ei jaksa

ei jaksa

Käyttäjä theriver aloittanut aikaan 07.06.2006 klo 17:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä theriver kirjoittanut 07.06.2006 klo 17:08

nyt sitten pääsen muuttamaan pois täältä mieheni luota jotkut varmaan tietää taustoista..en tajua miten jaksan olla yksin mulla on poikani mikä on ihaninta mitä voi olla mutta kauhea ikävä oon ihan liian musertunu..ollaan uudessa asunnossa oltu pari yötä mutta ei pää kestä olla siellä ku ei oo miestä hääräämässä.. kyllä minä rakastan häntä ja paljon.. oon rakastanu 15 vuotiaasta ja nyt pitäis lähteä..vaikka se on tehnyt vaikka mitä pahaa niin ei se saa mun rakkautta sammumaan😭 nytkin on sen sormenjäljet mustelmina kädessä ja kuhmu päässä mutta nyt tuntuu ettei haittaa..😞 pärjäänkö mä ilman miestäni..aiemmin ku erottiin oltiin erossa 5kk ja kukaan mies ei saanu mua tuntemaan yhtään mitään lähinnä vertasin niitä tähän mieheen.. oon varmaan tuomittu olemaan aina yksin..😟

Käyttäjä jane71 kirjoittanut 14.06.2006 klo 20:48

On varmasti vaikeaa olla erossa kun tunteet sekavat..mutta ajattele kuitenkin että tarjoat lapsellesi jotani parempaa..siitä on hyvä jatkaa eteenpäin..

voimia ja tsemppiä😉

Käyttäjä Susanne kirjoittanut 27.06.2006 klo 13:32

Tsemppiä! Kyllä sinä selviät! Minä myös olen 15 kesäisestä ollut exän kanssa, nyt kaikki loppui ja tosi ikävällä tavalla. Unohdetaan sellaiset paskiaiset, ja kun on oikea aika, voi alkaa etsiä suhdetta OIKEAN miehen kanssa, joka kohtelee toista kuin ihmistä ja jonka kanssa voi aidosti olla onnellinen.

Käyttäjä Aiti85 kirjoittanut 27.06.2006 klo 18:55

Kyllä se ajan kanssa helpottaa ihan varmasti. Halusin vain sanoa, että PALJON VOIMIA 🙂🌻
Ei ole helppoo olla yksin, sen tiedän 😞