Olen paha ihminen

Olen paha ihminen

Käyttäjä ilman aloittanut aikaan 17.09.2005 klo 21:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä ilman kirjoittanut 17.09.2005 klo 21:17

Olen yrittänyt koko elämäni miellyttää muita, ja lopputulos on se, että olenkin loukannut muita ja tehnyt kaikkea päätöntä ja ollut uskoton…
Haluaisin olla vaan yksin, poissa kaikkien läheltä koska satutan aina muita, vaikken tahtoisi. Ja vielä pitäisi näillä voimilla perhe ja koti pitää pystyssä.😭

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 20.09.2005 klo 16:33

ISO halirutistus.. =) tiiän ettei paljoo auta mut, tohon on vaikee mitää lohruttavaa sanoo.. =/ mut sen kyllä voin sanoo vaikka ei varmaa auta mitään, et tunne on tuttu. mut en tiiä mitä pitäis tehä. mut vähä hölmöö jos ny oot pettäny.. =/ mut joo omapa on avioliittos tai avoliitto ihan miten vaa.. tuskin ny sentään satutat lähellä olijoita ^o) P.S anteeks jos ei ollu kovin viksua tekstiä.. mut mitäs tälläne tyhmä poika osais tehä sit oikee.. enhän mä muuta osaa ku raivostuttaa ihmisii ja sillee.. ku oon muutenki näkymätön, eihän ees ketää huomaa vaikka en meniskää joku päivä kouluu.. (anteeks jos menee aiheen ohi. pitää kai sit. äh, antaa olla..)

Käyttäjä -minttu- kirjoittanut 20.09.2005 klo 23:26

Et varmasti ole paha!!!!
Et sinä ole muita halunnut miellyttää siksi että haluaisit loukata heitä vai mitä? Olet kai siksi yrittänyt miellyttää, että olet koittanut olla heille hyvä.

Tiedän. Itelläni on ollut samaa vikaa😞 Olen ollu liian kiltti ja se on johtanut siihen, että lopuksi kaikkein eniten loukkasin itteäni niillä kaikilla teoilla.
Niinhän se on, että kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen suuntaan pyllistää...
Minä opettelen elämään nyt niin etten kumartele kellekkään niin sillon en myöskään pyllistä.

Voimia!!!

Käyttäjä Joneka kirjoittanut 22.09.2005 klo 09:53

Et oo paha ihminen🙂🌻 Sinun pitäisi lopettaa se muiden miellyttäminen. (helppo minun on sanoa) Ole oma itsesi.

Ja kun olet pettänyt niin et sinä sitä tekemättömäksi saa, pääsia on se että tiiät väärin tehneesi.. Vaikka tuo ei ollutkaan pääasia.
Vaikea neuvoa toista kun omakin elämä on solmussa välillä ja pahemman kerran. 😞 Mutta yritän silti..

Seuraava kuulostaa jo fraasilta, mutta oletkos aatellut puhua ammattiauttajan kanssa? Se voisi viedä asiaa jo eteenpäin.

Yritä joka aamu hellittää otetta muiden miellyttämisen suhteen.. ja sano vaikka että tänään sinä haluat...(mitä sitten haluatkaan..) mutta älä luovuta helpolla.. sinullakin on oikeus olla sinä!!

Käyttäjä Luminainen kirjoittanut 28.09.2005 klo 10:46

Suosittelen lämpimästi Anna-Liisa Valtavaaran kirjoittamaa kirjaa "Kiltteydestä kipeät"! (Toivovottavasti tätä ei nyt sensuroitda mainoksena, sen voi lainata kirjastostakin.)
Luin sen juuri kesällä ja se antaa paljon sekä ahaa-elämyksiä että toivoa. Huomasin itsekin, että monet ongelmani johtuvat siitä, että että en ole täysin hyväksynyt itseäni sellaisena miksi luoja on minut luonut, vaan yrittänyt salakavalasti salaa itseltänikin ostaa hyväksytyksi tulemista ja rakkautta. Sitä ei tosiaankaan aina itse huomaa, miten monissa ongelmissa (mm. omissa petoksissani) liika "kiltteys", uskallus paljastaa oma itsensä, on ollut se taustalla jylläävä voima.