Parisuhde, koti ja perhe

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä valoatunnelinpäässä aloittanut aikaan 26.10.2005 klo 22:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! Olisiko kenelläkään teistä neuvoa, tilanteeni on tämä: Meillä on 4 lasta ja yritys joka on mieheni. Mieheni on jättänyt masennuslääkkensä kesällä, söi niitä 3v. Auttoivat mutta sivuoireet pistivät lopettamaan. Alkoi alamäki joka syveni tällä viikolla. Hän on ahdistunut ja toivoton, surullinen sekä puhuu halustaan kuolla. Ei ole uhkaillut…

Käyttäjä susanna61 aloittanut aikaan 14.10.2005 klo 21:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miksi niin onet ovat lukeneet, eivätkä vastaa toisen hätähuutoon? Onko jonkun toisen kirjoitus arvokkaampaa kuin toisen, kun toisen viestiin tulee vastauksia eikä omaan..? Tunnen itseni ja ongelmani ihan arvottomaksi…..? Eikö se ole vakavaa tai kiinnostavaa, kun toinen uhkaa itsemurhalla, eikö se ole kommentin arvoista..? Ei kai sit..! Oon kai ihan…

Käyttäjä töötö aloittanut aikaan 08.11.2005 klo 17:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😭 Minun tarinani om seuraavan lainen. Olen työssä käyvä nainen. Sairastunut panikkihäiriöön n.10v sitten. Rauhoittavien lääkkeitten avulla pystyn olemaan työelämässä. Mutta, nyt vuoden verran olen sortunut juomaan kaljaa melkein joka ilta. Aina aamuisin päätän etten tänään hae keppanaa, toisin kuitenkin käy. Heikko mikä heikko. Vain olenko jo alkoholisti😭 En oiken…

Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 31.10.2005 klo 20:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen avoliitossa asuva nuori 25v. nainen ja ongelmani on mun avomieheni jonka kanssa en pysty jutellemaan aikuisten asioista. Kun sanon jotakin hänelle niin on kun puhuis seinälle. Sit saan aina kuulla että olen samanlainen kuin joku mun sukulaisistani. Odotan lasta ja avomieheni ei ole edes kiinostunut lapsesta tai ainakin…

Käyttäjä Soolo aloittanut aikaan 18.10.2005 klo 16:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En voi luoda ihmissuhteita…miksi? Olen ihan kivan näköinen, kauniiksi kehuttu, tämmönen taskukokonen tapus, joka on sosiaalinen ja huumoriakin riittää. En voi seurustella, kuulemma koska olen tullut hylätyksi elämässä liian usein, en ole koskaan seurustellut, pelkään että ”kumppanini” huomaa kuka todella olen ja jättää minut…. Enkä noin yleisesti pysty pitämään puolianikaan,…

Käyttäjä luumu aloittanut aikaan 03.11.2005 klo 21:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki. Onko teillä kellään kokemusta elämästä skitsotyyppistä sairautta sairastavan rinnalla? Tilanteeni on sellainen, että miesystäväni (tai tällä hetkellä emme kyllä oikein pysty edes seurustelemaan) sairastaa todennäköisimmin skitsoaffektiivista häiriötä – ellei peräti jonkinsorttista skitsofreniaa, sellaista ei kuitenkaan toistaiseksi ainakaan ole diagnosoitu. Ensimmäinen psykoosi hänellä oli n. vuosi sitten, pakolla joutui…

Käyttäjä Chevy aloittanut aikaan 21.09.2005 klo 20:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voi olla et tätä aihetta on jo aika paljo täällä käsitelty, mut kun melko uus käyttäjä oon niin otanpa taas puheeks. Niinku oon jo jossain kertonu, yritin tappaa itteni pari kuukautta sit, viilsin itteeni ranteeseen. Ero poikaystävästä oli se alkusysäys mutta taustalla on paljon vanhempia asioita (koulukiusaaminen) ja huonoo itsetuntoo…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 09.09.2005 klo 16:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ensinnäkin olen uusi täällä ja löysin tämän palstan kun yritin etsiä edes jotain apau kun ei sitä omasta kaupungista oikein tahdo saada. 🤔 Asiani on varmasti aika yleinen.. Kaikki meinaa kaatua niskaan ja vauhdilla.. Olen perheellinen 3 lapsen äiti ja perheeseen kuuluu myös työtä tekevä mies. Olen aina ollut kotiäiti…

Käyttäjä Soolo aloittanut aikaan 25.10.2005 klo 17:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tää on sellanen asia, joka on mulle liiankin tuttu. Ihmiset on satuttanu sua sillon, ku oot ollu herkimmilläs, oot ollu kasvamassa ja luomassa omaa identiteettiä. Jos tässä vaiheessa, joku on jättänyt sulle pysyvät jäljet esim.itsetuntoon niin on kovan työn takan asaada todistettu itselleen, ettei ole huono ihminen. Ammattiauttajalla, kannattaa siinä…

Käyttäjä panik aloittanut aikaan 20.10.2005 klo 18:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen selvinnyt nuoressa elämässäni jo monista vaikeuksista, alkoholisti-isästä, koulukiusauksesta, syömishäiriöstä, masentuneisuudesta ja ahdistuneisuudesta…Hetken kaikki on hyvin, ja ehtii jo kuvitella, että se oli se elämäni kriisi, nyt se on käyty läpi, nyt se on ohi. Mutta sitten taas tapahtui jotain. Missä vaiheessa tulee se sadun kohta jossa lukee vain, että…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: