Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Siitä on viikko, kun mentiin ambulanssilla!!! Miten sen voisi unohtaa?! Tuntuu kuin eilen… Aina se yllättää, kuin salama kirkkalta taivaalta!!! Pikkuhiljaa se siirtyy taka-alalle ja sitten TAAS!!!☹️ ”mörkönä” tuolla takaraivossa, siellä se on ja pysyy, eikä se sieltä mihinkään katoa. On vain elettevä päivä kerrallaan, eikä murehdittava huomista, niin ne…
”Cold is the night, cold are my hands, cold is my heart.. ” Istun illalla poikaystäväni kotona, hän on tänään, niinkuin muutaman kerran vuodessa, yksin kavereittensa kanssa baarissa… -ja minua pelottaa. Ei poikaystäväni, vaan tämä tilanne, että olen yksin kotona ja joskus myöhään saattaa joku mies tulla baarista, ehkäpä humalassa……
Kun eletään nykyaikaista tietokone- ja kännykkäkulttuuria, niin joka paikasta löytyy monenlaisia mahdollisuuksia (mielestäni aivan liikaa) hakea seuraa ja kumppaniakin. Toiset meistä etsivät elämänkumppania tosissaan ja toiset.. kuka mitäkin. Tässäkin on lieveilmiönsä, eli myös varattujen on helpompi nykyisin hakea salaista seuraa, pettääkseen puolisoaan.🙂🌻 Minulla oli treffi-ilmoitus n. puoli vuotta sitten netissä,…
Meille tuli ero pitkän ns yrittämisen jälkeen. Mies sekä petti että oli epärehellinen. Hän on myös ollut väkivaltainen noin vuoden ajan. Ja hänellä on päihdeongelma. Me asumme edelleen saman katon alla sillä minä ja lapsi odotamme että asunto vapautuisi mutta tämä on ihan yhtä helvettiä eikä asuntoa kuulu. Miehellä on…
Kaipaan vertaistukea aiheeseen seksi parisuhteessa. Mielipiteitä molemmilta osapuolilta! Oma tilanteeni on seuraava: olen seurustellut vasta muutaman kuukauden miesystäväni kanssa. Alkuviikkoina rakastelu oli jokapäiväistä, mutta tällä hetkellä minua ei huvita eikä haluta ollenkaan. Pelkkä läheisyys saa minut voimaan huonosti henkisesti. En halua katsoa silmiin, enkä koskettaa. Tilanteen muutti miesystävältäni saatu sukupuolitauti…
Mieheni petti minua kaksi vuotta. Tosi mallikkaasti valehteli silmät kirkkaina päin naamaa. Hän soitteli naisen kanssa päivittäin ja kertoi kaikki meidän perheen arkiset (jopa mitä laitettiin ruoaksi) että intiimit asiat. Maantieteellisen etäisyyden takia hän tapasi naista vain noin 30 kertaa. Soitin silloin alussa naiselle, joka sanoi ivallisesti ,että tietää kaiken…
Jätin mieheni 4 vuoden yhdessä olon jälkeen. Luulin että tunteeni ovat kuolleet..vaan eivätpä olleet, tajusin tämän pienen miettimisen jälkeen, mutta liian myöhään. Mies oli jo kerennyt hommata ”laastarin” jonka kanssa suhde nyt sitten eteneekin nopeasti. Heillä tuntuu oikeasti synkkaavan hyvin, ainoa ongelmahan on vain se, että minulla ja exsällä on…
Mies päätti tässä yhtenä päivänä ilmoittaa ettei rakasta minua. Se tuli ihan pommina, koska emme ole riidelleet tms. En voi ymmärtää koko asiaa. Olen ihan hukassa. En ymmärrä mistään mitään. Masentaa, itkettää, ahdistaa. Meillä on 4kk ikäinen vauva, eikä sekään asiaa mitenkään helpota. Kaikki tuntuu kaatuvan hetkenä minä hyvänsä. Mies…
Olen keski-ikäinen mies,onnellisessa avioliitossa jota on siunattu myös kahdella lapsella.(kaikki on siis paremmin kuin hyvin). 6v-sitten meillä oli vaikeuksia ja purin tuntojani toiselle naiselle,(ei seksiä)oltuani toisella paikkakunnalla töissä. Tämä toinen nainen rakastui minuun ja halusi että lähden vaimoni luota ja aloitan elämän hänen kanssaan,olen kuitenkin rakastanut vaimoani siitä kun hänet…
Tapasin miehen, joka on kaikkea sitä mitä mieheltä toivoisin. Ihastuin korviani myöten. Kului pari päivää ja tapasimme uudelleen. Tänä aikana mitään erikoista ei ollut tapahtunut. Kuitenkin vahva ihastus oli tiessään ja sen tilalla hämmennys tunteistani sekä ahdistus puuttuvasta ihastumisen tunteesta. En voi ymmärtää mitä tapahtui. Miehestä tämä ei johdu, sillä…