Miks mies ei pysty olemaan rehellinen?

Miks mies ei pysty olemaan rehellinen?

Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 01.01.2006 klo 14:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nuori25 kirjoittanut 01.01.2006 klo 14:28

Hei!
Muuten mieheni sanoo että hän rakastaa mua mut sit kuitenkin niin hän kirjoittelee ja narraa toisii naisii että hän muka niitä rakastaa. Hän ei välillä edes kerro totuutta asioista. Mä olen hyvä siinä että tiedän kun se ei puhu mulle totta? Onks se näin et mies saa valehdella mut nainen ei? Joskus en ymmärrä miks mies ei pysty sanomaan tai kertomaan totuutta. Naisena pitää olla salapoliisi jotta saisi totuuden selville. Miks jotkut suomalaiset miehet ovat tai toimivat kuten teinejä? Teini-iässähän sitä seurusteltiin ja sit petettiin toista osapuolta. Mitä mieltä olette tästä?😝

Käyttäjä ramyliini kirjoittanut 03.01.2006 klo 00:23

Kuulostaa niin tutulta!!! Itselläni on suhde jossa mies on jäänyt monta kertaa kiinni valehtelemisesta ja pettämisestä. Kuitenkin hän aina itkien toteaa että rakastaa vain minua. En todellakaan tiedä mikä toisia miehiä vaivaa, mutta mietin että ei meidän naisten varmasti kannata tuhlata aikaamme moisiin valehtelijoihin. Mitä mieltä muut ovat?

Käyttäjä eloweena kirjoittanut 19.01.2006 klo 10:15

Moikka Nuori25.

Mitenkäs jakselet? Miten masuasukki voi?
Kurja kuulla että edelleen tuo miekkosesi on tuollainen.. Ette ole saaneet juteltua?
Vaikka vaikeatahan se on jos toinen kieltää vain kaiken..

Onhan se pelottavaa ajatella sellaisesta että yksinään kasvattaisi lasta, mutta mä luulen että se olisi tossa sun kokonaistilanteessa ehkä helpompaa.
Jos mies ei jaksa/halua/pysty kantamaan vastuutaan siitä että lapsi on tulossa ja hän kuvittelee olevansa "maailman napa".. Ei sellainen toimi. Jos teillä nyt jo menee huonosti, miten sitten olisi muutaman vuoden päästä? Sitten lähteminen taas on vaikeampaa kun lapsi jo jotain ymmärtääkin..
Vaikea on päätöksesi, ymmärrän kyllä.. Vaikka rakastaa, se ei aina riitä.
Edelleenköhän siellä luonasi majailee useimmiten? Oleskeleeko hän omassa asunnossaan minkä verran?
Kerro viimeiset kuulumiset.
Rutistus!🙂👍

Käyttäjä nuori25 kirjoittanut 24.01.2006 klo 23:35

Moi!
Joskus tuntuu että kun yrittää jutella niin hän ei edes kuuntele ja sit se vastaa vihaisesti takaisin. Kyl mä pärjään koska olen vaan ajatellut että pärjään yksin. Nyt jaksan aika hyvin kun olen tullut siihen tulokseen että se mitä en halua kuulla niin menee yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Ajattelen vain posiitivisia ajatuksia. Kyl se asuu mun luona aika usein mut ei piittaa mun sanoista välillä.Hänellä ei ole oma asuntoa vaik sanoi että hankkii mut jotkut miehet ei näköjään saa mitään aikaiseksi. Ei sekään auta kun olen sanonut että ei saa polttaa wc:ssa koska en pidä siitä kun siellä haisee tupakalle ja se ei ole tervellistä hengittää. Olen ottanut ihan iisisti koska en jaksa stressata enää jostain asioist.☺️

Käyttäjä Heidi-M kirjoittanut 17.03.2006 klo 10:28

edellinen poikaystäväni valehteli lähes joka kerta kun näin hänet. Muistan tilanteita jolloin hän lähti meiltä sanoen että pitää mennä korjaamaan autoa ja hetken kuluttua näin hänet kylillä toinen tyttö kyydissään.
Monia muitakin tilanteita tapahtui ja tätä jatkui puoli vuotta.
Sitten kun olin lähdössä pariksi viikoksi töihin ja hänen piti "korjata autoa" tiesin että se oli nyt loppu. En jaksaisi enää ajatella ja nähdä silmilläni kuinka hän "korjaili" muita naisia.
Ja vaikka puhuin hänelle monta kertaa hän aina sanoi rakastavansa vain minua ja aina oli jokin hieno selitys.
6 päivää eromme jälkeen hän seurusteli tämän toisen tytön kanssa. Ja sanoi rakastavansa minua!🙄