Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3779
Käyttäjä sariM aloittanut aikaan 06.05.2005 klo 21:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Meidän perheessä mä olen masennuspotilas, ja kieltämätt parisuhteemme on kokenut kovia sairauteni aikana.

Käyttäjä siksko aloittanut aikaan 29.06.2005 klo 20:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heips, Seurustelin 5 vuotta, kaksi viimeistä vuotta olin masentunut. Erosta on nyt vuosi. Exäni ei jaksanut tukea. Nyt kun olen saanut asiat suht kuntoon, on hän kerran käynyt työpaikallani ja soittanut minulle. Puhelussa hän kertoi ajattelevansa minua päivittäin. Nyt hän on kohta puoli vuotta seurustellut toisen naisen kanssa. En tiedä…

Käyttäjä Peni aloittanut aikaan 19.05.2005 klo 12:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Suhteemme on jatkunut kohta 40 vuotta ja jatkuu erittäin todennäköisesti kuolemaan saakka. Puolisollani ei muistini mukaan koskaan ole tullut fyysisesti viereeni, ottanut kaulasta kiini tai suudellut. Ei oma-aloitteisesti, muttei ole pannut vastaankaan,. Liioin ei ole kysymättä sanonut rakastavansa minua tai haluavasa eroottista kansssakäymistä. Ei oma-aloitteisesti, mutta kylläkin sitä ehdotettuani. Yhdyntää…

Käyttäjä hmetku aloittanut aikaan 31.05.2005 klo 18:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voisitteko ottaa kantaa: Tapasin äskettäin miellyttävän oloisen itseäni jonkin verran nuoremman miehen. Hän halusi rehellisyyden nimissä kertoa meneisyydestään: Kertoi olleensa päihteiden väärinkäyttäjä toistakymmentä vuotta, alkoholia, huumeita, myös suonensisäisiä. Sen seurauksena rikoksia, petoksia, varkauksia…Kuusi vuotta sitten kertoi käytön lopettaneensa. Retkahtanut ei ole kuulemma kertaakaan. Käy säännöllisesti tukiryhmässä, lisäksi psykoterapiassa. On töissä.Maksaa…

Käyttäjä Silent rage aloittanut aikaan 27.04.2005 klo 15:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen tavannut naisen, joka tuntuu kaikin tavoin oikealta, ja hänestä tuntuu aivan samalta. Ongelmana tässä on minun menneisyyteni. Minua on satutettu pettämällä ja jättämällä yms. jutuilla niin paljon ja monta kertaa menneisyydessä, että en pysty luottamaan. Tämä on kaukorakkaus, ja aina kun olemme erossa, pelkään. Pelkään ihan vainoharhaisia asioita (vaikka…

Käyttäjä Iija aloittanut aikaan 10.06.2005 klo 22:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Onko kellään muulla masennusta sairastavalla kumppanina henkilöä jolla on ADHD? Minulla on ja haluaisin kuulla kokemuksianne.

Käyttäjä Seri aloittanut aikaan 30.05.2005 klo 13:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Keskiviikkona menen masennuksen takia lääkäriin ja kaiken järjen mukaan saan jotain lääkettä. Saako niistä kelalta korvausta ja mitä ne ylipäänsä maksavat? Osaisi sitten vähän varautua…

Hei!

3
Käyttäjä nada aloittanut aikaan 11.05.2005 klo 10:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kilttejä miehiä… hmmm… itse tässä yritän toipua mieheni pettämisesta ja valehtelusta enkä oikein jaksa uskoa että varsinaisesti vilpittömiä, kilttejä ja helliä miehiä on edes olemassa! Mutta sinulle voisin antaa neuvon, että älä yritäkään nyt löytää itsellesi uutta miestä vaan päätä olla hyvä itsellesi! Olet erosi takia niin haavoittuvassa mielentilassa, että…

Käyttäjä tessa75 aloittanut aikaan 25.05.2005 klo 16:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen 29v nainen, uusperheenäiti ja vaimo..kaikki on elämässämme hyvin, minulla on rakastava mies ja ihanat lapset, hyvä toimiva suhde..kaikki siis okei päällisin puolin…mutta olen hyvin ,jopa sairaalloisen mustasukkainen miehestäni, se riistää parisuhdettamme..mieheni on sanonut että ei jaksa enää,hän haluaa erota,jos en pian pääse irti mustasukkaisuudesta..mutta miten? pelkään niin hirveesti että…

Käyttäjä pimu_17 aloittanut aikaan 19.05.2005 klo 15:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😑❓ !5 vuotias poika! sä oot sä yhteydessä sun vanhempiin..ja oot siel perhekodissa:. Oo siel perhekodissa vaan..sun omaks parhaaks..sun ei tarvii ottaa yhteyttä sun vanhempiin..jos ne jatkaa tota noi..liian tarkat säännöt..ja yks pikku virhe nii taas sama sääntö,älä anna niiden tehdä sitä..älä sä luovuta.. sun vanhemmat ei voi tehdä tota…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: