miten selvitä masennuksesta?

miten selvitä masennuksesta?

Käyttäjä belinea aloittanut aikaan 04.03.2005 klo 23:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä belinea kirjoittanut 04.03.2005 klo 23:53

hei, olen sairastunut jo toisen kerran masennukseen ja syön samoja lääkkeitä, kuin edel. kerralla. Lääkityksestä on kyllä ollut apua, mutta tuli tässä hetki sitten itsetuhoisia ajatuksia mieleen. Pelästyin todella paljon, joten soitin heti päiv. lääkärille ajan ja kävin juttelemassa. Eipä siitä juuri muuta apua silloin ollut.
Minulla on suuri uusperhe ja monenlaisia ongelmia kertynyt, joita ei saa tosta vaan pois päiväjärjestyksestä.
Olen nyt käynyt sos.työntekijän juttusilla kerran viikossa, on vähän auttanut. Sairaslomalla olen ja jään kotiin hoitamaan pienintä lastani 1v 3kk, koska ei vakituista työtä. Enkä jaksa ainakaan tällä hetkellä tehdä mitään pätkätöitä. Haluan saada itseni taas ”elävien” kirjoihin.🙂
Vai olisiko parempi, että kävis vaan töissä ja kaikki voima menisi siihen, eikä sitten kotona jaksaisi enää mitään.😴 ( tätä mieltä mun psyk. lääkärini on asiasta, etten ole tarpeeksi sairas ja ettei tämä sairasloma ole mikään ratkaisu?)
Ihmetyttää kyllä tuollainen asennoituminen?
Onko muilla samanlaisia ongelmia?😑❓