abortti… ei mun valinta…

abortti... ei mun valinta...

Käyttäjä freddy aloittanut aikaan 16.06.2006 klo 14:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä freddy kirjoittanut 16.06.2006 klo 14:18

minulle tehtiin abortti helmikuussa ja en tiedä miten voisin unohtaa sen. itse olisin halunnut pitää lapsen mutta poikaystävä ei, hän ei voinnut luvata yhteistä tulevaisuutta jos lapsi syntyy. luovuin sitten omista unelmista ja tein abortin . olin todella masentunut noin kaksi kuukautta mutta en hakenut apua. onneksi on hyvät välit omaan äitiin ja ystäviä löytyy, heidän ansiota ”paranin”. ollaan vieläkin yhdessä poikaystävän kanssa mutta jotenkin tuntuu että kaikki tunteet on hävinnyt. olen jättänyt hänet kaksi kertaa helmikuun jälkeen mutta en vaan saa lähdettyä. tuntuu niin raskaalta ajatella muuttoa ja yksinoloa. ongelma on vaan siinä että en näe yhteistä tulevaisuutta enään hänen kanssa, miten voin ikinä luottaa hänen. hän petti luottamuksen pahimmalla tavalla!!! jotenkin haluaisin että nämä ajatukset vain menisivät pois mutta tiedän että niin ei tule käymään. meillä ei ole mitään yhteistä ja seksielämämme on olematonta! mikä siis pitää minut vielä kiinni hänessa? haluan uskoa että kaikki menee hyvin…

nyt varmaan moni ajattelee että miksi en vain lähde… se ei vaan ole niin helppoa. onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja voisi antaa tukea/apua/hyviä neuvoja…?

Käyttäjä nynny kirjoittanut 16.06.2006 klo 21:36

Hei!
Itse kokemuksesta tiedän,että eroaminen vie aikaa.2kk-3vuotta,niin ei tunnu enää miltään,vaikka exä olisi saanut lotovoiton,mennyt naimisiin ja olisi kolmen lapsen isä.Tänään sä et usko sitä,että ikinä enää voisit olla onnellinen,että ikinä enää tapaisit jonkun,että enää koskaan voisit nauraa,mutta niin vain on.Omituista,mutta helpottavaa.Paljon on tuskaa ja epäuskoa ja kituuttamista,mutta se menee ohi.Varmasti.