onkelma?

onkelma?

Käyttäjä ujom86 aloittanut aikaan 06.08.2005 klo 14:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 06.08.2005 klo 14:42

Moi!

en tiiä onko tää nyt oikee otsikko, mut yhestä asiasta haluisin et sais vähä kommenttia ym. eli näin tossa äidin 12 vuoden jälkee viime vkon lauantaina, muistaakseni. Oli kyllä muuttunu viime näkemästä aika paljo, varmaa oli paksuna, en tiiä eikä kyl oikee kiinnosta sen perheen asiat. Mutta sitte asiaan, jos omalle tulis tilanne isä on kuollu äiti ja siskon kans asuu kotona siis iha lapsi on. Ja äiti tulee hakee tarhasta kuudelta ku muut on haettu jo, ja tulee lapselle sellane olo et äiti on unohtanu. Mä en tiiä mitä mun äiti on aatellu, mut kuulemma häntä on alistanu mun isä. Ja nykysestä äijästä en tiiä enkä haluukkaan. Koska mikään ei oo nii ällöttävää ku nähä kun omaa äitiä kopeloidaan saunassa joku vieras äijä, ja mikä pahinta. Äiti ei ees sanonu koko äijästä mitää ku näin sitte vahingossa sängys mun äidin kans. Eli periaatteessa hän ois voinu olla mikä lastenraiskaaja hyvää. Välittikö äiti meistä? Ei vissii.. Ja tiiän kyllä ettei äiti saa sitä takas, mitä on. Tehny mut sit toisaalta haluisin olla äidin kanssa tekemisissä, mut vanhat asiat vielä on muistissa. Mä en tiiä mitä äiti aatteli ku nähtiin mut, kai se luuli et oisin hyppiny ilosta ku näin sen. Turha toivo, se nainen on pettäny mun luottamuksen nii monta kertaa lapsuudessa et siitä johtuen kai, en pysty luottaa enää ollenkaa kehenkää.. Mut sinä iltana ku näin äidin nii tekstasin yhelle likalle ja kysyin et voiks soittaa. Mä tiesin kyllä et sinä hetkenä varmaan alkaisin itkee. Mut sit onneks se sitte meni hyvin. Ja hän on ehkä ainoo ihminen johon voi luottaa, ja tietää et välittää ja tykkää musta. Mut en tiiä surisko ees mun äiti tai isosisko jos päättäisin päiväni, varmaa ois onnellisia. jos tää ei jostain syystä ny sovi tänne, mitä en tajua miks nii poistakaa sitte. mut täällä ei oo mitää muuta missä täältä kysyis. 😭 onneks tää elämä nyt jatkuu sitte, parin vuoden päästä ku muutan yhen likan kanssa..

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 10.09.2005 klo 13:01

tää on kai sit ihan turhaan. Just äske äiskä lähti, ja ei paljoo puhuttu. jotenki alkaa tuntuu jo et mulla on oma elämä ja hällä, ja meiän välillä ei oo mitää äiti ja poika yhteyttä. Tai oikeestaa ei oo mitään. mä en osaa enää suhtautuu mitenkää ku näkee äiskän, tuntuu vaa et äkkiä pois ihan mihin vaan ja rupee melkee ahistaa.. ku ekan kerran näin äiskän nii rupesin itkee tosta vaa samana päivänä, sit äitiä ei liikuta pätkän vertaa. ja siihe kirjeesee jonka annoin nii kirjotin et en tiiä onks mitää järkee pitää yhteyttä tai nähä tai mitään. ku ei näytä olevan mitää ideaa ja et onneks sit 2007 muutan yhen likan kanssa kauas pois. enemmän oon äiskään pettyny ku vihane. ja oon huomannu et siitä on tullu aika ujo tai sellane, ku musta