Parisuhde, koti ja perhe

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Fenix aloittanut aikaan 17.10.2005 klo 12:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut avomieheni kanssa nyt pari vuotta, tavattiin kansanopistossa, jonka jälkeen muutin hänen kotipaikkakunnalleen. Nyt olemme asuneet vuoden yhdessä. Olemme kaikessa täysin erilaisia ja riitelemme melkein päivittäin. Tiedän jollakin tasolla, että meiltä on väärin olla yhdessä, koska en oikeasti koskaan halua hankkia lapsia tämän miehen kanssa. Tiedän jo kuinka saan…

Käyttäjä lyyti_ aloittanut aikaan 16.10.2005 klo 16:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mieheni sairastaa ahdistuneisuushäiriötä, joka oireilee vakavina pakkoajatuksina ja -tekoina. Hän syyllistyy milloin mistäkin, varmistelee kaikkea, pyytelee koko ajan anteeksi, pesee käsiään, epäilee rikkoneensa koskettamaansa jne. Ajatukset ovat niin yliampuvia ja typeriä, että hänen on todettu olevan osittain psykoottinen. Hänen oireilunsa on sen verran vakavaa, että hän on nyt psykiatrisella osastolla,…

Käyttäjä xena aloittanut aikaan 12.10.2005 klo 15:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, olen uusi täällä ja selailin tuossa arkistoja ja huomasin että oli aihe joka on sama kuin minun elämässäni. Joten jos vielä olet täällä jossain niin nyt olisi vertainen tilanne. Eli tässä viesti: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Kirjoittaja: Iija 10.06.2005 klo 22.27 Onko kellään muulla masennusta sairastavalla kumppanina henkilöä jolla on ADHD? Minulla…

Käyttäjä elämä uusiksi aloittanut aikaan 16.07.2005 klo 02:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei.onko jollain kokemusta milla selvitä väkivaltaisen parisuhteen jättämistä henkisistä ”jäljistä”?kerron ensin vähän taustoja.seurustelimme 3,5 vuotta ja asuimme 2,5 vuotta yhdessä.viimeiset kaksi vuotta oli niin henkistä kun fyysistäkin väkivaltaa.mies oli mustasukkainen,epäilevä lähes kaikessa,alistava,oli alkoholi ongelmaa ja pettämistä.kaverit kaikkosivat,sukulaisia ja ystäviä en saanut kysymättä pyytää kylään.vaikutukset minuun:masennus,pelkotiloja,yksinäisyys,itsetunto ja ihmisarvo nollilla.en enää jaksanut…

Käyttäjä mammiska aloittanut aikaan 10.10.2005 klo 13:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei,haluaisin tietää että vaihteliko sinnulla mieliala poikkeuksellisen paljon ennen plustestiä? Epäilen vahvasti että olen itsekkin raskaana ja siihen on aihetta.eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa ja viikko sitten rupesi mieliala vaihtelemaan samana päivänä monesti maasta taivaaseen.Sairastan itsekkin kaksisuuntaista tyyppiä 2.eikä koskaan ole ahdistanut ja masentanu niin paljon ja sitten ihan yhtäkkiä…

Käyttäjä lumiakka aloittanut aikaan 31.07.2005 klo 15:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Perheessämme kauan jatkunut miehen liiallinen alkoholinkäyttö tuntuu vaikuttavan lumipalloilmiön tavoin meihin kaikkiin. Jokainen vastaa tietysti omasta elämästään ja tekemisistään, mutta mitä tehdä silloin, jos ”virtahepo” on asettunut taloksi eikä siitä noidankehästä tunnu pääsevän pois. Olen kamppailllut asian kanssa vuosia, viime aikoina tilanne on vaan pahentunut kun mieheni alkoholinkäyttö on entisestään…

Käyttäjä ilokivi aloittanut aikaan 01.10.2005 klo 12:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin, että perustettaisiin uusi teemaryhmä. Se olisi tarkoitettu keski-ikäisille, joiden lapset lentävät pesästä tai joiden lasten pitäisi jo lentää pesästä. Tähän aikaan liittyy paljon ahdistusta, levottomuutta ja yksinäisyyttä. Toisaalta pitää yrittää tukea lastaan (joka on jo aikuinen) itsenäistymispyrkimyksissä, mutta toisaalta itsekin on uudessa elämäntilanteessa. Nyt olisi aikaa harrastaa ja käydä…

Käyttäjä ilokivi aloittanut aikaan 01.10.2005 klo 11:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Poikani valmistui ammattikoulusta vuosi sitten ja armeijasta hän pääsi tänä kesänä. Nyt poika etsii paikkaa yhteiskunnassa. Hän on työtön, ja mikään ei kiinnosta. Itse olen mielenterveyskuntoutuja. Muutama vuosi sitten sanoin itseni irti silloisesta työpaikasta ja lähdin opiskelemaan. Tuolloin olin hyvin huonossa kunnossa, sairastin vaikeaa masennusta. Kuntouduin opiskelun aikana niin, että…

Käyttäjä ilman aloittanut aikaan 21.09.2005 klo 15:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Sain selville että minut on joskus diagnotisoitu rajatilapersoonallisuudeksi. Onko se jotain mistä ei voi selvitä ilman apua, vai onko se jotain mikä menee ohi itsestään. Tuntuu että kierrän kehää, enkä pääse pois sieltä koskaan.

Käyttäjä ilman aloittanut aikaan 17.09.2005 klo 21:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen yrittänyt koko elämäni miellyttää muita, ja lopputulos on se, että olenkin loukannut muita ja tehnyt kaikkea päätöntä ja ollut uskoton… Haluaisin olla vaan yksin, poissa kaikkien läheltä koska satutan aina muita, vaikken tahtoisi. Ja vielä pitäisi näillä voimilla perhe ja koti pitää pystyssä.😭

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: