Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
mie olen oikein nippukaupalla saanut diagnoosesja viime vuosina. On diabetes, epilepsia, asperger, traumaperäinen härö, ahistus ja nyt ollaan siitä mieltä, että mulla on krooninen suru ja sen hoitoon pitää oikein keskittyä. Nämä kaikki olen saanut uusien vanhempien aikana. Oman äidin aikana mie olin paha murrosikäinen ja kaikki vaivat piti mennä…
Hei kaikille – ja suurkiitos koko tälle keskustelulistalle olemassaolosta! Täällä puhutaan todella paljon alkoholista ja sen haittavaikutuksista, ja sitä omakin viestini sivuaa. Olen alkoholisti-isän kanssa elänyt ainut lapsi; rakas, minua paljon hoitanut isoisä joi itsensä hengiltä kun olin 11-vuotias, olen kulkenut useiden alkoholistiparisuhteiden kautta. Itsekin join ja käytin lääkkeitä usean…
Minulla on ongelma. Huudan lapsilleni vaikka en haluaisi huutaa. Tilanteet jossa pinna palaa ovat sellaisia että olen montakertaa kauniisti sanonut jostakin asiasta eikä mitään tapahdu… Lapseni on herkkä ja kärsii huutamisesta ja minä olen joka kerta todella häpeissäni ja ahdistunut. Välillä menee pitkiäaikoja että en huuda välillä pinna palaa herkemmin.…
En ole ihan varma että kuuluuko tämä tänne mutta kirjoitan kuitenkin. MInulla on ollut viimeisen reilun vuoden ajan ollut erinäisiä vatsavaivoja. Lääkärissä laukattu ja kokeissa juostu eikä mitään löydy. Nyt menossa sitten kolonoskopiaan. Samoin minulla on ollut saman ajan emetofobia. Välillä lievä ja välillä pahempi. Olen muualta muuttanut kaupunkiin -01…
Onko kokemuksia tai edes tietoa että suhde olisi voinut muuttua toimivaksi petetyksi tulemisen jälkeen? Onko täällä sellaisia ketkä olisi pettänyt mutta muuttuneet niin etteivät petä? Jos siis jatkaa niin onko toivoa pystyä luottamaan toisen uskollisuuteen vai pitääkö asennoitua ettää se toinen mahdollisesti pettää?
Enpä tiedä miten asian kirjoittaisi, mutta vähän taustaa; Sain muutama päivä sitten selville, että vaimoni on pettänyt 2 eri miehen kanssa viimeisen 1½ vuoden aikana. Olemme olleet yhdessä lähes 10 vuotta ja naimisissa tästä ajasta 3 vuotta. Suhteessamme on jaksoittain ollut vähän huonompia aikoja, mutta silti tämä tilanne tuli täysin…
Sain perjantaina aika pommin niskaani.. rakkaalle aviomiehelleni tuli viesti toiselta naiselta..😭 luuri sattui olemaan minulla koska omani unohtui kotiin ja miehen kanssa oltiin liikenteessä. ei mukamas ensin tiennyt keltä oli ym. mutta kun viestittelin kyseisen naisen kanssa, selvisi että mieheni on todellakin antanut oman numeronsa sille eukolle. tää nainen kertoi…
Hei! Täällähän minä…. Jostain syystä vastaaminen sinun viestiisi ei onnistunutkaan… No joka tapauksessa olisi kiva jutella näistä asioista kahden kesken…. -> meitä yhdistää samanlainen menneisyys. Todellakin menneisyys pulpahtaa esiin silloin tällöin, mustana ja synkkänä. Mitenkähän saisin sinuun yhteyden? Otappa yhteyttä🙂🌻. t. tummataiva
Hei…Todella ikävää ,että joku muukin on joutunut kestämään narkomaanin kanssa eloa☹️.Itse kestin sitä kauheutta n.puolitoista vuotta.).siitä suhteesta on nyt n.3 vuotta ja jäljet se on jättänyt..(paniikkihäiriötä ja masennusta ja ahdistusta ilmaantuu vieläkin)Onneksi on lääkkeet mihin voin turvautua..Ja lisäksi käyn juttelemassa kerran viikossa ”kallonkutistajan” kanssa. Minä muös niinkuin sinäkin ,tummataiva haluaisin…
Missä kulkee pettämisen raja. Sen tiedän että mieheni ei ole minua fyysisesti pettänyt. Ja sen tiedän siksi että mieheni ei käy oikein missään paitsi töissä. Mutta miehelläni on naispuolisia ystäviä netissä ja puhelimessa numeroina (netistä saatuaj) Ja uskon että ystäviä ovatkin.. Mutta jo aikojen alussa mieheni jäi kiinni ”puhelinseksistä” eli…