa tällaiseen käsite-peliin ehkä enemmän. kun mun nyt tarttee tarkentaa ainakin, mitä käsitän pettämisellä. mun mielestä pettäminen on sitä, että tarkoituksella omalta kumppanilta salaa muut suhteensa. en pitäisi humalaista jonkun kanssa sänkyyn eksymistä välttämättä ”pettämisenä”, ellei se sitten ole…

Käyttäjä ALisia aloittanut aikaan 28.05.2004 klo 08:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

🙂🌻 Hei kaikki Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä, joka minulla varmaan on ollut jo kauan, mutta se on diagnosioitu vasta nyt keväällä, kun en millään meinannut päästä masennuksen syövereistä ylös. Viime syksynä luulin että kaikki menee jo todella hyvin koska voimia riitti vaikka mihin ja vauhti vain kiihtyi, kunnes sitten fyysinen ja…

Käyttäjä Dressed to depre aloittanut aikaan 27.01.2005 klo 12:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ensinnäkin sulle Aavaton…tottakai saat kirjoittaa palstalle, mikäli siltä tuntuu. On hyvä puhua asioista, mitkä ahdistaa. Et sä täältä varmaan ketään ole pois ajanut😉 Itse ainakin käyn täällä satunnaisesti…välillä voi olla parinkin viikon tauko.. kyllä mä ainakin väliin osaan kiilata jos siltä tuntuu. Varmaan muutkin, joten no hätä🙂🌻 Mulla on aika…

Käyttäjä EP-77 aloittanut aikaan 10.01.2005 klo 12:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ymmärrä miestäni; hän ei enää suvaitse mitään mitä teen. Syödessämmekin hän laittaa stereot/radion kovalle, ettei ruokailun äänet kuulu; pelkään nykyään aina, että nielaisen liian kovaa tai syön jotain liian kovaa josta tulee ääntä 😞 Kaikki hyvä mitä yritän, muuttuu pahaksi ja minua vastaan. En jaksa enempää. 😭

Käyttäjä toonice aloittanut aikaan 27.01.2005 klo 16:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Taistelen perheessäni alkoholiongelman kanssa. Mieheni on juonut jo monta vuotta ja tahti vain kiihtyy.. sairaalahoitojaksoja on monia, kuntoutustakin on koetettu, ilman tulosta. Taivasalle en henno häntä heittää, mutta en kestä hänen kanssaan asuakaan. Rahahuolet painaa niin, etten pysty itsekään lähtemään. No, kaipaisin neuvoja ja kokemuksia siitä, onko joku saanut…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: