Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Morjens! En tiedä oikein mitä tähän sanoisin. Omalla tavalla on samanlaisia tunteita.Mieheni sanoo minulle välillä ettei jaksa enää ja hän lähtee.Meillä sentään tapellaan aika usein ja useimmiten yöllä.Olen todellakin kypsä tilanteeseen mutta meillä on alkoholi ongelmana. Olen itse vuorotöissä ja olen väsynyt kun tulen kotiin iltavuorosta. Silloin mieheni on jo…
jaa,a mistähän aloittaisin… noh, olemme olleet avomiehenkanssa yhdessä viitisen vuotta, meillä on pieni lapsi. meillä riitaa on aiheuttanut minun typerä mustasukkaisuus, johon ei ole ollut aihetta ollenkaan kun nyt asiaa ajattelee. mies on rauhallinen, minä hermostun helposti. vedän aina kaiken itseeni ja saan ihme kohtauksia pienistä riidoista. en kestä itseäni😠…
Mitenhän tän kaiken puhuisi lyhyesti…. Olen lapsena hyväksikäytetty,isoveljeni toimesta.Viime syksynä sairastuin pahaan masennukseen ja aloitin lääkityksen Lääkkeet vaikutti hyvin ja niinpä kuvittelin etten tarvitse niitä enää.Lopetin ne naps tosta vaan…ikävin seurauksin.Masennukseni palasi moninkertaisena ja aloin kuvittelemaan etten rakasta miestäni enää ja kaikki on toivotonta.Yksi mies töissä lähestyi minua ahdingossani ja…
Hei!Tarinani on pitkä niin kuin kaikilla väkivaltaa kokeneilla naisilla, mutta lyhyesti kerron asiani.Tutustuimme reilu viisi vuotta sitten ja melkein heti tulin raskaaksi. Raskaus oli vaikea ja jouduin täydelliseen vuodelepoon puoleksi vuodeksi samaan aikaan mieheni aloitti henkisen väkivallan eli nälvimisen, syyttelyn, syyllistämisen, haukkumisen, uhkailun jne.Lapsen synnyttyä hän kävi ensimmäisen kerran käsiksi…
Mua puristaa nyt sisältä ja tekis mieli vaan huutaa saakelin lujaa. Musta tuntuu että olen masentunut tai jotain, on niin sekavaa etten oikein ota selvää itsestäni. Olemme olleet avopuolisoni kanssa yhdessä melkein 3 vuotta, mutta luulen etten rakasta häntä enää. En uskalla sanoa sitä hänelle koska en halua että häntä…
En tiedä miten aloittaa, yritän kuitenkin. Erosin avomiehestäni 9kk sitten, nyt seurustellut uuden kanssa n.4kk Viikonloppuna nousi pintaan ahdistus, muistot menneestä suhteesta ja siinä suhteessa käytetystä henkisestä väkivallasta. Eilen illalla yritin kertoa uudelle ihmiselleni tapahtuneista, mutta syytän itseäni kaikesta… jos olisin ollut toisin, jos en olisi sanonut,valittanut,nalkuttanut,itkenyt tai katsonut väärin.…
Tervehdys ihmiset! Innostuin tässä kovasti lueskelemaan teidän tekstejänne, kun minua on aina kiehtonut kovasti pohdinta mistä terve parisuhde lähtee/mitä se vaatii ja kuinka sellaisen voisi saada. Vastaamaan en ole mikään viesteihinne(vaikka olenkin monta ystävää asioissa tukenut), koska en ole koskaan pahemmin seurustellu(miehet mahdollisuuksiani halveksineet, ja jotkut naiset käyttäneet hyväkseen) ja…
Olen nuori nainen jolla on ihana miesystävä. Huolehtiva, komea ja hellä. Mutta minulla ei ole mikään hyvin. Olen tasapainoton, ailahteleva, surullinen…Olen myös erittäin mustasukkainen 😠 Mieheni ei ole ollenkaan epäluotettava. En voisi koskaan kuvitella, että hän pettäisi minua. Mutta auta armias jos Karita Tuomola, Ellen Jokikunnas tai Halle Berry tupsahtaa…
Miten ihmeessä saisin tuolta Net-Tuen kautta äkkiä jotain apua? Siinä sanottiin että vastaus tulee 5 vuorokauden kuluessa!!! HALOO, mä olen ihan lopussa, ihan poikki! Vauva huutaa ja kirkuu koko ajan eikä mulla ole ketään kuka auttaisi. Olen niin väsynyt, niin lopussa tähän…
Minä olen yksinäinen mies, vaimo otti ja lähti neljä vuotta sitten. Lapsiin, jo aikuisiin on hyvät välit, kaksi pientä lastenlastakin on. Heitä näen muutaman kerran vuodessa, asumme kaukana toisistamme. Käyn töissä, muuten olen yksin. Minun ystäväni ovat nettiystäviä. Aloin kirjoittaa eräälle foorumille, kun jäin yksin. Kirjoitin yksinäisyydestä ja sain heti…